دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

با استادکار خدمات ساختمانی را مدیریت کنید

  • فرهاد هاشمی
  • ۴ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی را جدی بگیرید به خصوص این روزها که وضعیت اقتصادی غیرقابل پیش‌بینی شده است. هر خانواده‌ای باید به دنبال کاهش هزینه‌ها باشد تا بتواند پول بیش‌تری پس‌انداز کند و کارهای بیش‌تری را به سرانجام برساند. صرفه‌جویی یک هنر است و کسی که بتواند راهکارهای آن را بیابد واقعاً یک هنرمند است. هنرمندی که از عهده‌ی خودش و خانواده‌اش خوب بر می‌آید.

در این نوشتار می‌خواهیم راهکاری را معرفی کنیم که جلوی بسیاری از خرج‌های بیهوده و زمان تلف کردن‌ها را بگیرد و خروجی کار بهتری تحویلتان بدهد! پس خواندن این متن را به تمامی کسانی که دوستشان دارید و باید هزینه‌هایشان را مدیریت کنند؛ توصیه کنید.

خدمات ساختمانی استاد کار

هزینه های خدمات ساختمانی و خدمات منزل را مدیریت کنید

گول هزینه‌های زیاد در ارائه‌ی خدمات را نخورید. این حق شماست که از همان اول کار بدانید با چه کسی طرف حساب هستید و هزینه‌ی کارش چقدر است؟ همچنین شما حق دارید که از خدمات با هزینه‌های مقرون‌ به‌ صرفه و مناسب در این شرایط اقتصادی حساس بهره‌مند شوید. اگر در گذشته امکان مقایسه کردن بین تعمیرکارها و افرادی که خدمات ارائه می‌کردند سخت بود، امروزه به راحتی می‌توانید از اپلیکیشن و وبسایت استادکار استفاده کنید و قیمت خدمات را شفاف و واضح به دست بیاورید.

توجه داشته باشید که استادکار قیمت خیلی از خدمات را به طور کامل و در صفحه مربوط به هر سرویس شرح داده است اما گاهی برای بعضی از خدمات، باید بازدید و کارشناسی انجام شود و با توجه به متراژ، مصالح و از این قبیل موارد، قیمت نهایی سرویس تعیین شود. خوشبختانه استادکار برای این کار هم شرایط لازم را فراهم دیده است و می توانید از استادکاران بخواهید که به منزل شما مراجعه کنند و به صورت رایگان به شما مشاوره بدهند. همچنین می توانید با چند متخصص که به شما معرفی می شود تماس بگیرید و بعد از پرسیدن سوالهایتان، یک نفر را برای انجام کار خود انتخاب کنید.

چه کاری را به چه کسی بسپاریم؟

شاید فکر کنید که سپردن کارها و خدماتی همچون نظافت، تغییر دکوراسیون، تعمیرات و بازسازی و…  مخصوص آدم‌های اعیان است. اتفاقاً باید بگوییم که این طورها هم که شما فکر می‌کنید نیست و سپردن کارها به شرکت‌های خدماتی بسیار هم مقرون ‌به ‌صرفه است زیا کار توسط یک متخصص کاربلد انجام می شود و نیاز به پرداخت های اضافه نیست.

نرم افزار سفارش خدمات ساختمانی استاد کار

استادکار چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

استادکار پلتفرمی است که از طریق سایت و اپلیکیشن در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات فعالیت می‌کند. استادکار در تمام امور خدماتی شامل خدمات تاسیسات ساختمان، شستشو و نظافت منزل و نظافت محل کار، خدمات خودرو و حمل و نقل، خدمات پزشکی، سلامت و زیبایی، آموزشی، تحصیلی و همچنین خدمات عمرانی و دکوراسیون فعالیت می‌کند. اگر در زمینه تعمیر لوازم منزل نیاز به دریافت خدمات داشته باشید، می توانید از به راحتی سفارش خود را ثبت کنید و منتظر بهترین تعمیرکارها باشید.

در واقع کار این مجموعه پل ارتباطی دریافت‌ کنندگان و ارائه‌ دهندگان خدمات است و پس از مراجعه‌ی مشتریان در نهایت سادگی و دقت در مورد خدمات درخواستی هزینه‌ها را که مقرون‌ به ‌صرفه نیز هست، به ‌صورت شفاف اعلام می‌کند و با ثبت نهایی درخواست شما هماهنگی لازم برای مراجعه‌ی یک فرد متخصص و قابل‌ اعتماد برای ارائه‌ی خدمات موردنظر را انجام می‌دهد.

استادکار افراد متخصص را علاوه بر سنجش مهارت‌ها و توانایی‌های کاری به لحاظ اخلاقی نیز ارزیابی می‌کند و داشتن گواهی عدم سوء پیشینه از موارد الزامی جهت جذب در این مجموعه است.

این مجموعه که خدمات خود را به صورت شبانه‌روزی و در اسرع وقت انجام می‌دهد، در چند سال اخیر توانسته مرجع قابل‌ اعتمادی برای مشتریان خود شود و همه‌ی مراجعه‌ کنندگان به این پلتفرم از سادگی و سهولت کار با این مجموعه ابراز رضایت می‌کنند.

با در نظر گرفتن تمام مزایای استادکار اعم از امنیت، کیفیت، دقت و سهولت و سادگی کار چشم‌پوشی از استفاده خدمات آن با توجه به شفافیت هزینه‌ها و مناسب بودن آن غیرممکن است پس همین ‌الان با دریافت اولین خدمت موردنیاز خود از سایت استادکار تبدیل به مشتری همیشگی این پلتفرم شوید و به جیب خودتان در صرفه‌جویی هزینه‌ها کمک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *