دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی حسین محب اهرى و عکس های این بازیگر قدیمی در گذر زمان

  • فاطمه میرزایی
  • ۱ دی ۱۳۹۷
  • ۰

حسین محب اهری بازیگر سینما و تلویزیون ایران و فارغ التحصیل لیسانس ادبیات فارسی از مدرسه عالی ادبیات و زبان خارجی می باشد. وی مدتی است که مبتلا به بیماری سرطان غدد لنفاوی شده است. در این مطلب بیوگرافی حسین محب اهرى را مرور خواهیم کرد.

در این مطلب بیوگرافی حسین محب اهرى را می خوانید، وی در ۲۹ مهر ۱۳۳۰ در تهران متولد شده است . فرحناز منافی ظاهر بازیگر سینما و تلویزیون همسر سابق وی می باشد، در ادامه با این بازیگر پیشکسوت بیشتر آشنا خواهید شد.

بیوگرافی حسین محب اهرى

حسین محب اهری بازیگر توانای عرصه تلویزیون و سینمای کشورمان می باشد. فعالیت هنری وی از سال ۱۳۵۰ و با عکاسی و تئاتر شروع شد. سپس یک دوره کلاس های بازیگری زیر نظر آربی آوانسیان گذراند و اولین فعالیت سینمایی محب اهری از سال ۱۳۶۵ با فیلم رابطه به کارگردانی پوران درخشنده آغاز شد که در آن نقش کوچکی را ایفا می کرد.

بیوگرافی جامع حسین محب اهرى

حسین محب اهری در تلویزیون کار خود را با محله برو بیا شروع کرد. وی در این مجموعه موفق که در دهه شصت و برای گروه کودک و نوجوان ساخته شده بود، با بازیگرانی همچون آتیلا پسیانی، رضا ژیان و اکبر عبدی، فردوس کاویانی، حمید جبلی، فاطمه نقوی و مرتضی ضرابی همبازی بود. این بازیگر با تجربه و پیشکسوت تاکنون در مجموعه های زیادی ایفای نقش کرده است اما بازی او در مجموعه مبصر چهار ساله کلاس از برنامه های به یاد ماندنی وی است که در دهه شصت افراد زیادی را پای جعبه جادویی می نشاند.

بیوگرافی کامل حسین محب اهرى

وی اولین بار با فرحناز منافی ظاهر بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ازدواج کرد و ثمره ازدواجشان یک دختر به نام یاسی و یک پسر به نام اسد است. آنها بعد از سالها زندگی مشترک تصمیم گرفتند از هم جدا شوند. منافی ظاهر در مصاحبه ای دلیل طلاق خود را تمایل همسرش به تنها زندگی کردن عنوان کرد و اینکه نمی توان به زور کسی را نگه داشت. وی همچنین معتقد بود که در گذشته، زندگی خوبی داشته و آن دو را چشم زده اند. محب اهری سالها بعد دوباره ازدواج کرد. در ادامه می توانید عکس های حسین محب اهری بازیگر مطرح کشورمان را مشاهده نمایید.

  •  آرون گروپس

بیوگرافی حسین محب اهرىعکس حسین محب اهری بازیگر توانا  بیوگرافی دیده نشده حسین محب اهرىعکسی از حسین محب اهری

سرگذشت حسین محب اهرىحسین محب اهری و امیر حسین صدیق در برنامه کتاب باز

بیوگرافی جذاب حسین محب اهرىتصویر متفاوت حسین محب اهری

بیوگرافی متفاوت حسین محب اهرىحسین محب اهری بازیگر سینما و تلویریون

بیوگرافی جدید حسین محب اهرىحضور حسین محب اهری در برنامه خندوانه

بیوگرافی حسین محب اهرىعکس جدید حسین محب اهری در کنار هدایت هاشمی

بیوگرافی حسین محب اهرى+عکستقدیر از محب اهری در جشنواره تئاتر

بیوگرافی و تصاویر حسین محب اهرىحضور حسین محب اهری در یک مراسم

بیوگرافی درباره حسین محب اهرىتصویر حسین محب اهری

بیوگرافی و زندگینامه حسین محب اهرىعیادت احمدی نژاد با حسین محب اهری در منزل وی

بیوگرافی حسین محب اهرىعکس و بیوگرافی حسین محب اهری

زندگی نامه متفاوت حسین محب اهرىعکسی از حسین محب اهری بازیگر تلویزیون و تئاتر

زندگینامه جدید حسین محب اهرى

فیلم های سینمایی و مجموعه هایی که در آن ایفای نقش کرده است.

فیلم سینمایی

سه بیگانه، قشنگ و فرنگ، ساکن طبقه وسط، فرزند چهارم، خوابم میاد، گل چهره، بیداری، پسر آدم دختر حوا، وقتی همه خوابیم، اسپاگتی در هشت دقیقه، عروس کاغذی، آقای شانس، راه افتخار، کاکادو، روز واقعه، روز فرشته، من زمین را دوست دارم، همسر، خوش خیال، اتل متل توتوله، جیب بر ها به بهشت نمی روند، سیرک بزرگ، دو فیلم با یک بلیت، سفر جادویی، خارج از محدوده، محموله، رابطه

بیوگرافی جدید حسین محب اهرى

مجموعه های تلویزیونی

شب عید، علی البدل، دور دست ها، بیمار استاندارد، حالت خاص، معمای شاه، دردسر های عظیم، خوب بد زشت، پایتخت ۲، تبریز در مه، مختار نامه، مجموعه عروسکی « امین و مینا»، راه شب، مجموعه عروسکی «ماجرای تقی جان»، هیچ کس، بهداشت ۲، این قافله عمر، سیمای دانش، خانواده محبوب، تله تئاتر « نیرنگ بازی های آقای اسکابن»، برگ سبز، پرده عجایب، نابغه های قرن بیست و یکم، ماجرای آقای نوبر، این خانه دور است، شاخه طوبی، عطر و گلاب بپاشید،هزار برگ و هزار رنگ، چاق و لاغر و مأمور سوم، مسابقه تلویزیونی «هتل پر ستاره»، ق مثل قلقلک، این شرح بی نهایت، تله تئاتر « ماجرای رونالد و مادرش»، با جناق ها، گلدان ها و آفتاب، شاگرد اولی ها، بوعلی سینا، کوچ عاشقان، پایان شب سیه، طنز آوران جهان، محله بهداشت، سربداران، ماه پنهان است، از نوع بسازیم، محله برو بیا

زندگینامه حسین محب اهرى

در پایان، ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای این بازیگر توانای عرصه تلویزیون و سینما، امیدواریم مطالعه این بخش برایتان جذاب بوده باشد. در صورت تمایل برای آگاهی از اخبار جدید و متنوع هنرمندان و مشاهده تصاویر دیدنی آنها می توانید به بخش عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *