دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خلاقیت با جعبه میوه برای ساخت وسایل کاربردی و تزئینی در منزل

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب انواع خلاقیت با جعبه میوه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید با کمک جعبه میوه کاردستی و وسایل شیکی را برای نقاط مختلف منزل خود خلق کنید.

با به خرج دادن کمی ابتکار می توانید با جعبه میوه و صرف هزینه کم، کاردستی ها و وسایل زیبا و کاربردی را برای قسمت های مختلف منزل خود بسازید و از این وسایل به نحو احسن بهره ببرید. در ادامه تصاویری از خلاقیت با جعبه میوه را مشاهده می کنید.

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به صنایع چوبی علاقه مند می باشید بهتر است به جای صرف هزینه های زیاد خودتان این وسایل و صنایع چوبی را در منزل به کمک جعبه های میوه بسازید.

ساخت پایه گلدان با جعبه چوبی

ایده هایی برای خلاقیت با جعبه میوه

سبدهای چوبی میوه از مقاومت زیادی برخوردار هستند همچنین این سبدها خوش ساخت می باشند و این ویژگی آن ها باعث شده است که اغلب افراد در دکوراسیون داخلی منزل خود از آن ها بهره ببرند. در مطالب قبلی خلاقیت با کاغذ و کاردستی با پوست گردو و کاردستی با کارتن را مشاهده کردید، در ادامه این مطلب خلاقیت با سبد میوه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

میز جلو مبلی

خلاقیت با کمک سبد میوه

جعبه های میوه در نگاه اول غیر قابل مصرف به نظر می رسند در صورتی که با به خرج دادن کمی خلاقیت شما می توانید به کمک این وسایل ساده و دور ریختنی وسایلی زیبا و کاربردی را بسازید. یکی از انواع ایده های خلاقانه ساخت جاکفشی با جعبه میوه برای راهروی منزل است و شما می توانید بعد از ساخت جاکفشی آن را روی دیوار نصب کنید و به راحتی از آن استفاده نمایید همچنین با کمک جعبه چوبی و سیم مسی می توانید کنسول زیبایی را برای راهرو ورودی منزل خود بسازید.
اگر تمایل دارید برای ساخت میز کنار مبلی از جعبه میوه استفاده کنید این کار ساده است و با رنگ زدن جعبه های میوه و نصب چهار پایه به جعبه میوه می توانید میز کنار مبلی ساده و در عین حال زیبایی را برای اتاق پذیرایی منزل خود بسازید همچنین برای ساخت قفسه های دیواری می توان از جعبه میوه استفاده کرد و این جعبه ها را به یکدیگر وصل کرد و وسایل تزیینی و دکوری زیبایی را روی این قفسه ها قرار داد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ساخت گلدان با جعبه میوه

کاردستی با جعبه میوه

ساخت جاکفشی با جعبه میوه

ساخت جاکفشی با جعبه میوه

ساخت قفسه دیواری با جعبه میوه

ساخت قفسه دیواری با جعبه میوه

ساخت پاتختی با جعبه میوه

ساخت پاتختی با جعبه میوه

ساخت قفسه گل

ساخت پایه گلدان با جعبه میوه

ساخت قفسه با جعبه میوه

ساخت وسایل کاربردی با جعبه میوه

ساخت قفسه میوه با جعبه

کار دست ساز با کمک جعبه میوه

خلاقیت با جعبه میوه

مدل کاردستی ساده و زیبا با جعبه میوه

ساخت کاردستی زیبا با جعبه میوه

خلاقیت زیبا برای ساخت قفسه چوبی

ساخت کاردستی با جعبه میوه

استفاده از جعبه میوه برای ساخت باکس ذخیره سازی

ساختن قفسه دیواری با جعبه میوه

خلاقیت با قفسه چوبی میوه

ساخت پاتختی با جعبه میوه

ساختن کاردستی با جعبه میوه

ساخت قفسه با جعبه

مدل باکس دیواری با جعبه میوه

خلاقیت با جعبه میوه

قفسه چوبی دیواری

ساخت پاتختی و قفسه ها برای اتاق خواب یکی دیگر از انواع ابتکار با جعبه میوه است همچنین می توانید برای ساختن فریم تخت خواب از جعبه های میوه استفاده کنید.
برای جلوگیری از شلوغ شدن فضای آشپزخانه بهتر است با کمک جعبه میوه محفظه ای قابل حمل برای وسایل و شیشه هایی که روی کابینت قرار می دهید بسازید و جعبه میوه را روی کانتر قرار دهید تا در صورت نیاز به وسایل به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. با کمک جعبه میوه می توان قفسه هایی را ساخت سپس این قفسه ها را روی دیوار نصب کرد و از آن ها برای نگهداری شیشه های ادویه و ابزار مورد نیاز در فضای آشپزخانه استفاده نمود.

ساخت کاردستی با جعبه میوه

جاکفشی با جعبه میوه

ساخت وسایل تزیینی با جعبه میوه

ساخت وسایل تزیینی با جعبه میوه

قفسه دیواری

قفسه دیواری با جعبه چوبی

ساخت میز کنار مبلی با جعبه میوه

ساخت میز کنار مبلی با جعبه میوه

مدل میز کنار مبلی

مدل میز کنار مبلی با جعبه میوه

ساخت جعبه قابل حمل با جعبه میوه

ساخت قفسه قابل حمل برای آشپزخانه با میوه چوبی

ساخت قفسه مخصوص گلدان با جعبه چوبی

ساخت قفسه دیواری مخصوص گلدان با جعبه چوبی

تزیین جعبه میوه

تزیین قفسه چوبی میوه

ساخت پایه گلدان با جعبه چوبی

ساخت پایه گلدان با کمک جعبه چوبی

 خلاقیت با جعبه میوه

ایده های جدیدتری از ساخت وسایل با جعبه میوه

به طور کلی ایده ساختن وسایل کاربردی و تزئینی منزل با استفاده از وسایل دورریختنی و به دردنخور پیشنهاد جذابی است، وسایل دور ریز و به دردنخور زیادی وجود دارد که با استفاده از آنها و تنها با به کارگیری کمی خلاقیت و ذوق می توان کارهای دست ساز زیبایی خلق کرد، همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید با استفاده از جعبه میوه و سبد های پلاستیکی میوه می توانید وسایل زیبایی را بسازید، در ادامه انواع خلاقیتهای جدید و زیبا با استفاده از جعبه میوه قرار داده ایم که امیدواریم تماشای آنها مورد توجهتان قرار گیرند.

تصاویر خلاقیت با سبد میوه

سبد های پلاستیکی از جمله وسایل دور ریختنی در منازل هستند که زمانی که تعداد آنها زیاد می شود، جاگیر شده و نمی توان آنها را در خانه نگهداری کرد، بنابراین برای رهایی از این کار می توانید با استفاده از ایده های خلاقانه آنها را مورد استفاده قرار دهید، حال در صورتی که به دنبال ایده هایی جدید و متنوع برای ساخت وسایل کاربردی و تزئینی شیک به منظور استفاده در دکوراسیون منزلتان هستید، می توانید از انواع تصاویر جدید گردآوری شده در اینجا دیدن کرده و الگوی ساختن هر یک از وسایل را بدست آورید.

مدلی از خلاقیت با سبد میوهخلاقیت هنرمندانه با سبد میوهانواع خلاقیت با سبد میوهخلاقیت با سبد میوه پلاستیکیخلاقیت با سبد میوه چوبیخلاقیت با جعبه میوه پلاستیکیایده خلاقیت با سبد میوهمدلی از خلاقیت با جعبه میوهخلاقیت ساده با سبد میوهخلاقیت جالب با سبد میوهخلاقیت زیبا با سبد میوهخلاقیت با سبد میوهمدل خلاقیت با جعبه میوه

در این مطلب خلاقیتهای زیبا با جعبه میوه برای ساخت وسایل کاربردی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده این مدل کاردستی ها و وسایل تزیینی نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *