دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نحوه ست رنگ سرمه ای برای خانم ها و آقایان

  • مهتاب علی پناه
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
  • ۰

ترکیب رنگ سرمه ای با رنگ های دیگر متناسب با مکانی که می خواهید در آن قرار بگیرید می توانید ست کنید، ست رنگ سرمه ای با بیشتر رنگ ها ظاهری زیبا و جذاب به فرد می دهد.

یکی از پر طرفدار ترین رنگها در بین مردم که مناسب هماهنگ کردن با سایر رنگها می باشد سرمه ای است، که در کنار رنگهای دیگر تبدیل به رنگی اسپرت، فانتزی و گاهی اوقات نیز کاملا رسمی به نظر می آید سرمه ای در حال حاضر یکی از شیک ترین و امروزی ترین رنگها است که در ادامه این مقاله شما را با انواع ست سرمه ای آشنا خواهیم کرد.

راهنمای ست رنگ سرمه ای

رنگ سرمه ای، در واقع یک رنگی تیره با ته مایه های سرد آبی و خنثی است و می توانید سرمه ای را جایگزین مشکی کنید، این ست با رنگهای دیگر در لباس های شیک روز مره بسیار کاربرد دارد زیرا، سرمه ای یکی از رنگهای پر طرفدار می باشد.

 ست سرمه ای و مشکی

می توانید برای اینکه ظاهری کلاسیک داشته باشید این دو رنگها را باهم ست کنید و حتی می توانید لباس سرمه ای به تن کنید و با اکسسوری های مشکی به آن جذابیت بیشتری بدهید.

ست رنگ سرمه ای با آبی

ایجاد ظاهری زیبا و شیک

ست سرمه ای با مشکی

ست سرمه ای و صورتی

اگر می خواهید ظاهری رسمی و مجلسی داشته باشید می توانید با ترکیب صورتی و سرمه ای به چیزی که مد نظرتان است برسید و می توانید در کنار سرمه ای از کیف و کفش صورتی چرک استفاده کنید و یا از پارچه مات صورتی چرک به عنوان کمر بند به کار ببرید تا ظاهری زیبا داشته باشید.

  •  آرون گروپس

ست سرمه ای با صورتی ایجاد ظاهری آراسته و شکیل

ست سرمه ای با صورتی

ست سرمه ای با صورتی

ست سرمه ای با صورتی

ست سرمه ای و سفید

ترکیب رنگ سفید با همه رنگ ها بسیار مناسب است، مخصوصا با رنگ های تیره  که بسیار کلاسیک و شیک به نظر می رسد رنگ سفید برای قسمت هایی به کار می رود که باید بزرگ تر به نظر آید و در واقع رنگ سفید شما را درشت تر نشان می دهد بنابراین شما می توانید این ست را برای مهمانی های رسمی و حتی غیر رسمی استفاده کنید تا شیک و جذاب به نظر برسید.

ست سرمه ای و سفیدترکیب رنگی سرمه ای با سفید

ست سرمه ای و سفیدظاهری زیبا و جذاب با ترکیب سرمه ای و سفید

ست سرمه ای و سفیدایجاد ظاهری مناسب مکان رسمی و غیر رسمی

ست سرمه ای و سفیدترکیب دو رنگ شیک با هم

ست رنگ سرمه ای با سفیدست سرمه ای با سفید

ست سرمه ای با سفیدایجاد ظاهری آراسته و زیبا

ست سرمه ای با سفید

ست سرمه ای و آبی روشن

سرمه ای و آبی روشن در واقع از یک خانواده می باشند و به همین دلیل بسیار با هم، هم خوانی دارند و این ترکیب برای آقایان با کت و شلوار سرمه ای بسیار مناسب می باشد، بنابراین برای داشتن ظاهری جذاب می توانید آنها را با رنگهای هم خانواده مانند آبی روشن، متوسط و بنفش  هماهنگ کنید.

ست سرمه ای با آبیایجاد ظاهری جذاب و شکیل

ست رنگ سرمه ای با آبی روشنترکیب سرمه ای با آبی روشن مناسب مکان رسمی

ست سرمه ای با آبی تیرهظاهری آراسته و شیک

ست سرمه ای با آبی روشن

ست سرمه ای و سبز

زمانی که می خواهید به یک رنگ فانتزی برسید، ست رنگ سبز با رنگ سرمه ای بسیار مناسب است ترکیب این رنگ برای مهمانی های دوستانه مانند تولد و… و مجالس غیر رسمی کاربرد دارد.

ست سرمه ای و سبزظاهری مناسب برای مهمانی ها

ست سرمه ای و سبز

 ست سرمه ای و کرم

ست سرمه ای با کرم هیچ گاه از مد نمی افتد و ظاهری زیبا و شکیل به شما می دهد این ست برای موقعیت های غیر رسمی بسیار مناسب است .

ست سرمه ای با کرمی

ست سرمه ای و قهوه ای

اگر می خواهید شیک و خوش تیپ به نظر برسید ترکیب سرمه ای و قهوه ای بسیار زیبا می باشد را حتما امتحان کنید زیرا ترکیب خاصی را به وجود می آورد.

ست سرمه ای و قهوه ایظاهری زیبا و شیک با ترکیب سرمه ای و قهوه ای

ست سرمه ای و قهوه ایظاهری شکیل با قهوه ای و سرمه ای

ست رنگ سرمه ای با قهوه ای

ست سرمه ای با زرشکی

ست سرمه ای با زرشکی ظاهری جذاب و شیک به شما می دهد در واقع ترکیب دو طیف روشن و تیره می باشد که از این ترکیب در دنیای مد بسیار استفاده می شود.

ست سرمه ای و زرشکی

تصاویری جدید از انواع ست سورمه ای

رنگ سورمه ای به گونه ای است که گاهی مواقع از تیره بودن به مشکی می زند و گاهی نیز روشن بوده و رگه هایی از آبی دارد، از آنجا که رنگ لباس نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا به رنگ آبی تیره بود، از این رو به آبی نیروی دریایی نیز مشهور می باشد، ست سورمه ای اگرچه در بین زنان نیز طرفداران زیادی دارد، اما در بین آقایان سالهاست جایگاه خود را در مجموعه های مد حفظ کرده است و همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم با انواع رنگهای مختلف ست و هماهنگ می شود، در ادامه می توانید تصاویر جدیدتری از مدلهای ست سورمه ای جذاب و شیک را برای خانوم ها و آقایان با تیپ رسمی و غیر رسمی ببینید و الگو بگیرید .

ست رنگ سورمه ای

رنگ سورمه ای یک رنگ بین المللی محسوب می شود و دلیل آن هماهنگ بودن این رنگ با انواع رنگ پوست و مو است، ضمن اینکه رنگ سورمه ای را می توان برای فصول مختلف مورد استفاده قرار داد و به راحتی با رنگ های دیگر ست می شود، از این رو می توانید یک استایل زمستانی پسرانه و دخترانه شیک، استایل نوروزی و نیز استایل تابستانه با استفاده از رنگ سورمه ای برای خانوم ها و آقایان خوش پوش بسازید و بدرخشید. استایل سورمه ای همانقدر که برای پوشش رسمی مناسب است، می تواند کژوال نیز باشد و برای یک تیپ روزمره مورد استفاده قرار گیرد، حال می توانید از این رنگ برای یک جشن عروسی استفاده کرده و یا به عنوان یک لباس راحتی انتخاب کنید که در هر صورت می تواند زیبا و برازنده تان باشد، در اینجا انواع دیگر ست رنگ سورمه ای را ملاحظه می کنید.

ست رنگ سرمه ای زیبا ست زیبای رنگ سورمه ای ست رنگ سرمه ای رسمی ست جالب رنگ سورمه ای ست کژوال رنگ سورمه ای ست رنگ سرمه ای شیک ست رنگ سورمه ای زنانه ست رنگ سورمه ای اسپرت انواع ست رنگ سورمه ای ست رنگ سورمه ای شیک ست رنگ سورمه ای جذاب تصاویر ست رنگ سورمه ای ست رنگ سورمه ای و زرد ست رنگ سورمه ای جدید

نکاتی مهم در مورد این رنگ:

  • سرمه ای رنگی خنثی می باشد اما برخلاف مشکی هیجانی خاصی به ظاهر می دهد.
  •  سرمه ای به تمام رنگهای مختلف پوست می آید چه دارای پوست روشن باشید و چه تیره
  • این رنگ را می توانید برای تمام فصول سال استفاده کنید زیرا هیچ گاه از مد نمی افتد.
  • این رنگ را می توانید هم در موقعیت های رسمی و هم غیر رسمی استفاده کنید.

می توانید با استفاده از مطلب گفته شده در مورد ست رنگ سرمه ای ظاهری زیبا و جذاب داشته باشید و در مهمانی ها و مکان های رسمی بسیار شیک و آراسته به نظر برسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *