دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

۳۵ مدل لباس عروس صورتی با طرح های جذاب برای عروس خانم های خوش ذوق

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس عروس صورتی آشنا خواهید شد که امیدواریم از بین این طرح های متنوع بتوانید لباس عروس با تن پوش مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

هر خانمی تمایل دارید در شب عروسی خود ظاهر و تیپ متفاوتی داشته باشد بنابراین بهتر است عروس ها در انتخاب مدل لباس عروس خود حساسیت لازم را به خرج دهند. مدل لباس عروس در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید در صورت تمایل از مدل لباس های عروس رنگی و یا مدل لباس عروس سفید و … در مجلس عروسی خود استفاده کنید.

لباس عروس رنگی از انواع مدل های لباس عروس با رنگ منحصر به فرد است و اگر شما تمایل دارید طرح و رنگ لباس عروسی تان خاص و متفاوت باشد بهتر است این مدل لباس عروس را برای خود انتخاب نمایید.

لباس عروس صورتی شیک

مدل لباس عروس صورتی با جدیدترین طرح های مد سال

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال تنوع در طرح و رنگ پیراهن عروسی خود هستید بهتر است لباسهای عروسی رنگی را برای پوشیدن انتخاب کنید. این مدل لباس های عروسی ظاهر و تیپ شما را متفاوت تر نشان می دهد و اگر تمایل دارید در شب عروسی تان خاص به نظر برسید این طرح لباسهای عروس می توانند برایتان گزینه مناسبی باشند.
پیراهن عروسی رنگی در انواع طرح های مختلف لباس عروس دنباله دار و لباس عروس پفی و لباس عروس ساده و … موجود است که انتخاب هر یک از این طرح ها به فرم اندام شما بستگی دارد و بهتر است از بین این طرح های متنوع لباس عروسی را انتخاب کنید که عیب های موجود در اندام شما را بپوشاند و اندام تان را متناسب تر از همیشه نشان دهد.

لباس عروس کار شده و صورتی
در ادامه تصاویری از انواع مدل لباس عروس های رنگی با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل لباس عروس جدید و شیک

 پیراهن عروس صورتی کم رنگ

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل لباس عروس زیبا

لباس نامزدی صورتی شیک و ساده

  مدل لباس عروس شیک و کار شده

پیراهن عروس کار شده صورتی

مدل لباس عروس زیبا و جدید

مدل لباس عروس زیبا و شیک

مدل لباس عروس

لباس عروس شیک و جدید

لباس عروس با یقه کار شده

مدل لباس عروس زیبا و باکلاس

مدل لباس عروس جدید صورتی

پیراهن عروس بلند صورتی

مدل لباس عروس زیبا و خاص صورتی

لباس پرنسسی صورتی کره ای

مدل لباس عروس

مدل لباس عروس شیک و کارشده

مدل لباس عروس کار شده صورتی

مدل لباس عروس زیبا و شیک کار شده

مدل لباس عروس شیک

مدل لباس عروس شیک کار شده و زیبا

مدل لباس عروس صورتی کره ای

مدل لباس عروس کره ای

مدل لباس عروس شیک صورتی

لباس عروس زیبا و خاص

لباس عروس صورتی شیک و جذاب

لباس نامزدی صورتی پر رنگ

مدل لباس عروس صورتی کم رنگ

پیراهن عروسی صورتی کمرنگ

مدل لباس عروس صورتی

پیراهن عروس کار شده و شیک صورتی

مدل لباس عروس شیک صورتی

مدلهای متنوع تری از پیراهن عروس صورتی

شب عروسی یکی از مهمترین و خاطرانگیز ترین مراسم ها در طول زندگی هر خانوم می باشد، بنابراین بسیاری از خانوم ها دوست دارند در این شب به یادماندنی زیبا و متفاوت باشند؛ انتخاب لباس عروس نقش مهمی در زیبایی ظاهر و استایل عروس دارد، لباس عروس ها در انواع مدلهای شیک و متنوع طراحی می شوند، اگرچه پیراهن عروس اغلب به رنگ سفید است، اما بسیاری از عروس خانوم ها که به دنبال متفاوت بودن هستند، تمایل به انتخاب لباس عروس رنگی دارند، از این رو در ادامه تصاویر متنوع تری از مدل لباس عروس رنگی با طرح های کار شده و زیبا قرار داده ایم که امیدواریم توجهتان را جلب نمایند.

مدلس زیبا از پیراهن عروس صورتی

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید؛ پیراهن عروس صورتی در انواع مدلهای متنوعی طراحی می شوند، انتخاب این مدل پیراهن عروس قطعا شما را از دیگران متمایز کرده و دارای استایل جذاب و متفاوتی خواهید شد. به طور کلی رنگ صورتی یکی از رنگ های پر طرفدار و جذاب به خصوص برای خانوم ها می باشد و استفاده از پیراهن عروس صورتی در مراسم های نامزدی، بله برون و عقد کاربرد زیادی می تواند داشته باشد، در اینجا مدلهای متنوعی از پیراهن عروس دنباله دار، پفی، یقه دلبری، دکلته و پوشیده قرار داده ایم که امیدواریم از تماشای این مدل لباسها لذت ببرید و ایده بگیرید.

تصاویر پیراهن عروس صورتی مدلی از پیراهن عروس صورتی انواع پیراهن عروس صورتی مدل زیبای پیراهن عروس صورتی مدل جدید پیراهن عروس صورتی مدل لباس عروس صورتی پفی مدل پیراهن عروس صورتی چین دار مدل پیراهن عروس صورتی شیک جدیدترین مدل لباس عروس صورتی مدل پیراهن عروس صورتی جذاب مدل پیراهن عروس صورتی پفی مدل پیراهن عروس صورتی زیبا مدل پیراهن عروس صورتی مدل لباس عروس صورتی جذاب

مدل لباس عروس صورتی با طرح های ساده و کار شده را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها لباس عروس مناسب و زیبایی را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *