دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آیا میدانید که چگونه می توانید هزینه سفرتان به آنتالیا را به نصف کاهش دهید ؟!

  • یلدا محمدی
  • ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

آنتالیا شهری توریستی در کشور ترکیه است که امروزه هر شخصی علی الخصوص جوانان دوست دارند که به آن سفر کنند. اما شاید اوضاع اقتصادی کنونی مردم کشور به آن ها اجازه سفر ندهد!

ما دغدغه های شما را می دانیم و به همین منظور مقاله ای برایتان تهیه کرده ایم که در آن از سیر تا پیاز سفر ارزان به آنتالیا  را به شما توضیح می دهیم و البته اشتباهاتی که منجر به گران تمام شدن سفرتان نیز می شود را به شما یادآوری می کنیم.

مکان های تفریحی و گردشگری آنتالیا

سفر ارزان به آنتالیا

ماه های سفر ارزان به آنتالیا را بشناسید

این که چه ماهی برای سفر به آنتالیا مناسب است،به میزان زیادی بسته به سلیقه شما در انتخاب تفریحات و البته مقدار بودجه سفرتان دارد.حقیقت امر این است که خیلی از توریستان ماه های تابستانی سال را برای سفر به آنتالیا انتخاب می کنند تا بتوانند راحت تر از تفریحات آبی تور آنتالیا  استفاده کنند. اما باید بدانید که سفر به آنتالیا در این ماه ها کمی گران تر از حد معمول برایتان تمام می شود. اگر به دنبال کاهش هزینه ها در سفر به آنتالیا هستید، بهتر است که برنامه سفرتان را کمی تغییر دهید و ماه های بهاری سال را برای سفر به آنتالیا انتخاب کنید. در ماه های بهاری سال علی الخصوص ماه های اردیبهشت و خرداد، آب و هوای آنتالیا به نسبت خوب است و اصلا خبری از سرما نیست. اما با همین تغییر ساده در برنامه سفرتان می توانید مقدار زیادی در هزینه های سفرتان به آنتالیا صرفه جویی کنید. البته محض اطلاع بهتر است که بدانید ماه های آبان تا آذر ارزان ترین ماه های سفر به آنتالیا هستند که می توانید در آن ماه ها خیلی ارزان به آنتالیا سفر کنید. فقط یادتان باشد که قبل از سفر به آنتالیا در این ماه ها، پیش بینی آب و هوای آنتالیا را مطالعه کنید.

     تفریحات آنتالیا

دست بجنبانید و بلیط لحظه آخری آنتالیا را تهیه کنید

آژانس هواپیمایی زیما سفر پارس در طول سال آفرهای جذابی برای تور ارزان آنتالیا  ارائه می کند که در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده کنید و ارزان به آنتالیا سفر کنید.از طرفی امکان خرید بلیط لحظه آخری آنتالیا را در سراسر سال برای مسافران گرامی ایجاد کرده است که البته باید برای خرید آن کمی دست بجنبانید و در صورت مناسب بودن قیمت ها، سریعا بار سفر را ببندید و راهی تور لحظه آخری آنتالیا شوید.

تور لحظه آخری آنتالیا

می توانید در هتل های ارزان آنتالیا اقامت کنید

احتمالا شما هم حکایت های جالبی در مورد هتل های لوکس آنتالیا  و هتل های پنج ستاره آنتالیا شنیده اید. این هتل ها انواع امکانات رفاهی و تفریحی را مهیا کرده اند تا توریستان هر لحظه در هتل سرگرم بمانند. این امکانات به قدری جذاب و مهیج هستند که بیشتر توریستان به تفریحات هتلشان اکتفا می کنند و در زمان اقامتشان در تور آنتالیا، حتی یک روز را هم خارج از هتل سپری نمی کنند! درست است که این امکانات رفاهی خیلی دلچسب هستند، اما اگر برای شما هم در سفر به آنتالیا بحث هزینه ها اهمیت دارد، بهتر است که از این تفریحات صرفه نظر کنید و در هتل های ارزان آنتالیا  با امکانات متوسط تر اقامت کنید و به جای آن در شهر آنتالیا گشت و گذار کنید و از تفریحات رایگان آنتالیا و تفریحات ارزان آنتالیا بهره ببرید.

هتل های ارزان آنتالیا

یادتان باشد که یکی از اشتباهات رایجی که مسافران انجام می دهند، عدم توجه به تفریحات خارج از هتل های آنتالیا  است! چراکه شهر آنتالیا به قدری جذاب است که واقعا ارزشش را دارد زمانی را برای بازدید از گوشه کنار آن اختصاص دهید. سواحل آنتالیا یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا  است که شما خیلی راحت به صورت رایگان یا پرداخت هزینه ورودی کم می توانید از آن ها بازدید کنید. پس اگر قصد سفر ارزان به آنتالیا را دارید، یکی از هتل های ارزان آنتالیا  را رزرو کنید و به شکل دیگری در آنتالیا تفریح کنید. همکاران ما در آژانس مسافرتی زیما سفر به شما کمک می کنند تا با کمترین قیمت یک هتل ارزان آنتالیا با امکانات رفاهی و تفریحی خوب را رزرو کنید، به شکلی که هم اقامت خوبی در هتل داشته باشید و هم مجبور نشوید هزینه گزافی برای اقامت در تور آنتالیا  بپردازید.

تفریحات رایگان آنتالیا را بشناسید

ورودی خیلی از سواحل آنتالیا رایگان است. یکی از بهترین سواحل آنتالیا که می توانید به صورت کاملا رایگان در آن تفریح کنید، ساحل لارا است. ساحل لارا با شن های طلایی رنگ و آب های کریستالیش به قدری جذاب است که می توانید به راحتی ساعت ها همراه با خانواده در آن استراحت و تفریح کنید و خسته هم نشوید! ساحل کونیالتی نیز یکی دیگر از سواحل رایگان آنتالیا است که طبیعت سرسبز بی نظیری نیز دارد و از هر نظر ساحل خوبی برای تفریح در آنتالیا به نظر می رسد. گذشته از سواحل، جاذبه های گردشگری دیگری نیز در آنتالیا وجود دارد که در صورت تمایل می توانید از آن ها بازدید کنید. برای مثال می توانید از شهر قدیمی آنتالیا، دروازه هادریان و برج ساعت بازدید کنید یا ساعاتی را در محله های قدیمی شهر آنتالیا سپری کنید و با بازدید از بازارهای آنتالیا بیشتر با فرهنگ مردم آنتالیا آشنا شوید و با پیدا کردن دوست های جدید آنتالیایی، خاطرات سفرتان را دوچندان کنید.

سفر به آنتالیا ترکیه

گردشگری در آنتالیا

وسایل حمل و نقل عمومی را برای تردد در آنتالیا انتخاب کنید

تاکسی ها از گران ترین وسایل نقلیه برای تردد در شهر آنتالیا به شمار می آیند. اگر می خواهید که در هزینه های سفرتان به آنتالیا صرفه جویی کنید، بهتر است که از وسایل حمل و نقل عمومی آنتالیا بهره ببرید. اتوبوس ها یکی از بهترین راه ها برای تردد در شهر آنتالیا محسوب می شوند. با این اتوبوس های شهری تقریبا به همه محله های آنتالیا می توانید دسترسی داشته باشید و کلی در هزینه های ترددتان صرفه جویی کنید. البته بهتر است که بدانید این اتوبوس ها در بعضی از ساعات شبانه روز به شدت شلوغ هستند و بهتر است که ترددتان را در ساعات بین ۷ تا ۹:۳۰ صبح و ساعات بین ۱۶:۳۰ و ۱۹ انجام ندهید تا به شلوغی و همهمه مردم بر نخورید. همچنین می توانید از ترامواهای شهری نیز بهره ببرید و با صرف هزینه مناسب در شهر آنتالیا تردد کنید. یک سری اتوبوس دریایی نیز در آنتالیا وجود دارد که بین آنتالیا و کمر رفت و آمد می کنند و گزینه مناسبی برای تردد بین این دو منطقه و بازدید از جاذبه های توریستی آنتالیا  به حساب می آیند.

مکان های تفریحی آنتالیا

از مراکز خرید ارزان آنتالیا خرید کنید

مرکز خرید اوت لت دیپو سنتر از ارزان ترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می شود که در آن می توانید مدل های قدیمی تر برندها را با قیمت مناسب خریداری کنید. مرکز خرید میگروس آنتالیا نیز یکی دیگر از مراکز خرید آنتالیا است که می توانید در آن خرید به نسبت مناسبی را انجام دهید. در بازار آنتالیا نیز انواع اجناس به فروش رسانده می شود. اما به شما توصیه می کنیم که قبل از خرید قیمت هایشان را با قیمت های بیرون از بازار مقایسه کنید و در صورت تمایل به خرید، حتما از فروشنده هایشان تخفیف بگیرید.

هتل در آنتالیا

امیدواریم که این مقاله به شما برای یادگیری فوت و فن های سفر ارزان به آنتالیا کمک کرده باشد. در صورت تمایل به سفر به آنتالیا می توانید برای رزرو تور ارزان آنتالیا از تهران یا رزرو بلیط لحظه آخری آنتالیا  با همکاران ما در آژانس مسافرتی زیما سفر تماس بگیرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *