دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با انواع مدل بستن شال گردن جدید و جذاب آشنا شوید

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با انواع ایده ها برای مدل بستن شال گردن آشنا خواهید شد که امیدواریم با الگوبرداری از این مدل ها بتوانید شال گردن تان را به زیباترین شکل ممکن ببندید.

شال گردنی ها از انواع اکسسوری هایی است که تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهر و تیپ خانم ها و دختران جوان و نیز آقایان دارد بنابراین بهتر است شما در هنگام گره زدن آن از انواع مدل های جالب و خاص استفاده کنید. نحوه انداختن شال گردنی در انواع طرح های متنوع موجود است و شما می توانید با تمرین و تکرار زیاد مهارت لازم را در زمینه بستن انواع شال گردن با مدل های شیک و جالب بدست آورید.

مدل انداختن شالگردن اگر بدرستی انتخاب شود مدل شال و کلاه زمستانی شما جذاب تر از همیشه به نظر می رسد بنابراین بهتر است در هنگام استفاده از شالگردن حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

روش هایی برای بستن شال گردن

مدل بستن شال گردن با انواع روش های جالب و جدید

از شالگردن در فصل سرما برای پوشش گردن و قفسه سینه استفاده می شود و این نوع اکسسوری علاوه بر اینکه کاربردی است از جهت استایل و مد نیز مطرح می باشد بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ شالگردن و نحوه گره زدن شالگردن دقت لازم را داشته باشید.
شالگردنی ها را می توانید با انواع روش های متنوع نظیر مدل پیچی و پیچی برعکس و مدل گره و مدل پاریسی و … ببندید که انتخاب مدلی مناسب برای بستن شالگردنی به میزان مهارت شما بستگی دارد. توجه داشته باشید که نحوه بستن شالگردنی ها روی جذابیت ظاهری بالاتنه تاثیرگذار است بنابراین بهتر است شالگردنتان را به کمک مدلی کاربردی و در عین حال جذاب ببندید.
در هنگام انتخاب گره شالگردنتان به طرح بافت و اندازه قد شال بافتتان توجه داشته باشید تا بتوانید بعد از بستن انواع شالگردنی با مدل انتخابی تان از نتیجه کار راضی باشید. برای گره زدن شالگردنتان روش های خلاقانه و ساده ای وجود دارد که انتخاب هر یک از این مدلها به میزان مهارت شما بستگی دارد.

نحوه بستن شال گردن با روش های جالب

در مطالب قبلی با نحوه بستن دستمال گردن، آشنا شدید در ادامه توجه شما را به چند ایده جدید برای مدل بستن شالگردنی ها جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

ایده هایی برای بستن شال گردن

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

نحوه گره زدن شال گردن

مدل بستن شال گردن

مدل زیبا برای شال گردن

مدل شال گردن

مدل شال گردن بافتنی

روش های خلاقانه برای بستن شال گردن

نحوه گره شال گردن دخترانه

نحوه بستن شال گردن

مدل بستن ساده برای شال گردنی

مدل بستن شال گردن

بستن شال و کلاه با روش زیبا

نحوه بستن شال گردن

مدلی زیبا و ساده برای شال گردن

مدل بستن شال گردن

بستن شالگردنی با روش ساده و زیبا

مراحل بستن شال گردن

نحوه گره زدن شال گردنی زنانه

بستن شال گردن با روش های ساده

گره زدن شال گردن زنانه با روشی زیبا و جالب

بستن شال گردن

مدل شال گردن زنانه

بستن شال گردن با روش های جالب

مدل شال گردن زنانه شیک و جدید

مدل بستن شال گردن

بستن شال بافتنی با روشی زیبا

نحوه بستن شال گردن با روش های ساده

مدل شال گردن زنانه

مدل بستن شال گردن با روش های ساده و خلاقانه

شیوه جدید برای گره زدن شال گردن زنانه

مدل بستن شال گردن دخترانه

مدل بستن شالگردن زنانه

بستن شال گردن پاپیونی

مدل شال گردن پاپیونی زنانه

مراحل بستن شال گردن

مراحل انداختن شال دور گردن

مدل شال گردن

مدل شال گردن دخترانه شیک و فانتزی

مدل بستن شال گردنمدل بستن شالگردن زنانه شیک

مدل بستن شال گردن مردانه

روشهای بستن شالگردن برای آقایان

در تصاویر بالا با انواع روشهای بستن شالگردن برای خانوم ها و دختران جوان آشنا شدید، بسیاری از مدلهای بستن شالگردن در خانوم ها و آقایان می تواند مشترک باشد، در ادامه قصد داریم شما را با چند روش از این مدلها آشنا نماییم :

روش دراپه

این روش برای بستن شالگردن های کوتاه به کار می رود و زمانی که کت و شلوار به تن دارید، مناسب تر است.

حال می توانید بدون استفاده از هیچ الگویی، شالگردن را در زیر کت تان به شکل آویزان و بدون هیچ گره ای قرار دهید.

مدل بستن شالگردن مردانه

روش پیچی

این روش برای فصل سرما بیشتر کاربرد دارد و طول شال باید متوسط باشد، برای این منظور ابتدا شال را طوری روی گردن بیندازید که یک طرف آن بلندتر از طرف دیگر باشد و بعد طرف بلندتر را روی گردن بپیچید.

مدلی از بستن شالگردن

روش گره

روش گره برای بستن شالگردن هایی با طول متوسط مناسب است؛ شالگردن را طوری روی گردن آویزان کنید که یک طرف آن بلندتر از طرف دیگر بوده و بعد قسمت بلند را به هنگام پیچیدن به دور گردن تا زیر قسمت کوتاه شالگردن بیرن آورید و سپس گره ایجاد شده را محکمتر کنید.

انواع بستن شالگردن

پیچی برعکس

این روش نیز برای بستن شالگردن های متوسط و بلند کاربرد دارد، در ابتدا شالگردن را به گونه ای روی گردنتان آویزان کنید که هر دو طرف آن به یک اندازه باشد، سپس هر لبه شال را بر روی شانه مخالف بیندازید.

الگوی جذاب بستن شالگردن

روش پاریسی

این روش نیز مناسب شالگردن های بلند می باشد، در ابتدا شالگردن را به گونه ای تا بزنید که هر دو لبه آن بر روی یکدیگر قرار گیرند، سپس آن را در همان حالت بر روی گردنتان بیندازید.

در مرحله بعدی، دو سر آزاد شال را از بین فضای ایجاد شده در سمت مقابل عبور داده و گره را محکم کنید.

این روش معمولا مناسب برای پوشش های نسبتا رسمی بوده و به مدل کلاسیک مشهور می باشد، از این رو می توانید برای دورهمی های خارج از خانه از آن استفاده کنید.

الگوی زیبای بستن شالگردن

همچنین روشهای دو پیچ، چهار گره، گره و پیچ، روش کراواتی و گره مجازی نیز از انواع دیگر مدلهای بستن شالگردن آقایان می باشند. در اینجا می توانید تصاویر آنها را ببینید.

مدل بستن شال گردن سادهالگوی جدید بستن شالگردنالگوی بستن شالگردنطرح بستن شالگردنمدلی زیبا از بستن شالگردن

در این مطلب تصاویری از انواع مدل بستن شال گردن را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها مدلی باکلاس را برای گره زدن شال گردن خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *