دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش کشیدن خط چشم به صورت مرحله به مرحله

  • ندا خوشرو
  • ۳ آذر ۱۳۹۴
  • ۰

برای داشتن آرایش چشم مناسب و زیبا باید با توجه به فرم چشم هایتان آرایش کنید تا زیبایی چهره شما چند برابر شود. در این مطلب آموزش کشیدن خط چشم به صورت مرحله به مرحله به همراه نکاتی درباره کشیدن خظ چشم برای انواع چشم ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

کشیدن خط چشم از جمله مواردی است که بیشتر بانوان در آرایش چشمان خود از آن بهره می برند. خط چشم باعث می شود تا پژمردگی چشم های شما کم تر به نظر برسد. در این مطلب آموزشی نحوه کشیدن خط چشم را در اختیار شما عزیزان رار داده ایم.

خط چشم بر روی خط مژه کشیده می شود تا چشم زیباتر به نظر برسد و به چشم های شما فرم و حالت خاصی را می دهد. برای کشیدن خط چشم مناسب شما باید روش صحیح کشیدن خط چشم را به خوبی بیاموزید. در ادامه با روش های کشیدن خط چشم برای انواع چشم ها آشنا می شویم.

آموزش کشیدن خط چشم مناسب برای انواع چشم ها

آموزش گام به گام کشیدن خط چشم

اگر چشمان شما گرد است و می خواهید کشیده تر به نظر برسند باید نیمه ابتدایی چشم را خط چشم بسیار باریکی بکشید و در طول کشیدن خط چشم به مرور تا انتهای چشم خط چشم را پهن کنید. خط چشم را باید تا بعد از گوشه خارجی چشم نیز ادامه بدهید.

آموزش کشیدن خط چشم بسیار زیبا

اگر دارای چشمانی درشت هستید و یا چشمانی دارید که از حدقه بیرون زده است کشیدن خط چشم پهن و تیره را به شما توصیه می کنیم خط چشم سیاه به دلیل اینکه تیره است باعث می شود تا ناحیه چشم شما محدودتر شود و چشم هاتان ریزتز به نظر برسد و آرایش چشم موفق تری داشته باشید.

آموزش خط چشم مناسب برای چشمان گرد

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

اگر چشم هایتان بیشتر از حد معمول از هم فاصله دارند می توانید خط چشم را به گونه ای بکشید که از گوشه داخلی چشم شما بیرون بیاید و به اصطلاح خط چشم گوشه دار برای چشم هایتان بکشید.

کشیدن خط چشم زیبا

اگر چشمان شما نزدیک به هم هستند خط چشم را از ابتدا نکشید و بهتر است که روی انتهای چشم خود بیشتر کار کنید و خط چشم را به صورت نیمه بر روی چشم هایتان بکشید.

خط چشم مناسب

اگر چشمان ریزی دارید بهتر است که برای درشت نشان دادن چشم هایتان پلک بالا و پلک پایین را خط چشم بکشید. توچه داشته باشید که خط چشم پلک بالا را باید پهن تر از پلک پایین چشم هایتان بکشید. هرگز خط چشم پلک پایین را به صورت پهن نکشید زیرا چشم شما را ریزتر نشان می دهد و شادابی چشم های شما را کم می کند و باعث میشود که چشم هایتان خسته به نظر برسند.

خط چشم مناسب چشم ریز

روش مرحله به مرحله کشیدن خط چشم

اگر شما مهارت کافی را در کشیدن خط چشم ندارید بهتر است مطلب زیر را که در آن آموزش کشیدن خط چشم را قرار داده ایم مشاهده کنید.
بهتر است از برس برای کشیدن خط چشم استفاده کنید. می توانید برای این که خط چشم شما بسیار طبیعی تر به نظر برسد در قسمت های بیرون و وسط و داخل پلک بالا سه نقطه گذاشته و سپس نقاط را به هم متصل کنید. توجه داشته باشید که نقطه ها باید به خط مژه چشم شما نزدیک باشند.

کشیدن خط چشم
برای اینکه خط چشم بر روی چشم ماندگارتر باشد شما باید از پودر قبل از زدن خط چشم استفاده کنید. در مرحله اول کشیدن خط چشم پلک چشم را به کمک پودر یا کرم زیرسازی کنید.
سپس بر روی پلک بالایی چشم خط چشم مناسبی را با توجه به فرم چشم هایتان بکشید.
سپس خط چشم پلک بالایی را با استفاده از گوش پاکن نرم تر کنید.

اموزش کشیدن خط چشم به صورت مرحله به مرحله
بعد از اینکه خط چشم پلک بالایی را کشیدید اگر تمایل دارید که پلک پایین چشم خود را نیز خط چشم بکشید با توجه به مراحلی که ذکر شد خط چشم پلک پایین خود را هم بکشید.

در این بخش از آرایش صورت آموزش کشیدن خط چشم را برای چشم های متفاوت در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم اگر مهارت کافی برای کشیدن خط چشم را ندارید با این مطلب بتوانید مهارت لازم را برای کشیدن خط چشم کسب کنید. برای مشاهده مدل های بیشتر آرایش چشم کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *