دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مکان های دیدنی شرق تهران را بهتر بشناسید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۸ دی ۱۳۹۷
  • ۰

تهران از بزرگ ترین و صنعتی ترین شهرهای ایران است این شهر که پایتخت ایران است دارای جاذبه های متنوع و مختلفی است که برای بازدید کنندگان جالب است مکان های دیدنی شرق تهران نیز دارای جاذبه های خاصی برای گردشگران است.

برای داشتن یک سفر به یاد ماندنی در شهر تهران و گشت و گزار در مناطق مختلف آن می توانید به سراغ مناطق دیدنی شرق تهران بروید که برای سلیقه های مختلف بازدید کنندگان مناسب است امکانات تفریحی مختلفی که در پارک های تهران شرق وجود دارد گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و فرصت های مختلفی را در اختیار گردشگران خود قرار می دهد.      شرق تهران و جاذبه های متنوع

مکان های دیدنی شرق تهران:

تهران به دلیل وسعت بی نظیر خود به بخش های مختلفی تقسیم شده است تا به لحاظ مدیریتی دارای کیفیت و نظم بیشتری باشد از نمونه این بخش ها شرق تهران است که در کنار سایر امکانات خود جنبه توریستی و گردشگری نیز دارد. و برخی از جاهای دیدنی تهران را می توان در این بخش پایتخت جستجو کرد.

دیدنی های معروف شرق تهران

پارک ها:

از مهم ترین جاذبه هایی که در شرق تهران در اختیار گردشگران قرار داده می شود پارک هیا مختلف است که دارای امکانات تفرحی مناسبی هستند پارک های آبی سرپوشیده، پارک کودکان و پارک های خانوادگی از جمله این پارک ها هستند.

پارک زیبا در شرق تهران

فودکورت پارک ساید:

اگر قصد دارید بعد از بازدید از مکان های دیدنی شرق تهران به یک مرکز رستوران و فست فود خوب مراجعه کنید می توان این مجموعه شیک و بی نظیر را انتخاب کنید و به همراه خانواده خود روزی خوب را در این مجموعه سپری کنید.

مکان های خاص شرق تهران

  •  آرون گروپس

تفریحات هیجان انگیز:

از تفریحات مهم برای گردشگران در شرق تهران تفریحات هیجان انگیز است این تفریحات شامل اسکی سواری، زیپ لاین و تفریحات ارتفاع از جمله تفریحات مهم در شهر تهران است که گردشگران از آن استقبال می کنند.

مناطق توریستی شرق تهران

فست فود شوئینه:

اگر می خواهید از رستوران ها و فست فودهای لاکچری در تهران میل کنید می توانید با بازدید از فست فود شوئینه غذاهای مختلف آلمانی که در این مرکز سرو می شود را نوش جان کنید و از سفر خود لذت بیشتری ببرید.

مکان های مهم شرق تهران

سرای سنتی سوته دلان:

از سفره خانه های سنتی که دارای غذاهای سنتی بی نظیر و اصیل ایرانی است به این سرای ایرانی می توان اشاره کرد که بسیار معروف و شناخته شده است و در کنار دیزاین زیبا و سنتی خود دارای غذاهایی اصیل و ایرانی است.

رستوران خاص در شرق تهران

مراکز خرید:

در بیشتر خیابان های تهران شرق مراکز و فروشگاه های خرید بسیاری وجود دارد که دارای انوع فروشگاه است و دارای پاساژهایی شیک و زیبا هستند که به راحتی می توانید در آن خرید خود را انجام دهید.

جاذبه ها و مکان های دیدنی شرق تهران

مکان های گردشگری شرق تهران بسیار متنوع هستند و برای سلیقه های مختلف وجود دارد جاذبه های این بخش از تهران شامل مکان های توریستی و طبیعی است که برای داشتن تفریحات یک در هوای خوب مناسب است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *