دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عکس گل های سمی بسیار زیبا اما کشنده!

  • زهره امامی
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

پرورش گل از جمله علایق بسیاری از افراد محسوب می شود. بهتر است قبل از اقدام به این کار اطلاعات خود را در زمینه گل های سمی بالا ببرید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. در ادامه با قسمت عکس گل های سمی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

در این قسمت سعی داریم با نمایش تعدادی از عکس گل های سمی شما را با انواع این گل ها آشنا کنیم تا با داشتن اطلاعات قبلی به پرورش گل و گیاه بپردازید.

عکس گل های سمی بسیار زیبا اما کشنده!

در بسیاری از نقاط جهان افراد زیادی هستند که علاقه فراوانی به پرورش گل در منزل و آپارتمان خود دارند. برخی از گل ها بسیار زیبا هستند اما به دلیل خطرناک بودنشان توصیه می شود به هنگام کاشت آن ها مراقبت های لازم انجام شود. در ادامه برای شما تصاویر گل های سمی را به نمایش می گذاریم.

عکس گل های سمیعکس گل سمی گل های آپارتمانیتصویر گیاهان آپارتمانیگل های صورتی زیباعکس گل های صورتی و زیبا

تصویری که در زیر مشاهده می کنید مربوط به گل زیر سیکاس رولوتا می باشد. مصرف این گل اسهال و استفراغ و حتی نارسایی کبدی را به دنبال دارد.

گل های سرسبز و زیباگیاهان مختلف برای تزیین منزلگل های سمی و خطرناکعکس گل های سفیدگل های سفید غنچهعکس گل های غنچه و جذابگل صورتیتصویری از گل های کشندهعکس گل های سمیگل های ریز سفیدگل های سمی و خطرناکگل های سرسبز و تزیینیگل حسن یوسفعکس گل حسن یوسف

تصاویر گلهای سمی و زیبا

گل های سمی ممکن است عوارضی چون تحریک پوستی، آلرژی و ناراحتی های معده داشته باشند. این عوارض بیش تر موجب آسیب دیدن کودکان و حیوانات خانگی خواهد شد. با وجود خطرات فراوان گل های سمی برای سلامتی بهتر است قبل از نگهداری آن ها در مورد نحوه پرورش گل های سمی اطلاعات لازم را کسب کنید. گیاه زیر لیلیوم شرقی نام دارد و مصرف آن توسط گربه موجب نارسایی کلیوی او خواهد شد. عکس گل های سمی اما زیبا را در ادامه مشاهده می کنید.

  •  آرون گروپس

گل های رونده و خطرناکگل های رونده سبز

گل چمچه ای که عکس آن را در زیر مشاهده می کنید خوردن مقدار زیاد آن مسمومیت ایجاد می کند.

عکس گل های سمیگل های سرسبز مخصوص آپارتمان

تصویر گل قرمزعکس گل با برگ های قرمزعکس گل های سمیعکس گل های زرد و روندهتصویر گل های روندهگل های تزیینی برای پارک هاعکس گل بنفشتصویر گل بنفشتصویر گل های جذابعکس گل های زیبا و لطیفعکس گل های سمیگل های زیبا اما مضر برای انسان

گل های صورتی و بسیار زیباعکس گل های صورتی و سمیعکس گل های زیباگل های آویز زیباعکس گل های سمیگل زرد و سمی

هدف ما از نمایش عکس گلهای سمی آشنایی بیش تر شما عزیزان بود. امید داریم توانسته باشیم در بخش عکس گل مفید واقع شویم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *