دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون پذیرایی دوبلکس با انواع طرح های شیک و لاکچری

  • نرگس بستگان
  • ۱ دی ۱۳۹۹
  • ۰

اگر به دنبال طرحی برای دکوراسیون پذیرایی دوبلکس میگردید مقاله مجله آرگا را در این مورد مطالعه کنید و همینطور از گالری عکس های دکوراسیون منزل مجله آرگا نهایت ایده پردازی را ببرید.

خانه های دوبلکس از قدیم یکی از رویایی ترین خانه های هر سلیقه ای بوده است ما در ادامه مطلب به دکوراسیون پذیرایی دوبلکس پرداخته ایم و نکاتی را در باره این خانه ها برای شما عزیزان قرار داده ایم.

دکوراسیون پذیرایی دوبلکس شیک و لوکس

خانه دوبلکس اساسا به معنی خانه های یک طبقه است که در پایین اتاق نشیمن، پذیرایی و طبقه بالا که راه پله ای مشترک از پایین به بالا دارد شامل اتاق خواب ها می شود.

دکوراسیون پذیرایی

این که چه نمایی برای خانه دوبلکس مناسب است بستگی به سلیقه شما دارد اما نمای کلاسیک هزینه بالاتری را به خود اختصاص می دهد اما توجه داشته باشید که هر چیزی که هزینه بالاتری دارد معنی به بهتر بودن نیز نیست.

پذیرایی دوبلکس به سبک کلاسیک

راه پله های خانه دوبلکس یکی از جذاب ترین بخش هاست، این که شما از چه مدل راه پله ای استفاده کنید فرم گرد، نیم دایره ، سه طرفه…به مساحت زمین بستگی دارد، عملا مدل راه پله گرد جذابیت بیشتری دارند اما در بسیاری از موارد باعث به وجود آمدن فضای پرتی می شود بنابر این برای انتخاب راه پله ها دقیق عمل کنید. توجه داشته باشید که راه پله های چوبی محبوبیت بیشتری دارند. اما شما در دکوراسیون مدرن می توانید از راه پله های با متریال فلز هم بهره ببرید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

خانه دوبلکس کوچک

در دکور پذیرایی دوبلکس هم چیدمان به دو صورت کلاسیک و مدرن انجام می شود. و یکی دیگر از موارد برای داشتن خانه ای زیبا و لوکس طراحی سقف است در این کار استفاده از سقف کنفی می تواند به شما کمک خوبی کند.

برای کسانی که به مدرن بودن و هزینه کم توجه دارند استفاده از سبک مدرن گزینه مناسبی است، در سبک مدرن خبری از دیوار ها و سقف های پر زرق و برق نیست و سادگی حرف اول را میزند.

نمای خانه های دوبلکس به سبک مدرن

استفاده از رنگ سفید و قهوه ای در کنار یک دیگر می تواند در طراحی دکور مدرن به شما کمک کند تا فضایی زیبا و لاکچری داشته باشید.

مبلمان برای خانه دوبلکس

همانطور که قبل تر نیز درباره اهمیت نور پردازی در طراحی دکور گفته شد توجه داشته باشید که نور گیری خانه دوبلکس یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه داشت، شما اگر به دنبال سبک کلاسیک هستید توجه داشته باشید که استفاده از رنگ های سفید و طلایی برای داشت خانه ای زیبا به شما کمک شایانی می کند و نمای خانه را کلاسیک و لوکس می کند.

دکوراسیون پذیرایی دوبلکس

بهتر است بدانید که این سبک خانه بیشتر در متراژ بالا ساخته می شده اما امروزه این سبک خانه در متراژهای کوچک هم ساخته می شود.

در دکوراسیون خانه دوبلکس بیشتر از تلویزیون های دیواری استفاده می کنند و کمتر شاهد میز تلویزیون هستیم و همینطور استفاده از وسائل تزئینی در طراحی دکور این سبک خانه ها از اهمیت بالایی برخوردار است البته بیشتر در سبک کلاسیک همانگونه که گفته شد سبک مدرن پیرو سادگی است در دکوراسیون پذیرایی دوبلکس.

دکوراسیون پذیرایی دوبلکس

تصاویر ۲۰ دکور اتاق پذیرایی دوبلکس

در ادامه گالری عکس های دکور پذیرایی دوبلکس را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید از این طرح ها ایده بگیرید.

دکوراسیون پذیرایی دوبلکس

چیدمان خانه دوبلکس  دکوراسیون پذیرایی زیبا و شیک

دکوراسیون پذیرایی دوبلکس      دکوراسیون پذیرایی دوبلکس

نمای خانه دوبلکس 100 متری

دکوراسیون پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی شیک و لاکچری

نمای دکوراسیون خانه دوبلکس کوچک

دکوراسیون پزیرایی دوبلکس به شکل دایره

دکوراسیون پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی دوبلکس کوچک

دکوراسیون پذیرایی

تصاویری دیگر از طراحی شیک پذیرایی دوبلکس

طراحی داخلی خانه های دوبلکس، اگرچه ممکن است سخت به نظر برسد اما هزینه های زیادی که در معماری این خانه ها به کار گرفته شده اند، جذابیت و زیبایی دکوراسیون داخلی آنها را دوچندان کرده است. به طور کلی فضای دوبلکس و نیمه دوبلکس موجب ایجاد فضای با کلاس و فوق العاده چشم نواز و لوکسی در محیط می شود و نیز دست طراح و دیزاینر نیز برای طراحی این نوع خانه ها بازتر می باشد. در ادامه تصاویر جدیدتری از دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار بگیرند.

تصاویری از دکور پذیرایی دوبلکس

به طور کلی و همانطور که در بالا ملاحظه کردید، خانه های دوبلکس دارای دو طبقه هستند که اغلب طبقه پایین را پذیرایی و نشیمن تشکیل می دهد و اتاق خواب ها نیز در طبقه بالا طراحی شده اند که این دو طبقه به وسیله راه پله به یکدیگر متصل شده اند؛ در قدیم خانه های دوبلکس اغلب به صورت خانه هایی مجلل و با متراژ بالا بودند، ولی امروزه به دلیل افزایش جمعیت و کوچک شدن خانه ها امکان طراحی این خانه ها برای فضای کوچک نیز فراهم شده است، در اینجا انواع طراحی داخلی پذیرایی منازل دوبلکس را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم تماشای تصاویر برای شما جذاب باشد و بتوانید از این مدل طراحی ها برای دیزاین پذیرایی منازل دوبلکس خود الهام بگیرید.

جدیدترین دکور پذیرایی دوبلکس

طراحی دکوراسیون پذیرایی دوبلکس

دکور پذیرایی دوبلکس و زیبا

طراحی زیبای پذیرایی دوبلکس

دکور پذیرایی دوبلکس

جدیدترین دکوراسیون پذیرایی دوبلکس

دکور زیبای پذیرایی دوبلکس

دکور جدید پذیرایی دوبلکس

دکوراسیون پذیرایی دوبلکس و لوکس

دکور شیک پذیرایی دوبلکس

دکور مدرن پذیرایی دوبلکس

انواع دکور پذیرایی دوبلکس

دکور پذیرایی دوبلکس و مدرن

دکور پذیرایی دوبلکس و شیک

امیدواریم توانسته باشیم شما را برای چیدمان و طراحی دکور پذیرایی دوبلکس کمک کرده باشیم و همینطور از دیدن گالری عکس های دکوراسیون مجله آرگا نهایت لذت را برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *