دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تزیین کیک با ژله با ایده های بکر و جدید

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

تصاویر زیبا از مدل های تزیین کیک با ژله را با روش های مختلف و جدید در این مجموعه جمع آوری کرده ایم که شما دوستان عزیز می توانید با الهام گرفتن از این مدل تزیین کیک زیباترین و جذاب ترین تزیینات کیک را برای کیک تولد و یا کیک سفره عقد و ولنتاین انجام دهید.

اصلی ترین و مهم ترین بخش پخت کیک دیزایین آن است. در دیزایین کیک باید خلاقیت و استعداد زیادی را داشته باشید هر چه کیک زیباتر دیزایین شود جذاب تر خواهد شد. در ادامه مطلب انواع مدل های متنوع از تزیینات کیک با ژله را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

مدل های جذاب و زیبا تزیین کیک با ژله

علاوه بر طرح های متنوع و بی شمار تزیین کیک با خامه ایده های بسیار زیادی برای تزئین کیک با ژله،  وجود دارد.

شما عزیزان می توانید با بهره گیری از این مدل تزیینات کیک را به کمک ژله به زیبایی دیزایین کنید در این بخش از سفره آرایی مدل های بسیار زیبا از تزیینات کیک با ژله را مشاهده خواهید کرد.

تزیین کیک با دو رنگ ژله

تزیین کیک تولد با ژله

کیک را به دو یا سه قسمت برش دهید و سپس خامه را به رنگ سفید و یا هر رنگ دلخواهی بر روی برش ها بمالید سپس برش های کیک را بر روی یکدیگر قرار دهید و در روی آخرین برش کیک خامه را به طور کامل بمالید به طوری که تمام سطح کیک با خامه به طور کامل پوشیده شود مقداری ژله آماده را با آب جوش مخلوط کنید سپس ژله را به آرامی بر روی سطح کیک بمالید و یا با ژله مدل دلخواه خود را بر روی کیک طراحی کنید.

برای تزیین کیک تولد با ژله، می توان از ایده های متفاوت استفاده کرد

کیک تولد

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تزیین کیک تولد به شکل دریا و کوسه

تزیین کیک تولد مخصوص کودکان

با استفاده از ژله می توانید تزیینات بسیار زیبایی را برای کیک تولد کودکان خود انجام دهید. در هنگام تزیینات کیک برای کودکان بهتر است که کیک را با طرح دلخواه کودک و با رنگ های مختلف دیزایین کنید تا کیک جذابیت بیشتری برای کودک شما داشته باشد.

تزیین کیک به شکل گل وپروانه کیک تولد دخترانه

کیک با روکش ژله ایتزیین کیک به شکل گل آفتابگردان با ژله

اگر می خواهید فرزند خود را در روز تولدش خوشحال تر از همیشه ببینید از شخصیت مورد علاقه کارتونی او در تزئین کیک استفاده کنید با این کار شما جذابیت کیک برای فرزندتان بیشتر خواهد شد.

تزیین کیک کودکان با انگری بردتزیین کیک با ژله مخصوص کودکان

تزیینات کیک با ژله ویژه ولنتاین

در این بخش از سفره آرایی مدل های بسیار زیبا و جذابی از تزیینات کیک با ژله مخصوص ولنتاین را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که شما می توانید با الهام گرفتن از این مدل ها کیک ولنتاین با تزیینی زیبا با انواع ژله های رنگی داشته باشید.

تزیین کیک ولنتاین تزیین کیک با ژله مخصوص ولنتاینتزیین بسیار زیبای کیک قلبی با ژله

انواع مدل های زیبا و جذاب تزیین کیک با ژله

استفاده از ژله در دیزایین کیک علاوه بر اینکه کیک را خوشمزه تر می کند ظاهر کیک را جذاب تر می کند تزیینات مخصوص کیک نیاز مند خلاقیت و ابتکار است از طرح هایی برای تزئین کیک تولد استفاده کنید که جذابیت بیشتری را دارند.

تزیین کیک تولد با ژله کیک تولد با روکش ژله ایتزیین کیک تولد به شکل با انواع ژله ها

تزیین ساده کیک با ژله

انواع تزیینات کیک تولد با ژله

تزیین زیبای کیک با انواع ژله ها

دیزاین زیبای کیک با ژله برای سفره عقد

تزئین کیک با طرحی زیبا برای سفره عقد بسیار ضروری است کیک با طرح مناسب و جذاب سفره عقد را زیباتر جلوه می دهد در این مطلب انواع تزیینات کیک با ژله را برای سفره عقد مشاهده خواهید کرد.

کیک مخصوص سفره عقدتزیین کیک با گل مخصوص سفره عقد

تزیین کیک با ژله

این دو مدل کیک که در تصاویر زیر مشاهده می کنید مدل تزیینات کیک با لایه های ژله رنگین می باشند که شما می توانید بعد از پخت کیک آن را برش دهید و سپس ژله را با رنگ های دلخواه بر روی برش های کیک قرار دهید.

کیک ژله ای رنگین کمان کیک با لایه های ژله ای

تزیینات کیک قلبی شکل با ژله

در پخت و پز کیک ها، تزیین و دیزاین کیک جذاب ترین بخش کار است و بعد از تهیه انواع کیک های خوشمزه و خوش طعم می توان با استفاده از مواد تزیینی همچون خامه، ژله و خمیر فوندانت و با الهام و الگو برداری از ایده های متنوع موجود، زیباترین تزیینات را برای کیک انتخاب و بر روی کیک اعمال کرد. البته لازم است بدانید که انجام تزیینات کیک نیاز به مهارت خاصی دارد و با احتیاط و دقت باید تزیینات دلخواه صورت پذیرد، بنابراین برای حرفه ای شدن در زمینه تزیینات کیک باید تمرین و ممارست داشته باشید تا مهارت لازم را در این زمینه بدست آورید.

تزیینات جدید کیک قلبی شکل با ژله

استفاده از ژله برای تزیینات کیک علاوه بر شکیل تر شدن و براق شدن کیک می تواند باعث خوشمزه تر شدن کیک نیز شود. در بالا انواع مدل تزیینات و دیزاین کیک با ژله را مشاهده کردید در اینجا نمونه های از انواع تزیین مدل کیک قلبی شکل به وسیله ژله را نظاره گر خواهید بود این مدل کیک های فوق العاده شیک و زیبا می توانند بهترین مدل انتخابی برای مناسبت های مختلف عقد، سالگرد ازدواج، ولنتاین و … باشد.

تزیینات متفاوت کیک قلبی شکل با ژله

تزیینات متفاوت کیک قلبی شکل با ژله

تزیینات ایده آل کیک قلبی شکل با ژله

شیک ترین تزیین کیک با ژله

تزیینات خلاقانه کیک قلبی شکل با ژله

تزیینات خاص کیک قلبی شکل با ژله

 

مدل های زیبا از تزیینات کیک قلبی شکل با ژله

جدیدترین تزیین کیک با ژله

مدل های خاص از تزیینات کیک قلبی شکل با ژله

مدل های شیک از تزیینات کیک قلبی شکل با ژله

مدل های هنرمندانه از تزیینات کیک قلبی شکل با ژله

جذاب ترین تزیین کیک با ژله

مدل های دیدنی از تزیینات کیک قلبی شکل با ژله

دیزاین زیبای کیک قلبی شکل با ژله

دیزاین جالب کیک قلبی شکل با ژله

دیزاین جذاب کیک قلبی شکل با ژله

دیزاین باحال کیک قلبی شکل با ژله

تزیین کیک با ژله به شکل قلب

دیزاین ساده کیک قلبی شکل با ژله

امیدواریم ایده ها و مدل های این مجموعه مورد پسند شما دوستان عزیز و گرامی قرار بگیرد و بتوانید با مشاهده این مدل ها تزیین زیبایی را برای کیک انجام دهید. برای مشاهده انواع مدل های مختلف تزیین کیک کلیک کنید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *