دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل زنجیر طلا خاص و جدید برای سلیقه های مختلف

  • نرگس بستگان
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۱
  • ۰

دراین بخش برای شما دوستان عزیز گالری از جدید و شیک ترین انواع مدل زنجیر طلا را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم از تماشای این مدل ها نهایت لذت را ببرید و الگویی مناسب برای ساخت یک زنجیر طلا انتخاب کنید.

در این مطلب برای شما دوستان عزیز انواع مدل زنجیر طلا را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید از این مدل ها الگو برداری کرده و زنجیر هایی شیک برای خود سفارش دهید در این مطلب همراه ما باشید.

مدل زنجیر طلا

در هنگام خرید زنجیر باید نکاتی را رعایت کنید و زنجیر طلا را با توجه به فرم بالا تنه و اندازه گردن خود انتخاب نمایید. یکی از طلا و جواهراتی که اغلب خانم ها طرفدار آن می باشند زنجیر طلاست. زنجیرها گاه ممکن است از طلا زرد، سفید و یا ترکیبی از هر دو به همراه فیروزه و یا نگین ساخته شده باشند این زنجیر ها هم به عنوان مدل گردنبند طلا و هم مدل دستبند طلا مورد استفاده قرار می گیرند.

گردنبند و پلاک طلا

انتخاب رنگ طلا و مطابقت آن با پوست یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید جواهرات است. اگر رنگ پوست شما سفید است بهترین ایده برای انتخاب شما طلای سفید است طلاهای سفید زیبایی و درخشندگی پوست های روشن را بیشتر می کنند. برای افراد با رنگ پوست گندمی استفاده از زنجیر با رنگ های ترکیبی طلای زرد و طلای قرمز می تواند بهترین ایده باشد این زنجیرها جلوه پوست شما را مناسب و جذاب می کنند و برای پوست های تیره و سبزه بهترین مدل زنجیر ترکیبی از طلای سفید و زرد است.

در هنگام خرید حتما توجه داشته باشید که قفل زنجیر محکم و مناسب باشد، قفل های تیز را انتخاب نکنید زیرا به پوست شما آسیب وارد می کند.

کالری مدل زنجیر طلا

مدل زنجیر طلا

  •  آرون گروپس

مدل دستبند طلا

مدل زنجیر طلا

مدل زنجیر طلا

مدل زنجیر طلا

دستبند طلا دخترانه شیک

گردنبند طلا

اگر شما ترجیح می دهید که جواهراتتان ست باشد می توانید از مدل زنجیر های ست برای دستبند و گردنبند استفاده کنید در ادامه ایم کطلب گالری از جدیدترین مدل زنجیر طلا را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید از آن ها الگو بگیرید.

در این مطلب با انواع مدل زنجیر طلا آشنا شدید که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشد و از تماشای آن ها لذت برده باشید و توانسته باشید بر اساس سلیقه خود از بین این مدل ها انتخابی مناسب داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *