دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

محصولات بادی پلی به زندگی مدرن و ارزان!

  • یلدا محمدی
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

امروزه استفاده از محصولات بادی ضمن ایجاد تنوع ارزان قیمت و شیک در زندگی انسان ها، به کالایی برای افزایش سطح کیفیت زندگی تبدیل شده است. تنوع پذیری، کیفیت ساخت بالا و قابلیت جا به جایی راحت از مهمترین ویژگی های محصولات بادی محسوب می گردند.

استفاده از محصولات بادی همچون تخت بادی، مبلمان بادی، استخر بادی و… برای ایجاد تفاوت ارزان قیمت و جذاب در دکوراسیون منزل ایده مناسبی می باشد. که در کنار خلاقیت به تنوع در دکوراسیون و جذابیت بیشتر محیط منزل نیز می انجامد. البته علاوه بر محصولات مرتبط با دکوراسیون منزل، می توان از محصولات بادی همچون قایق های بادی و چادرهای مسافرتی در سفرها و پیک نیک ها بهره برد.

تخت بادی

تخت بادی اینتکس را می توان یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار این شرکت دانست که به سبب استفاده از مواد اولیه عالی و همچنین طراحی های زیبا ، به یکی از محصولات ویژه این شرکت بدل شده است . تخت خواب های بادی شرکت اینتکس اعلب دارای بدنه هایی از جنس پی وی سی می باشند که این پی وی سی دارای مقاومت بسیاز بالایی در برابر اشیاء نوک تیز دارد . البته قسمت کف این تخت های بادی از پی وی سی دولایه تهیه شده است و مقاومت محصول را در برابر اشیاء خارجی بالاتر نیز برده است . اکثر تخت خواب های بادی دارای رویه هایی از جنس پی وی سی مخملی بوده و به شما کمک می کنند تا در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود و بتوانید ساعت های طولانی از این محصول به عنوان تخت خواب دائمی استفاده نمایید . این رویه تخت بادی دارای شیارهای بخصوصی نیز می باشند که این شیار ها به شما کمک می کند تا در هنگام استراحت ، هوا در قسمت کمر شما رد و بدل شود و بدن شما دچار تعریق نشود .

  تخت بادی

از دیگر ویژگی های مثبت تخت های بادی می توان به الیاف های ابریشمی استفاده شده در داخل این محصولات اشاره نمود که به کمک این الیاف ، تخت خواب ها حالت طبی به خود گرفته اند و از نظر پزشکی مورد تایید بوده و در کاربرد های درمانی نیز از این محصولات استفاده می شود . همچنین همراه  داشتن پمپ باد برقی دوکاره را نیز می توانید یکی از نکته های مثبت این محصول برشمارید که به کمک این پمپ باد می توانید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی تخت خواب خود را باد نموده و از آن استفاده نمایید . همچنین این پمپ باد برقی عمل تخلیه باد تخت خواب را نیز به طور کامل انجام خواهد داد و به کمک ساک حمل مخصوصی که شرکت اینتکس برای این تخت خواب ها فراهم نموده است ، محصول را حمل نموده و به همراه خود جابجا کنید . تخت بادی دارای دو نوع یک نفره و دو نفره می باشد که این ویژگی به کسانی کمک خواهد کرد که فضای کافی برای قرار دادن تخت خواب های دو نفره را نداشته و یا قصد اشغال نمودن فضای خود را ندارند . این تخت خواب های بادی را می توان جایگزین مناسبی برای تخت های خوشخواب دانست که به سبب کیفیت بالا و همچنین سهولت در جابجایی و وزن کم به یکی از محصولات پرطرفدار در زمینه ملزومات استراحت تبدیل شده است .  همچنین برای خرید این محصولات می توانید به سایت تهران اینتکس مراجعه نموده و نمونه های مختلف این محصولات بادی را مشاهده نمایید

چادر مسافرتی

چادر مسافرتی یک وسیله بسیار کاربردی برای تمامی افراد می باشد که می تواند یک سرپناه بسیار خوب و به صرفه برای آن ها در مسافرت ها باشد. از این محصول می توان در سفر ها، طبیعت گردی ها، کپمینگ ها و کوهنوردی ها استفاده نمود. چادر های مسافرتی دارای انواع مختلفی بوده که با توجه به استفاده فرد می توان آن را انتخاب کرد. چادر های مسافرتی از لحاظ تعداد نفرات به چند دسته تقسیم می شوند که این دسته بندی از ۱ نفره تا ۱۲ نفره را شامل می شود و می توان با توجه به تعداد نفرات یکی از آن ها را مورد استفاده قرار داد. چادر های مسافرتی دارای انواع مختلفی بوده که یکا یک به آن ها می پردازیم.

چادر عصایی یکی از انواع چادر هاس مسافرتی می باشد که معمولا ابعاد آن نسبت به سایر چادر ها بزرگتر می باشد و مناسب برای طبیعت گردی های پر جمعیت می باشد. تفاوتی که میان این چادر و سایر چادر ها وجود دارد این است که راه اندازی آن کمی بیشتر از باقی چادر های زمان می برد و زمان بیشتری را بایستی صرف راه اندازی آن کرد.

چادرهای مسافرتی

چادر های مسافرتی فنری یکی از محبوب ترین نوع چادر ها می باشد که از لحاظ راه اندازی بسیار راحت تر از چدر های مسافرتی عصایی بوده و می توان در مدت زمان بسیار کوتاهی و بدون هیچ گونه اتلاف وقتی آن را نصب و راه اندازی کرد. این گونه از چاد ها دارای پایه هایی مستحکم بوده که مقاومت نسبتا خوبی در برابر باد داشته و به راحتی واژگون نمی شوند. ابعاد این چادر را می توان نسبت به تعداد نفرات انتخاب نمود که به چند دسته ۱ نفره تا ۱۲ نفره تقسیم می شوند.

چادر های مسافرتی اتوماتیک دارای پایه های به صورت تلسکوپی داشته که راه اندازی آن همانند چادر های فنری بسیار آسان می باشد و می توان در زمان بسیار کوتاهی آن را راه اندازی نمود. پایه های این نوع چادر نیز از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و امکان واژگونی ان بسیار کم می باشد.

یکی از نکات دیگری که چادر های مسافرتی را به دو دسته تقسیم می کند ضد آب بودن و ضد آب نبودن آن ها می باشد. معمولا چادر های مسافرتی ضد آب دارای بدنه ای مقاوم بوده که از نفوذ آب باران از سقف و از بدنه جلو گیری می کند و همچین اجازه نفوذ رطوبت از قسمت کف را نمی دهد. چادر های مسافرتی می توانند یک وسیله بسیار مناسب برای مسافرت خانواده ها باشند تا از هزینه کردن اضافی بابت کرایه خانه و یا ویلا جلو گیری کند.

مبل بادی

مبل بادی وسیله کاربردی و زیبا می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است . از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان استراحت های روزمره استفاده نمایید . مبل های بادی اینتکس دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا می باشد که متناسب با سلیقه های مختلف می باشد به همین جهت این محصول ازمحبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار است .

مبل های بادی چرمی : دارای طرح های بسیار زیبا و جذاب می باشند که از مقاومت بالایی در برار ضربه و وزن بالا بهره می برند به همین جهت این محصولات مناسب برای استفاده سنین مختلف می باشند . برخی از مبل ها یک دریچه آب دارند که شما می توانید آب را داخل آن ریخته و مبل خود را سنگین کنید این عمل از تکان خوردن مبل بروی سطوح لغزنده جلوگیری می کند . مبل های چرمی در دو ابعاد کوچک و بزرگ و همچنین یک نفره و دو نفره تولید شده است .

مبل بادی

مبل های بادی مخملی : یکی دیگر از مبل های بادی ، مبل مخملی می باشد که دارای رویه مخمل جیر بوده که کاملا ضد تعریق می باشد به همین جهت می توانید از این مبل ها می توانید مدت زمان بیشتری استفاده نمایید . رویه مواج برخی از مبل ها باعث طبی شدن این محصولات شده است که مناسب برای بیماران و کسانی که درد های مفاصلی دارند تولید شده است . این محصول را شما می توانید به راحتی با انواع پمپ های دستی یا برقی به راحتی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید و همچنین می توانید در  مواقعی که از آن استفاده نمی کنید به راحتی باد آ را تخلیه کرده و به ابعاد کوچک تر تبدیل کرده و داخل ساک های حمل خود قرار دهید و با خود به راحتی حمل نمایید .

مبل های بادی دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشند که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نمایید . ارگونومی و طراحی این محصول به گونه ای است که شما در زمان استفاده کاملا جاهای خالی بدن را پر می کند که این عمل باعث می شود تا بدن شما در زمان استفاده احساس راحتی بیشتری کنید .

اگر شما نیز به محصولات بادی علاقه مند هستید می توانید با مراجعه به سایت اینتکس با محصولات بادی متنوع همچون انواع تشک و تخت بادی، مبل بادی، چادرهای مسافرتی، استخرهای بادی کوچک و بزرگ، قایق های بادی و سایر محصولات بادی متنوع و با کیفیت آشنا شوید.

آدرس سایت اینتکس :

www.tehran-intex.com

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *