دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی گوشی های پرچمدار که تا پایان سال ۲۰۱۸ وارد بازار می شوند

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

با وجود این که ۷ ماه از سال ۲۰۱۸ سپری شده اما همچنان شاهد عرضه محصولات جدیدی از گوشی های پرچمدار هستیم. در ادامه لیستی از گوشی های پرچمداری که قرار است تا پایان سال رونمایی شوند، به شما ارائه می کنیم.

افشاگر مشهور شبکه اجتماعی توییتر(Ice Universe)، به تازگی از شواهد موجود مبنی بر عرضه ۱۶ گوشی پرچمدار تا پایان سال ۲۰۱۸ پرده برداشته است. اغلب این اسمارت فون ها چینی هستند و تنها تعداد کمی از آن ها به کشورهای دیگر مربوط می شوند.

در ماه جاری قرار است ۴ یا ۵ گوشی پرچمدار به دنیای موبایل عرضه گردد. این گوشی ها همان گلکسی نوت ۹، اویو R17، میزو ۱۶، ۳۶۰ N7 پرو و Smartisan پرو ۳ می باشند. بدون شک گلکسی نوت ۹ پرچمدارترین گوشی ماه مرداد و سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

معرفی گوشی های پرچمدار

این گوشی در ۱۸ مرداد رونمایی می گردد. میزو نیز یک روز قبل از شرکت سامسونگ اقدام به رونمایی از موبایل بدون حاشیه می کند تا با این کار بتواند مشتریان خود را قبل از رونمایی گلکسی جذب کند.

معرفی گوشی های پرچمدار

 ال جی V40 ThinQ، گوگل پیکسل ۳، ۳ ایکس ال، شیائومی می میکس ۳ و آیفون های ۲۰۱۸ نیز قرار است در سپتامبر رونمایی شوند. بنابراین طرفداران آیفون باید تا نیمه شهریور منتظر رونمایی گوشی های مورد علاقه خود بمانند.
معرفی گوشی های پرچمدار

سری هواوی میت ۲۰ و Nubia Z19 در اکتبر عرضه خواهند شد. در این میان قرار است سه اسمارت فون با نام میت به عنوان پرچمدار هواوی ارائه گردند. این سه پرچمدار هواوی میت ۲۰ لایت، هواوی میت ۲۰ پژو و هواوی میت ۲۰ هستند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

آوان پلاس ۶T و آنر V11 در ماه نوامبر عرضه می گردند. به احتمال زیاد ویوو X22، آنر مجیک ۲ و ۳۶۰ N8 در دسامبر عرضه خواهند شد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *