دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۲۱ تا از برترین مکان های دیدنی کره جنوبی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

از جمله کشورهای مهم جهان که به لحاظ تاریخی، فرهنگی و سیاسی از پیشینه غنی برخوردار است می توان به کره جنوبی اشاره کرد که مقصد گردشگران نیز می باشد. در همین راستا مکان های دیدنی کره جنوبی شناخته شده اند.

با توجه به اینکه کره جنوبی دارای پیشرفت های روز افزونی بوده است و هر روز بر شهرت آن در جهان افزوده می شود این کشور مورد توجه بسیاری از توریست های خارجی قرار می گیرد. گردشگران با تماشای مکان های دیدنی کره جنوبی شاهد جاذبه های مختلف تاریخی و فرهنگی بسیاری در این کشور هستند که با به روز شدن شهرهای آن و مدرنتیه شدن پراهمیت آن افزوده شده است، بنابراین تا پایان مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با مکان های دیدنی کره جنوبی:

با توجه به اینکه جمعیت این کشور هر ساله رو به افزایش است وجود توریست ها و مهاجران از تابعیت های مختلف در این کشور آن را بیشتر در مرکزیت کشورهای جهان قرار داده است. علاوه بر آن وجود تاجران نیز در این کشور بسیار پر رنگ و پر اهمیت است.

معابد دیدنی کره جنوبی

۱- ساحل گوچی:

شاید اولین جاذبه هایی که هر توریست دوست دارد با رفتن به کشورهای مختلف تجربه کند دیدن چشم اندازهای طبیعی از سواحل و مناطق سرسبز هر کشور است. با سفر به کره و تماشای ساحل گوچی و صخره های مرتع آن چشم اندازی رویایی را خواهید دید.

سواحل دیدنی کره جنوبی

۲- ایستگاه کیونگوا، جین هه:

 یکی از مکان های دیدنی کره جنوبی ایستگاه کیوانگو است که یک ایستگاه کوچک که قطارهای سریع السیر از آن عبور می کنند و با وجود مناظر زیبایی که دارد محل عکاسان زیادی است. همچنین دیدن این مناظر می تواند برای گردشگران نیز جالب باشد.

 مکان های دیدنی خاص کره جنوبی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۳- مزرعه نمک جونگدو:

این مزرعه یکی دریاچه نمک است که در زیر آن آثار مهم و ارزشمندی از خاندان سونگ یافت شده است این منطقه نیز به دلیل جاذبه های گوناگونی که دارا برای گردشگران بسیار جالب است.

دریای نمک کره جنوبی

۴- معبد هه اینسا، هاپچئون:

از قدیمی ترین جاذبه های تاریخی کره جنوبی می توان این معبد را نام برد که متعلق بودایی ها است دارای ۱۲۰۰ سال قدمت است. مجسمه های چوبی موجود در آن به عنوان آثار ملی یونسکو ثبت شده اند.

۵- جوکنوکوون، دامیانگ:

این منطقه دارای بامبوهای بیشماری است و به لحاظ برخورداری از این زیستگاه دارای اهمیت زیادی می باشد.

جنگل های دیدنی کره جنوبی

۶- ساحل هیوپچه، جزیره ججو:

یک ساحل شنی با نمایی زیبا از دریا که بسیار زلال و شفاف است این منطقه یک کمپ تفریحی است و با وجود جنگل های کاج بسیار دلنشین تر است. صدف های حلزونی که در این ساحل یافت می شود برای گردشگران بسیار زیبا هستند.

۷- قله طلوع:

قله طلوع که بر فراز کوه های آتشفشانی ۵۰۰۰ ساله قرار دارد از مکان های دیدنی کره جنوبی است در این منطقه گیاهان کمیابی وجود دارد. این جاذبه به قدری تماشایی است که در آثار ملی یونسکو به ثبت رسیده است. ارتفاع این قله ۱۸۰ متر است و از بالای آن می توانید نمایی از طلوع آفتاب را مشاهده کنید.

 مکان های دیدنی تماشایی کره جنوبی

۸- پل گوانگ آن:

این پل از جاذبه های مدرنی است که در کره جنوبی برای گردشگران جالب است و به پل الماس نیز شهرت دارد. این پل با دو بخش مجزای متصل به یکدیگر محلی برای گشت و گزار مسافران و تماشای چشم اندازی از کره است.

مناطق زیبا و مکان های دیدنی کره جنوبی

۹- تالاب اوپو:

تالاب اوپو از جمله دیدنی های کره جنوبی است. مساحت این تالاب بسیار عظیم است و از جمله بزرگترین تالاب های کره جنوبی است در این تالاب بیش از چندین گونه حیوان مختلف دیده می شود.

 مکان های خاص کره جنوبی

۱۰- جاده ساحلی جزیره اولونگ:

جزیره اولونگ تحت عنوان جزیره اسرار آمیز شناخته شده است صخره هایی که در این ساحل قرار دارد بسیار عجیب و دیدنی هستند. این منطقه تفریحی برای دوچرخه سواران بسیار خاص و تماشایی است.

 مکان های دیدنی مهم کره جنوبی

۱۱- عمارت بومون:

این عمارت که در گیونگجو قرار دارد از مکان های دیدنی کشور کره جنوبی است و یک بنای باستانی است که موزه بدون دیوار نیز نام گرفته است. این عمارت یک بنای کوچک است که بر روی آب ها بنا شده است و متعلق به سلسله شیلا است.

جاذبه های کره جنوبی

۱۲- قله چانوانگ:

بر فراز کوه های جیری یک مقبره تاریخی وجود دارد و کوهنوردان زیادی از این قله دیدن کرده اند با وجود گونه های مختلفی از حیوانات این منطقه به یک پارک ملی تبدیل شده است.

کوه دیدنی کره جنوبی

۱۳- نهر یوجوا:

تماشای جشنواره شکوفه ها در کره جنوبی برای هر گردشگری می تواند شگفت انگیز باشد درختان شکوفه گیلاس که در کنار این نهر قرار دارند نمایی زیبا را تداعی می کنند که برای عکاسی و قدم زدن منطقه تفریحی مناسبی است.

۱۴- معبد بولگوکسا:

یک معبد با ارزش تاریخی و فرهنگی که در گیونگجو قرار دارد و به عنوان آثار ملی یونسکو به ثبت رسیده است. در این معبد دو بخش با معماری گرانیت دیده می شود و ارزش آن به ۱۵۰۰ سال پیش باز می گردد.

 مکان های دیدنی کره جنوبی برای گردشگر

۱۵- روستای ناگونوپ سونگ:

از دیگر مکان های گردشگری کره جنوبی روستای با قدمت تاریخی و جاذبه های قدیمی بسیار جالب است که نشان دهنده فرهنگ و سنت های قدیمی مردمان این منطقه است. این روستا متعلق به سناچئون است.

 دیدنی قدیمی کره جنوبی

۱۶- روستای دارنگی:

یکی روستای کوچک در قسمت جنوبی این کشور که دارای کشتزارهای بی شماری است کوه های این منطقه به صورت پلکانی است و بر بالای هر پله کشتزارها وجود دارند که نمایی سر سبز به آن بخشیده است.

کره جنوبی و جاذبه ها

۱۷- سوپچی کوجی:

این منطقه در جزیره ججو قرار گرفته است و از جاذبه ها و مکان های دیدنی کره جنوبی است که دارای چشم اندازی زیبا از سواحل است.

 مکان های دیدنی طبیعی کره جنوبی

در کره جنوبی مناظر رویایی و چم نواز بسیاری وجود دارند این مناطق در اطراف کره جنوبی است و بیشتر در روستاها دیده می شود. در پایتخت نیز مناظر و مناطق مدرن و به روز وجود دارد.

۱۸- کاخ چانگ دیوک گونگ

این کاخ در قرن پانزدهم از طرف خاندان چوسان در اطراف سئول ساخته شد و خاندان سلطنتی و پادشاه زندگی روزانه خود را در آن می گذراندند که داری ساختمان های مختلفی است و هر یک کارکرد متفاوتی نیز دارند، در پشت محوطه ی اصلی باغ سی هکتاری وجود دارد که دارای جویبارها، فضای سبز، دریاچه های رنگارنگ . ساختمان پاگودا می باشد.

 

مناطق دیدنی کره جنوبی

۱۹- شهر بوسان

این شهر جزو شهرهای پر بازدید این کشور می باشد که در کنار مناطق ساحلی و دریا واقع شده است و به عنوان دومین شهر بزرگ کره جنوبی به شمار می رود و دهکده گامِچئون و معبد بئومئوسا در این شهر می باشند، اگر شما نیز علاقه زیادی به غذا های دریایی دارید می توانید از بازار جاگالچی که بزرگترین مرکز تجاری است غذا های دریایی مورد نظرتان را سفارش دهید.

۲۰- پارک ملی و دریایی هالیئو

این پارک زیبا بیش از سیصد جزیره مجزا دارد که هر یک از آن ها مسیر های پیاده روی مختص به خود را دارند و دارای تله کابین نیز می باشد که تقریبا ۲.۴ کیلومتر است، فاصله این پارک تا مرکز شهر سئول تقریبا یک ساعت با خودرو یا اتوبوس فاصله دارد.

 جاذبه های طبیعی کره جنوبی

۲۱- برج سئول

اگر شما دوستان عزیز به دنبال یک چشم انداز زیبا از شهر سئول هستید می توانید به برج سئول بروید که روی کوه نامسان قرار دارد و برای کوهنوردی نیز بسیار مکان مناسبی است بنابراین، اگر علاقه زیادی به کوهنوردی دارید حتما از این مکان نمایید، این برج پانصد متر از سطح دریا و شهر فاصله داشته و تمام این شهر را می توانید از بالا ببینید.

ضمن سپاس از همراهی شما عزیزان، جهت آشنایی بیشتر با مکان های دیدنی سئول می توانید بر روی لینک کلیک نمایید و از دیدن مکان های گردشگری سئول لذت ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *