دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

راهنمای سفر به ترکمنستان و تخمین هزینه های سفر به این کشور

  • سمیه نیک فرجام
  • ۴ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

کشور ترکمنستان در آسیای میانه قرار گرفته است و متعلق به مردم ترکمن است همچنینی علاوه بر ترکمن ها قومیت های دیگری نیز در این کشور زندگی می کنند که همین تنوع فرهنگی موجب جذابیت سفر به ترکمنستان شده است.

ترکمنستان یکی از نقاط پرجاذبه دنیا است این کشور همر مرز با کشورهای ایران و افغانستان است و از سمت دیگر نیز با ازبکستان و قزاقستان هم مرز می باشد. مساحت این کشور ۴۸۸ کیلومتر مربع است و دارای ۵ میلیون نفر جمعیت است. سفر به ترکمنستان می تواند تجربه هایی جدید را در اختیار شما قرار دهد این کشور به دلیل جنبه تاریخی که دارد برای بسیاری از گردشگران دارای اهمیت است. علاوه بر این وجود جاذبه های طبیعی و فرهنگی در این کشور می تواند دارای جذابیت های زیادی برای شما باشد. سفر توریستی به ترکمنستان

سفر به ترکمنستان:

ترکمنستان منطقه ای با آب و هوای نیمه گرمسیری است و در فصل زمستان میزان گردشگران این کشور بیشتر می شود زیرا در این فصل آب و هوای مطبوعی خواهد داشت. سفر به کش.رهای خارجی دارای هزینه های احتمالی است که با داشتن یک پیش بینی درست و منطقی از آن ها می توانید سفری آرام تر داشته باشید.

هزینه ها:

 اگر از متقاضیان سفر به ترکمنستان هستید با اطلاع از هزینه های سفر به این کشور و هزینه های اقامتی آن می توانید بهتر برای سفر خود برنامه ریزی داشته باشید. همانطور که می دانید هزینه های اقامتی در هر کشوری  با توجه به نوع هتل و امکانات به شما ارائه می دهند متغییر است. در شهر عشق آبد به دلیل وجود هتل های لوکس و لاکچری ممکن است هزینه هیا سفر شما بالا باشد بنابراین اگر تمایل دارید می توانید از هتل های قیمت مناسب تر با امکانات کمتر استفاده کنید.

راهنمای سفر به ترکمنستان

به خاطر داشته باشید که برای راحتی سفر و مطمئن شدن از محل اقامت پیش از سفر هتل خود را رزرو کنید تا با اطمینان خاطر سفر کنید. از یدگر هزینه های جاری برای این سفر هزینه خوراک است که ۱۱ دلار در رستوران های ارزان قیمت پیش بینی می شود. هزینه حمل و نقل نیز با توجه به نوع وسیله نقلیه ای که انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود.

دیدنی ها:

از جمله دیدنی های مهمی که می توانید در ترکمنستان از آن ها بازدید کنید می توان به شهرهای تاریخی و مدرن آن اشاره کرد که هر یک دارای تلفیقی از جاذبه های متنوع و چشم نواز هستند.

سفر به مناطق ترکمنستان

  •  آرون گروپس

پارک تفریحی عشق آباد:

یکی از جاذبه های مهم که با سفر به ترکمنستان شاهد آن خواهید بود پارک تفریحی در شهر زیبای عشق آباد است که محل مناسبی برای گشت و گزارهای خانوادگی و لذت بردن از هوای مطبوع و طبعیت است.

سفر گردشگری به ترکمنستان

بنای یادبود استقلال:

این بنا یک بنای تاریخی ارزشمند در شهر عشق آباد است که برای گرامی داشت استقلال ترکنستان از شوروی ساخته شده است و برای مردمان این کشور دارای اهمیت بشیاری است.

از دیگر جاذبه های توریستی بی نظیر در ترکمنستان می توان به دنیای افسانه های ترکمن، موزه فرش، شهر مرو و … اشاره کرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *