دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو نوجوان برای دختران شیک پوش

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

انتخاب یک مانتوی مناسب می تواند در ظاهر دختر خانم های شیک پوش تأثیر زیادی داشته باشد. یکی از انتخاب های نسبتاٌ سخت برای خرید مانتو، مدل مانتو نوجوان است که در این مطلب انواع این مدل ها را مشاهده می کنید.

مانتوها یکی از پوشش های مهم برای دختر خانم ها به حساب می آید و شاید اولین موردی که در ظاهر آن ها به چشم می خورد پوشش مانتوی آن ها باشد. بیشتر دخترهای نوجوان دوست دارند از مدل مانتو نوجوان که سبک فانتزی و دخترانه داشته باشد، استفاده کنند. طرح های مانتوی فانتزی از طرح های جذاب و متنوع مانتوها برای دخترهای نوجوان می باشد و یک انتخاب مناسب برای آن ها خواهد بود.

انواع مدل مانتو نوجوان جدید و شیک :

برای انتخاب یک مانتوی مناسب باید به ویژگی های ظاهری توجه نمایید. نوع اندام، قد و رنگ پوست از جمله مواردی است که در هنگام خرید مانتو توجه به آن ضروری است و به داشتن انتخابی مناسب به شما کمک خواهد کرد. دختران نوجوان، اغلب طرفدار مانتوهای فانتزی هستند که با فرم بدن شان تطابق دارد. در ادامه با چند مدل مانتو دخترانه بسیار زیبا و جدید که مناسب دختران شیک پوش می باشند آشنا خواهید شد.

مانتو طراحی شده نوجوان

مانتوها دارای متنوع ترین طرح ها می باشند که  از مدل های جدید مانتو، مدل های جلو باز، انواع مانتو اسپرت بلند و کوتاه، مانتو با طرح های سنتی و فانتزی و… می باشد که انتخاب مناسبی برای دخترهای جوان محسوب می گردند.

مانتو نوجوان فانتزی تابستانی

مدل مانتوی زیبا و فانتزی دخترانه

 مانتو طرح چاپی نوجوان

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مانتوی چاپی زیبا و خاص دخترانه

مدل مانتوی سنتی و فانتزی

مدل مانتو طرح سنتی دخترانه و فانتزی

مدل مانتو نوجوان زیبا

مدل مانتوی فانتزی جلو باز نوجوان

مدل مانتو طرح سنتی جدید

مانتوی سنتی شیک برای نوجوان

مانتو زیبا و خاص اسپرت

مانتو طرح لی شیک و اسپرت

مدل مانتوی عروسکی نوجوان مانتو  مدل عروسکیی

مانتو اسپرت طرح لی مانتوی مدل اروپایی و اسپرت

مانتو با دوخت زیبا مانتوی مجلسی زیبا و شیک

مانتو طرح چارخونه

مانتوی چارخانه نوجوان اسپرت مدل مانتو دخترانه راحتی مدل مانتوی اسپرت برای دختران نوجوان

مدل مانتو با رنگ خاص مدل مانتوی فانتزی دخترانه

مدل مانتو با دوخت دخترانه

مانتو مدل یقه حلزونی دخترانهمدل مانتو رسمی نوجوان

مانتو مدل رسمی مناسب دختران

مانتو مجلسی نوجوان مانتو کوتاه مدل کتی دخترانه

مانتو نوجوان طرح کره ای   مانتو طرح پلیسه ای زیبا و جدید

مانتو نوجوان مدل کتی  مانتوی خاص و متفاوت نوجوان

مدل مانتو نوجوان با طرح جدید

مانتو مدل اسپرت دخترانهمدل ساده و اسپرت مانتو نوجوان مانتو اسپرت نخی زیبا و ساده

مانتو مدل عروسکی دخترانه مانتو دخترانه عروسکی

مدل مانتو نوجوان کره ای   مانتوی مناسب نوجوانان خوش استایل

مدل مانتو اسپرت نوجوان

مدل مانتوی برای دختران نوجوان

مدلهای جدیدتری از مانتوهای نوجوان

اخیرا انواع جدید مدلهای مانتو جلوباز و جلوبسته در رنگ بندی های مختلف و با طراحی های متنوع پانچ، شومیزی و غیره با  آستین پفی، آستین دو تکه و کلوش، با پوست حیوانات و خز، کار شده، تزیین شده با نگین و تکه هایی از پر که پوشیدن هر کدام از آنها در موقعیت های مختلف برای خانونم ها و به خصوص دختران جوان می توانند استایل شیک و جذابی به وجود آورند به خصوص اینکه اگر با کیف و کفش و شلوار مناسب ست شده باشند، در ادامه تصاویر دیگری از انواع مانتوهای نوجوان قرار داده ایم که امیدواریم توجهتان را جلب نمایند.

مدل مانتو نوجوان شیک

امروزه انواع مدل مانتو بهاری، تابستانه، پاییزه و زمستانه در طرح ها و مدلهای متنوع و برای سنین مختلف نوجوان و بزرگسال طراحی و تولید می شود که همین تنوع زیاد مانتوها گاهی مواقع انتخاب را کمی سخت می کند؛ حال در صورتی که قصد خرید مانتویی شیک و زیبا برای مجالس و مهمانی ها و یا مانتویی ساده و خنک برای استفاده روزمره را دارید، اما هنوز مانتوی دلخواه تان را پیدا نکرده اید، می توانید از بین مدلهای مانتو گردآوری شده در اینجا بهترین آن را انتخاب کرده و از طرح مانتوی مورد نظر تان الگو بگیرید.

انواع مدل مانتوی نوجوان مدلی از مانتوی نوجوان مدل مانتوی جدید نوجوان عکسهای مدل مانتوی نوجوان مدل مانتوی نوجوان کوتاه جدیدترین مدل مانتوی نوجوان مدل مانتو نوجوان جدید مدل مانتوی نوجوان شیک مدل مانتوی نوجوان خاص مدل مانتوی نوجوان کوتاه مدل مانتوی نوجوان پانچ مدل مانتوی نوجوان کتی مدل مانتوی نوجوان مدل مانتو نوجوان مجلسی

در این مطلب با مدل های شیک و به روزی از مانتوهای دخترانه نوجوان آشنا شدید. امیدواریم با الگوبرداری از این مدل ها مانتو دلخواه و مناسب خود را انتخاب نمایید. همچنین می توانید در بخش مدل مانتو مجله آرگا از دیگر مدل های جدید و بسیار زیبای مانتو دیدن نموده و سپس بهترین انتخاب را داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *