دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نحوه پیگیری مرسولات پستی و اطلاع از مکان مرسوله شما در یک چشم برهم زدن!

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

با توجه به گسترش استفاده و کاربرد اینترنت در دنیای امروزه خریدهای اینترنتی یکی از فعالیت های بی شمار هستند که خیلی از افراد تجربه آن را داشته اند. در این راستا آشنایی بامراحل پیگیری مرسولات پستی از لزوماتی است که اطلاعات پستی کالا را در اختیارتان قرار می دهد.

پی گیری مرسولات پستی، از سامانه های جدید پستی و اینترنتی است که توسط شرکت ملی پست ایران پشتیبانی می شود و با توجه به گسترش استفاده از فضای اینترنتی و رونق گرفتن سفارشات اینترنتی لزوم استفاده و کاربرد این سامانه بیشتر شده است. استفاده از این سامانه و نحوه پی گیری کالاهای سفارشی موجب حفظ امنیت خریداران شده است که می توانند با خیالی آسوده به شکل اینترنتی از نقاط مختلف ایران خرید دلخواه خود را انجام دهند. این فرایند که در حال حاضر با عنوان اتوماسیون سازی از آن یاد می شود یک سامانه الکترونیکی است که به شما این امکان را می دهد تا کالای سفارشی مورد نظر خود را در این سامانه پی گیری کند.

 پیگیری مرسولات و بسته های پستی

پیگیری مرسولات پستی:

سامانه پیگیری کردن مرسولات پستی در حال افزایش خدمت رسانی اینترنتی به کاربران است که بسیاری از کاربران برای پیگیری محصول پستی خود از این سامانه استفاده می کنند. برای استفاده از این سامانه در مرحله اول باید وارد سامانه newtracking.post.ir شوید و با وارد کردن شماره پیگیری یا کد رهگیری محصول خود سامانه برای شما فعال می شوید.

نحوه پیگیری مرسولات پستی

زمانی که شما کد رهگیری خود را وارد سامانه خواهید کرد شرحی کامل از مشخصات محصول شما و مقصد فعلی کالا در پست مشخص خواهد شد. در این صورت شما می توانید تاریخ دقیق پست کالا و تاریخ دقیق تحویل کالا را در دست داشته باشید و در این صورت می توانید کالای خود را رهگیری کنید.

همچنین از دیگر مواردی که می توانید با استفاده از پی گیری مرسولات پستی اطلاعات کافی را در مورد آن ها پیدا کنید کارت خودرو، نظام وظیفه، گواهینامه، شناسنامه یا برگ سبز خودرو،  اعلامیه دیوان عدالت اداری و … از جمله این موارد هستند.

توضیحات مربوطه و لازم در سایت و سامانه بیان شده است که می توانید با مراجعه به سایت اطلاعات کافی را در این زمینه کسب کنید و به راحتی مرسولات خود را تحت نظارت خود پیگیری نمایید.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *