دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زیباترین مکان های دیدنی زوریخ سوئیس و جاذبه های توریستی آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

در کشور سوئیس جاذبه های متنوعی وجود دارد از جمله این دیدنی ها شهر توریستی زوریخ است. مکان های دیدنی زوریخ به قدری جذاب و تماشایی هستند که برای گردشگران از نقاط مختلف جهان جذاب است.

زوریخ به لحاظ وجود گردشگران خارجی بسیار شناخته شده است همچنین به دلیل پیشرفت های روز افزونی که این شهر در کشور سوئیس داشته است می توان آن را یکی از شهرهای پیشرفته در سوئیس محسوب کرد. گردشگران در این شهر علاوه بر بازدید از مکان های دیدنی زوریخ از امکانات رفاهی ویژه گردشگران مانند رستوران ها و پارک ها نیز استفاده می کنند که مجلل و دیدنی هستند.

جاذبه ها و مکان های دیدنی زوریخ

مکان های دیدنی زوریخ:

دانشگاه های زوریخ یکی از قابلیت های مهم این شهر است و موجب شده است تا هر ساله گردشگران زیادی به قصد تحصیل و گذراندن دوره های آموزشی کوتاه مدت به این شهر مهاجرت کنند.

موزه ملی سوئیس:

یکی از جاذبه ها و مکان های دیدنی زوریح موزه ملی است که دارای گنجینه و مجموعه ای از کلکسیون های ارزشمند است در این موزه می توانید آثار تاریخی، فرهنگی و هنری زیادی را تماشا کنید. اشیای موجود در این موزه شامل وسایل جنگی سکه های ارزشمند و دیگر اشیای تماشایی هستند.

مناطق پر بازدید زوریخ

خیابان بانهف:

اصلی ترین خیابان شهر که بسیار پر تردد است و گردشگران زیادی از این خیابان عبور کرده اند. این خیابان طویل از مترو تا میدانن اصلی بورکلی ادامه دارد. این منطقه را یکی از جاذبه های مهم در زوریخ می دانند فروشگاه هایی که در اطراف این خیابان اصلی قرار دارند از مهم ترین مراکز خرید هستند.

چشم اندازی از زوریح

  •  آرون گروپس

فروشگاه پلومی:

این مجموعه فروشگاه بزرگ که در خیابان اصلی بانهف قرار دارد از مراکز خرید لوکس و مجهزی است که با یک معماری مجهز به اسکلت آهنی ساخته شده است.

جاذبه های زوریخ

کلیسای سن پیتر:

در جنوب لیدن هوف که از مناطق قدیمی شهر است کلیسایی بر روی تپه ها قرار دارد که با معماری رومانسک ساخته شده است. این کلیسا در قرن ۱۳ ساخته شده است و دارای یک راهروی اصلی و مجموعه گالری است.

مناطق گردشگری زوریخ

باغ وحش زوریخ:

این باغ وحش که دارای بیش از ۳۶۰ گونه از حیوانات است یک محیط مخصوص نگهداری حیوانات می باشد و از حیوانات مختلفی نگهداری می شود. گردشگرانی که به بازدید از این باغ وحش علاقه مند هستند می توانند با استفاده از قطارهای شهری به این مراکز بروند.

زوریخ سوئیس و جاذبه ها

شهر قدیمی زوریخ:

این منطقه قدیمی یکی از مکان های دیدنی زوریخ است که با وجود بافت قدیمی خود دارای جذابیت زیادی است رودخانه زیبایی که در اطراف این منطقه در حال جریان است از دیگر دیدنی ها در این منطقه به شمار می رود.

دیدنی ها در زوریخ

کلیسای زنان:

این کلیسا که یک کلیسای پروستاتی است متعلق به زنان اشراف این مناطق است و از کلیساهای قدیمی که به لحاظ تاریخی دارای ارزش می باشند محسوب می شود.

کلیسای قدیمی زوریخ

دریاچه زوریخ:

این دریاچه با وسعت زیادی که دارد از بالای کوه های آلپ سرازیر شده است در این دریاچه می توانید از امکانات قایق سواری استفاده کنید. مرغ های دریایی که در این دریاچه وجود دارند بر جذابیت های آن افزوده اند.

دریاچه زوریخ

در شهر زوریخ کلیساهای بسیاری وجود دارند که برخی از آنها بسیار باشکوه و تماشایی هستند همچنین از دیگر مکان های دیدنی زوریخ می توان به چشم اندازهای زیبایی از مناظر آن در جنگل ها و رودخانه اشاره کرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *