دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اعلام قیمت جدید خودرو لیفان x50 و x60 توسط کرمان موتور

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۷
  • ۰

قیمت های جدید خودرو لیفان در مدل x60 و x50 توسط گروه خودروسازی کرمان موتور در فروردین ماه 97 اعلام شد و روند افزایش این قیمت به دلیل تغییر عوارض و واردات قطعات ckd می باشد.

این دو مدل خودرو ارائه شده دارای امکانات به روزی است که مشتریان را به خود جذب می کند مدل لیفان x60 در قسمت موتور آن دارای زمان بندی هوشیار برای تغییر والو می باشد و مدل x50 آن دارای 102 اسب بخار می باشد.

قیمت جدید خودرو لیفان x50 و x60

با مقایسه خودرو لیفان x60 با یک ماشین با موتور معمولی می توان به بالا بودن سرعت و در عین حال صرفه جویی در سوخت آن اشاره کرد. از امکانات دیگر این خودرو می توان به کیسه هوا، سیستم ترمز ABS چهارگانه، چراغ مه شکن و … اشاره کرد.

قیمت جدید خودرو لیفان x50 و x60

خودرو لیفان  x60  با فرمان هیدرولیکی تلسکوپی قابلیت تنظیم دارد و از سیستم cd با 6 عدد بلندگو  برخوردار است سنسور دنده عقب، برف پاکن عقب، قفل مرکزی، سیستم ضد سرقت و سیستم های مختلف هشدار دهنده از دیگر آبشن های به روز این مدل خودرو محسوب می گردد.

قیمت جدید خودرو لیفان x50 و x60

لیفان x50 دارای یک موتور 1.2 لیتری با 102 اسب بخار است که می تواند پیشرانه آن را به سرعت حداکثر 170 کیلومتر برساند این ماشین مجهز به 4 بلندگو  و همچنین سنسور دنده عقب می باشد. این مدل خودرو سیستم کیسه هوای مخصوص راننده و سرنشین جلو دارد مخزن الکترونیکی ترمز EBD، ترمز ضد قفل ABS، ترمز کمکی، صفحه نمایشگر کامپیوتری و … از تجهیزت این مدل خودرو ارائه شده می باشند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *