دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

سنگاپور سرزمین تفریحی که عجایب مختلف دارد

  • سمیه نیک فرجام
  • ۴ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

بعد از جداسازی سنگاپور از بریتانیا مسؤلین در این کشور سعی داشتند تا با ایجاد تغییرات این منطقه را به یک مرکز اقتصادی و بند تجاری تبدیل کنند.

در این شهر می توانید از امکانات حمل و نقلی گسترده ای استفاده کنید و وجود خطوط مترو در این شهر گردشگری رفت و آمد را به جزیره های مختلف این بندر آسان خواهد کرد.

 سنگاپور سرزمین تفریحی

سنگاپور دارای آب و هوایی گرمسیری است و سفر در فصل های مختلف می تواند تجربه ای به یاد ماندنی را در اختیار شما قرار دهد این شهر دارای مکان های تفریحی مختلفی است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

گردش با ترن:

این شهر دارای سیستم حمل و نقلی گسترده ای است که موجب برطرف شدن مشکلات ترافیکی آن شده است این ترن علاوه بر راحتی تردد موجب کاهش هزینه ها خواهد شد.

سنگاپور سرزمین تفریحی

جشنواره چند فرهنگی:

در سنگاپور وجود جشنواره های فرهنگی در ترکیبی از فرهنگ های هندی، چینی، عربی و مالایی برگزار می شود این جشنواره ها به مناسبت های سال نو، جمعه خوب، روز کارگر و روز کریسمس برگزار می شوند.

سنگاپور سرزمین تفریحی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

محل اقامت:

در این شهر با طراحی مدرن می توانید هتل های لوکس با امکانات مناسبی را برای محل اقامت خود انتخاب کنید هتل ماندارین اورچد از نومنه های این هتل ها است که دارای استخری رو باز با باغ های سر سبز است.

 

سنگاپور سرزمین تفریحی

این هتل برای زوج ها و هنرمندان امکاناتی مجزا دارد و قابلیت های ویژه ای را در اختیار آنان قرار می دهد از امکانات ویژه این هتل به طبیعت های سرسبزی و سر بازی که در گوشه و کنار هتل طراحی شده است اشاره کرد.

سنگاپور سرزمین تفریحی

غذاهای معروف:

غذا می تواند نشان دهنده فرهنگ یک قومیت باشد غذاهای ملیتی در این شهر می توانید تجربه خوردن غذاهای چینی، هندی، مالزیایی و اندونزی را داشته باشید تنوع غذایی در رستوران های این شهر بسیار به چشم می خورد.

سنگاپور سرزمین تفریحی

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *