دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حقایقی درباره دبی و تایلند برای مسافران

  • یلدا محمدی
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

خیلی از افراد بین سفر به دبی و یا سفر به تایلند مردد هستند. در اینجا سعی میکنیم درباره ۲ مقصد ذکر شده اطلاعاتی در اختیار گردشگران قرار دهیم، که از این طریق بتوانند راحت تر مقصد دلخواهشان را انتخاب کنیم.

میتوانیم تور دبی و تور تایلند را از چند نظر با هم مقایسه کنیم. از نظر تفریحی، جاذبه های گردشگری و امکانات تفریحی و همینطور از نظر مقایسه هتل ها و اقامتگاه ها و از نظر خرید و مراکز خرید که در این ۲ منطقه وجود دارند.

تور دبی و تایلند

دبی شهر توریستی و پرطرفداری است که بخاطر جاذبه های بی نظیر و مدرنی که در سال های اخیر برای این شهر جذاب در نظر گرفته شده است، در میان گردشگران بسیار محبوب است. سالانه میلیون ها گردشگر تور دوبی را برای تعطیلات خود در نظر میگیرند.

تایلند همه بهشت گردشگرانی است که عاشق طبیعت زیبا و بکر و گرمسیری هستند. کسانی که تور تایلند را برای سفر انتخاب می کنند، سواحل زیبای پاتایا ، پوکت و سامویی و همینطور جنگل های بکر تایلند را برای تفریح و گردش در نظر گرفته اند.

سواحل دبی و تایلند

هر ۲ منطقه داری ساحل هستند، بنابراین می توانید در دبی و تایلند از تفریحات ساحلی و ورزش های آبی لذت ببرید. در دبی سواحل عمومی وجود دارد که برای ورود به آن ها نیزی به پرداخت هزینه نیست و سواحلی هم وجود دارند که بخاطر امکاناتی مانند استخرهای متعدد ، اتاق تعویض لباس و زمین‌های ورزشی که در این سواحل در نظر گرفته می شود هزینه ای برای ورود به این سواحل  دبی در نظر گرفته می شود. در این سواحل مناطق مخصوص برای شنا، غواصی ، جت اسکی و کلبه‌های در نظر گرفته شده است.

سواحل دبی و تایلند

تایلند دارای سواحل گرمسیری و بسیار زیبا و بی نظیری است، سواحل تایلند بخاطر جزیره های دیدنی،  شن های سفید و آب های خوش رنگشان در سراسر جهان شناخته شده هستند. در سواحل تایلند نیز امکاناتی برای تفریح در ساحل و ورزش های آبی  در نظر گرفته شده است و می توانید به شنا ، غواصی و استفاده از وسایلی مانند جت اسکی و … استفاده کنید.

تور ویژه دبی و تایلند

تفریحات در دبی و تایلند

از آنجایی که دبی شهری بسیار مدرنی است و میتوانید در این شهر از مدرنترین تفریحات جهان لذت ببرید. خیلی از تفریحاتی که در دبی می بینید جزو اولین ها در کل دنیا هستند. مثلا بزرگترین آکواریم دنیا یا بلندترین برج دنیا و بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده دنیا، همگی این ها در دنیا تک هستند.

تور مسافرتی دبی و تایلند

بنابراین اگر اهل تفریح و گشت و گذار هستید دبی گزینه فوق العاده ای است. میتوانید از تفریحات دبی که بی نظیر و مهیج هستند، لذت ببرید. دبی با پارک های تفریحی متعدد و پارک های آبی متنوع و سایر تفریحات در نظر گرفته شده شهر مورد علاقه جوانان است.

سفر به دبی و تایلند

شلوغ ترین و مدرنترین شهر تایلند، بانکوک پایتخت این کشور است. در واقع اگر میخواهید از بهترین امکانات تفریحی در تایلند استفاده کنید، بهتر است تور بانکوک را انتخاب کنید. اما اگر قصد ریلکس کردن  و لذت بردن از آرامش و طبیعت زیبای تایلند را دارید می توانید یکی از شهرهای پوکت ، سامویی یا کرابی را انتخاب کنید. پاتایا هم شهر تفریحات شبانه و شب زنده داری است. و می توانید در این شهر تفریح کنید و لذت ببرید، پارک آبی پاتایا نیز بسیار بزرگ است و وسایل تفریحی متنوعی دارد.

دبی زیبا

خرید از دبی یا تایلند

فکر می کنم اکثر کسانی است که به تایلند و یا دبی سفر کرده اند می دانند که میتوان خرید خیلی خوبی را در دبی داشته باشید. دبی با مراکز خرید بسیار بزرگ و مجهز که بهترین ومعروفترین برند های دنیا را عرضه می کنند. مراکز خرید دبی بسیار مجهز مدرن هستند و در اکثر مراکز خرید امانات تفریحی و استراحت  برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

اکثر اجناس برند به قیمتی که در سایر نقاط جهان فروخته می شود در این مراکز خرید دبی به فروش می رسد. در بعضی فروشگاه ها هم میتوانید اجناسی با قیمت مناسب خریداری کنید.

مسافرت به دبی و تایلند

بهترین مراکز خرید تایلند را میتوانید در بانکوک پیدا کنید. مراکز خرید بانکوک هم برندهای معتبر و معروف دنیا را عرضه می کنند، و می توانید از این مراکز برای خرید کالاهای مورد نیاز خود اقدام کنید. در تایلند میتوانید برخی اجناس را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *