دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدارک لازم برای ویزای دانشجویی کانادا و مراحل اخذ آن

  • مهلا بستگان
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۶
  • ۰

کانادا دارای 80 دانشگاه می باشد و کالج های این کشور جز بهترین دانشگاه ها با رتبه های برتر در سطح جهان هستند. برای ورود و تحصیل در این کشور داشتن ویزای دانشجویی کانادا مورد نیاز است.

قبل از اینکه برنامه های مهاجرت خود را ردیف کنید به این بیندیشید که تحصیل در خارج از کشور و در دانشگاه هایی مانند دانشگاه های کانادا که در دسته بهترین دانشگاه ها قرار دارند برای شما چه امتیازاتی دارد و در آینده شغلی شما چه تاثیری می گذارد. اما برای ادامه تحصیل در کانادا به اخذ ویزای  دانشجویی کانادا نیازمندید. ما در ادامه این مطلب از مدارک لازم ویزای دانشجویی کانادا می گوییم.

ما در مطالب قبلی نشریه آرگا بهترین مکان آمریکا برای زندگی  از نظر کار و تحصیل را مورد بررسی قرار داده ایم و در این مطلب مدارک مورد نیاز اخذ ویزای تحصیلی کانادا را معرفی می نماییم.

مدارک لازم برای اخذ ویزای دانشجویی کانادا:

برای اقدام به دریافت ویزای دانشجویی کانادا، مدارک زیر را لازم دارید:

مراحل اخذ ویزای تحصیلی در کانادا

  • می باید نامه پذیرش را در دانشگاه برایتان کامل کنند و بفرستند و شما می بایست نامه اصلی را با فرم مجوز تحصیلی پر کنید و بفرستید. به گونه ای به همراه داشتن مدرک پذیرش.
  • پاسپورت خود را به همراه دو قطعه عکس جدید 3/5 در 4/5 با پشت زمینه سفید و درج نام و تاریخ تولد در پشت هر عکس به همراه داشته باشید به علاوه مدارک شناسایی.ویزای دانشجویی کانادا و مدارک مورد نیاز آن
  • به همراه داشتن مدارک مالی که شامل: نامه بانک از کشور کانادا در حالی که پول خود را به کانادا فرستاده باشید، نامه وام دانشجویی از سمت موسسه مالی، نامه تمکن مالی چهار ماه اخیر، نامه تمکن مالی به همراه مبلغ تبدیل شده به دلار کانادا، فیش واریزی تحصیل، نامه مالی ساپورت کننده که چه از سمت شخص باشد چه از سمت موسسه.اطلاعات عمومی درباره دریافت ویزای دانشجویی کانادا

لیست حداقل هزینه هایی که باید پرداخت شود:

هزینه ای که یک دانشجو در تمام ایالات به جز کبک باید بپردازد سالانه 833$ و هر ماه 10000$ و در کبک هزینه ها به صورت یک ساله 917$ و هر ماه 11000$ می باشد.

دانستنی های مهم و مفید مراحل و مدارک اخذ ویزای دانشجویی در کانادا

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدارک مورد نیاز برای ورود به کانادا:

هر دانشجو برای وارد شدن به کشور کانادا باید مدارک لازم زیر را همراه خود داشته باشد:

  • به همراه داشتن اصل پاسپورت معتبر
  • به همراه داشتن نامه دریافتی از سفارت به معنی تایید شدن مجوز تحصیلیویزای تحصیلی در کانادا را چگونه می توان دریافت کرد؟
  • به همراه داشتن نامه پذیرش از دانشگاه
  • به همراه داشتن مدارک مالی ای که شما را در مدت اقامتتان در کانادا پشتیبانی کند.
  • به همراه داشتن نامه refrence سفارتچه مدارکی برای اخذ ویزای دانشجویی کانادا لازم است؟

دقت داشته باشید که گاهی officer از شما نامه معاینه پزشکی بر تایید سلامت می خواهد که دریافت این نامه سه ماه زمان به پروسه پرونده شما می افزاید و شما باید برای پرونده خود گواهی عدم سوء پیشینه نیز دریافت کنید. و زبان کشور را باید به خوبی یاد گرفته باشید.

مدارک لازم برای دریافت ویزای دانشجویی کانادا

هنگامی که مجوز تحصیلی خود را دریافت می کنید حتما دقت داشته باشید که تمام مشخصاتتان به درستی ثبت شده است و اینکه شما تا قبل از پایان انقضای مجوز تحصیلی خود باید کانادا را ترک کنید و برای تمدید مجدد باید 30 روز قبل از موعد اتمام تاریخ انقضا به صورت حضوری و یا آنلاین برای تایید مجدد اقدام کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *