دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آنچه باید درباره مهاجرت به کرواسی بدانید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۸ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

شزایط مختلفی برای دریافت اقامت کشور کرواسی برای مهاجران آن در نظر گرفته می شود که مهاجران با توجه به موقعیت خود می توانند از طرق های مختلفی برای دریافت ویزا و حق اقامت این کشور اقدام کنند. مهاجرت به کرواسی این روزها مقصد بسیاری از مهاجران است که قصد اقامت در کشور خارجی را دارند.

یکی از مهم ترین عواملی که بریا مهاجرت به کشوری بسیار مورد توجه است توانایی مالی و استطاعت مالی فرد مهاجر است که برای بیشتر کشورها باید این مورد ثابت شود که فرد مهاجر توانایی گذراندن امور روزمره و شخصی خود را دارد و می توانید با منابع مالی که دارد در این شکور زندگی کند و نیازهای خود را به راحتی بر طرف کند. برای مهاجرت به کرواسی نیز داشتن سرمایه می تواند بسیار کمک کننده باشد و با داشتن سرمایه مالی شما می توانید ویزا و حق اقامت این کشور را دریافت کنید.

 مهارجرت به کرواسی چگونه است

شرایط مهاجرت به کرواسی:

مهاجرانی که قصد دارند بیش از ۹۰ روز در کرواسی اقامت داشته باشند باید ویزای اقامت در این کشور را دریافت کنند در این کشور به روش های مختلفی می توان حق تابعیت و اقامت را دریافت کرد مهاجران می توانند با ارائه مدارک گذرنامه،  عکس، بلیط، مدارک اقامتی و مدارک لازم در زمینه نوع مهاجرت می توانند اقدام به دریافت ویزای این کشور کنند.

برای قبول شدن ویزا و مدارک تابعیت شما باید اسناد و مدارک معتبر در زمینه داشتن حق مالکیت،اجاره مسکن، داشتن مدارک سرمایه گذاری و مدارک ازدواج با تابع کرواسی را به سازمان ارائه دهید. همانطور که می دانید مهاجرت به کرواسی و سایر کشورها از طریق ازدواج با اتباع کرواسی، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و ارز، تحصیل و کار امکان پذیر است و شما همراه با درخواست اقامت باید مدارک و اسناد لازم که نشان دهنده علت و نوع مهاجرت شما هست را ارائه دهید تا ویزای شما زودتر پذیرش شود.

چگونه به کرواسی مهاجرت کنیم

با ارائه این مدارک ویزای ۱ ساله برای شما صادر می شود که قابل تمدید خواهد بود این ویزا برای مهاجرانی است که قصد مهاجرت به کرواسی از طریق ویزای مهاجرتی را دارند و برای اقامت موقت نیز باید این ویزا را دریافت کنند.

برای اتباع کشورهای سوئیس، ایالت واتیکان، ایالت متحده مکزیک، مالزی، چین، ایرلند، ژاپن، ایسلند، کانادا و فرانسه و سایر کشورهایی که دارای ویزای شینگن هستند و در عهدنامه شینگن قرار دارند دریافت ویزا ضروری نیست و از طریق کارت هویت ملی می توانند درخواست مهاجرت داشته باشند.

  •  آرون گروپس

تابعیت کشور کرواسی

برخی از مهاجران در کرواسی می توانند برای مهاجرت به این کشور و دریافت اقامت دائم از طریق مدارک تولد نوزاد خود در کرواسی اقدام کنند و از طریق تولد فرزندشان تابعیت این کشور را دریافت نمایند. همچنین اگر والدین این کودک کرواسی باشند و کودک در خارج از مرز کرواسی متولد شود والدین می توانند از طریق تابعیت خود تابعیت فرزند را نیز دریافت کنند.

همچنین افرادی که داری شرایط زیر می باشند می توانند اقدام به دریافت ویزای اقامت در این کشور داشته باشند:

  • شهروندانی که بیش از ۵ سال در کرواسی اقامت داشته اند می توانند از ین طریق تابعیت خود را دریافت کنند.
  • با داشتن سن بالای ۱۸ سال واجد شرایط دریافت تابعیت خواهد شد.
  • فرد مهاجر باید به زبان کرواسی تسلط داشته باشد.

کشور کرواسی و اقامت دائم

  • همچنین با ازدواج با اتباع کرواسی می توانند ویزای این کشور را دریافت کنند.
  • اقدام به دریافت اقامت از طریق تحصیلی در این کشور و ارائه مدارک پذیرش در موسسه های آموزشی و دانشگاه ها می تواند از شرایط دیگر دریافت ویزای اقامت این کشور باشد.
  • در شرایطی دیگر فرد مهاجر برای مهاجرت کردن به کرواسی می تواند از طریق سرمایه گذاری و ثابت کردن توانایی مالی برای زندگی در این کشور می تواند دریافت ویزا داشته باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *