دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کوپه مرسدس بنز GLE 63 S با تیونینگ پراجکت اینفرنو طراحی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۹ دی ۱۳۹۷
  • ۰

تیونینگ Project Inferno طراحی مرسدس بنز GLE 63 S را بر عهده گرفته و در این زمینه تغییرات زیادی را برای خودروی تولیدی رقم زده که سبب شده با خودروهای سوپر اسپرت قابل مقایسه گردد. 

شرکت پراجکت اینفرنو یک تیونر لهستانی است و مرکزی در پایتخت لهستان یعنی ورشو دارد. این نسخه ویژه از مرسدس بنز GLE 63 S کوپه در تعطیلات کریسمس رونمایی شده و تنها در ۱۱ دستگاه به تولید می رسد. 

موتور تقویت شده ۵.۵ لیتری V8 از تجهیزات در نظر گرفته شده برای این خودروست و سبب افزایش قدرت موتور شده است. این ارتقاء در حدی است که می تواند برای مرسدس بنز GLE 63 S جایگاه بالاتری از لامبورگینی اوروس و پورشه کاین توربو جدید را رقم بزند.

کوپه مرسدس بنز GLE 63 S

قدرت تولیدی موتور این شاسی بلند به ۸۰۶ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۱۱۸۱ نیوتن متر رسیده است. مسلماً با این افزایش قدرت، شتاب خودرو نیز بهتر می شود. شتاب آن برابر با ۳.۲۵ ثانیه است و مسافت ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر را در ۷.۸ ثانیه طی می کند.

کوپه مرسدس بنز GLE 63 S

سرعت نهایی این خودرو برابر با ۳۳۶ کیلومتر است. نسخه استاندارد این خودرو با قدرتی برابر با ۵۷۷ اسب بخار و گشتاوری معادل با ۷۶۰ نیوتن متر عرضه می شد. در نسخه جدید این خودرو از توربوشارژرهای اختصاصی مدرن استفاده شده و خودرو مجهز به سیستم اگزوز اسپرت و ECU شده است.

کوپه مرسدس بنز GLE 63 S

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در جعبه دنده ۷ سرعته نسخه استاندارد این خودرو نیز برای همگامی با تجهیزات فنی، تغییراتی در نظر گرفته شده است. در قسمت ظاهری و بیرونی خودرو نیز شاهد تغییراتی هستیم. از جمله این تغییرات می توان رینگ های ۲۳ اینچی، کیت بدنه ساخت تاپ کار و سیستم تعلیق بهبود یافته برابوس با ارتفاع پایین را نام برد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *