دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی دواین جانسون و آنچه باید درباره زندگی وی بدانید + عکس

  • فاطمه میرزایی
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

بیوگرافی دواین جانسون بازیگر و کشتی گیر آمریکایی ملقب به راک را به همراه تصاویر متنوع وی می توانید در این بخش از مجله آرگا مشاهده نمایید.

دواین جانسون در ۲ مه ۱۹۷۲ در هایورد کالیفرنیا به دنیا آمده است. وی قهرمان ۱۰ دوره جهان در ورزش کشتی و بازیگر و تهیه کننده کنونی سینمای هالیوود می باشد. در ادامه بیوگرافی دواین جانسون را مرور می کنیم.

بیوگرافی دواین جانسون

دواین داگلاس جانسون در یک خانواده کشتی گیر متولد شده است؛ پدرش از کشتی گیران معروف آمریکایی، افریقایی تبار و مادرش ساموآیی بوده است. همچنین مادر بزرگش نیز از معدود زنان کشتی گیر در دوره خودشان بود. جانسون در سنین نوجوانی به ورزش راگبی روی آورد و در این رشته توانست به درجات بالایی دست پیدا کند.

بیوگرافی درباره دواین جانسون

او همچنین در دوران دانشجویی اش فوتبال آمریکایی بازی می کرد و حتی در یک دوره مسابقات ملی برنده شد، سپس در کانادا در یک تیم لیگ برتری بازی کرد، اما در سال ۱۹۹۸ و بعد از فارغ التحصیل شدن در رشته جرم شناسی و فیزیولوژی با پیوستن به گروه ورزشی کانادا به صورت حرفه ای ورزش کشتی را شروع کرد؛ دواین بعد از روی آوردن به این رشته توانست موفقیت های زیادی را کسب نماید و مانند پدرش به یک کشتی کج کار حرفه ای تبدیل شود تا جایی که از این طریق محبوبیت زیادی بدست آورد و به این ترتیب او نام دِ راک به معنای صخره را برای خود انتخاب کرد.

بیوگرافی جدید دواین جانسون

محبوبیت جانسون موجب شد تا کارگردانان سینما از وی برای حضور در فیلم های خود استفاده نمایند. از این رو وی برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ وارد عرصه سینما شد و در سال ۲۰۰۱ در فیلم سینمایی «بازگشت مومیایی» حضور پیدا کرد. اکنون دواین جانسون یکی از بازیگران شناخته شده و محبوب در این عرصه می باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بیوگرافی متفاوت دواین جانسون

دواین جانسون در سال ۲۰۰۱ با دنی گارسیا ازدواج کرد، آن دو صاحب یک دختر به نام سیمون الکساندر شدند، اما این ازدواج سرانجام خوشی نداشت و آنها در سال ۲۰۰۷ جدایی خود را اعلام کردند. جانسون بعد از جدا شدن از همسر سابقش با لورن هاشین ازدواج کرد. در ادامه بیوگرافی دواین جانسون دعوت می کنیم که عکس های متنوع و جدید این کشتی گیر سابق و بازیگر و تهیه کننده فعلی سینمای هالیوود را مشاهده نمایید.

بیوگرافی از دواین جانسونعکس جدید دواین جانسون

بیوگرافی دواین جانسونعکس دواین جانسون در کنار همسرش

بیوگرافی دواین جانسونعکسی از دواین جانسون بازیگر آمریکایی    بیوگرافی جذاب دواین جانسونتصویری از دواین جانسون در یک فیلم

بیوگرافی دیده نشده دواین جانسونعکسی از گریم سنگین دواین جانسون

بیوگرافی دواین جانسوندواین جانسون و دخترش

 

بیوگرافی و عکس دواین جانسونتصویر دواین جانسون

بیوگرافی دواین جانسونعکس دواین جانسون و همسرش

بیوگرافی دواین جانسونعکس دواین جانسون در هنگام دریافت جایزه

زندگینامه دواین جانسوننمایی از بازی جانسون در یک فیلم

بیوگرافی کامل دواین جانسونبیوگرافی و عکس دواین جانسون بیوگرافی دواین جانسونعکس خانوادگی دواین جانسون

زندگی نوشته دواین جانسونعکس جالب دواین جانسون

سرگذشت دواین جانسونعکسی از کودکی دواین جانسون

زندگی نامه دواین جانسون+عکس

امیدواریم مطالعه بیوگرافی دواین جانسون برای شما جذاب بوده باشد. در صورت تمایل برای کسب جدیدترین اخبار و تصاویر بازیگران داخلی و خارجی مورد علاقه خود می توانید بر روی قسمت عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *