دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل تخت خواب پسرانه جدید و شیک برای سنین کودک و نوجوان

  • افسانه شمشیری
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب با جدیدترین و مدرن ترین مدل تخت خواب پسرانه کودک و نوجوان آشنا می شوید. با ما همراه باشید تا طرح های متنوع و زیبای تخت خواب پسران را مشاهده کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب و مدل تخت خواب یکی از مهمترین مواردی است که بر روحیه پسران تاثیر گذار می گذارد. امروزه مدل تخت خواب پسرانه کودک و نوجوان طرح های جدید و خلاقانه ای دارد به طوری که زیبایی دکوراسیون اتاق خواب را دو چندان می کند. در ادامه این مطلب با جدیدترین نمونه های تخت خواب یک نفره و دونفره پسرانه آشنا می شوید.

مدل تخت خواب پسرانه با طراحی کاربردی و جدید

در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه، سرویس خواب بخصوص تخت خواب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پسر کودک و یا نوجوان پر از انرژی و هیجان هستند بنابراین دکوراسیون و وسایل اتاق خواب باید به گونه ای باشند تا به خواسته و نیازهای آن ها با ایده مناسبی پاسخ داده شود.

جدیدترین مدل تخت خواب پسرانه

یکی از فاکتورهای اصلی خرید تخت خواب متناسب با سبک دکوراسیون اتاق، توجه به روحیه و نشاط پسرها می باشد. مدل تخت خواب پسرانه علاوه بر داشتن راحتی، کیفیت، امنیت و متناسب بودن با سن پسر، باید از لحاظ ظاهری هم زیبا و جذاب باشد. بایستی به هنگام خرید تخت خواب به فضای اتاق خواب و سلیقه فرزند پسر هم توجه کرد. امروزه مدل های متنوع و شیک تخت خواب پسرانه طراحی می شوند که به دکوراسیون اتاق هم جلوه ای خاص می بخشند. در ادامه تصاویر تخت خواب های پسرانه را مشاهده خواهید کرد.

مدل تخت خواب کودک پسر

تخت خواب کودکان پسر نیز در طرح های فانتزی مثل ماشین، قایق و… ساخته می شوند. این نوع مدل تخت خواب کودک هم جذابیت و زیبایی خاصی به فضای اتاق خواب کودک می بخشند.
مدل تخت خواب ماشین کودک
مدل مدرن و جدید تخت خواب پسرانه
تخت خواب یک نفره پسرانه
مدل تخت خواب ماشین پسرانه
طراحی مدرن تخت خواب پسرانه
تخت خواب لوکس پسرانه
تخت خواب کودک پسرانه
تخت خواب فانتزی پسرانه
تخت خواب دو طبقه کودک پسر
تخت خواب دو طبقه پسرانه
رنگ تخت خواب پسرانه
تخت خواب پسرانه اتاق کوچک
تخت خواب اتوبوس پسرانه

مدل تخت خواب نوجوان پسر

رنگ فاکتور مهم و اصلی در دکوراسیون اتاق خواب و مدل تخت خواب پسرانه نوجوان است. رنگ های قهوه ای، قرمز، مشکی، آبی، خاکستری، زرد و سبز مورد علاقه پسرها می باشند. بنابراین می توانید وسایل اتاق خواب را با ترکیبی از این رنگ ها طراحی و دکور کنید. از رنگ های روشن برای ملحفه و تخت خواب نوجوان استفاده کنید زیرا این رنگ ها بر روحیه پسر شما تاثیر مثبتی می گذارد.

مدل بهترین تخت خواب پسرانه

  •  آرون گروپس

تخت خواب اسپرت پسرانه

تخت خواب پسرانه نوجوان
تخت خواب شیک پسرانه
تخت خواب خاص پسرانه
انواع تخت خواب پسرانه دو طبقه
در این مطلب تصاویر مدرن و جدید مدل تخت خواب پسرانه را مشاهده کردید. امیدواریم این مدل تخت خواب های زیبا و شیک مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشند و از آن ها ایده گرفته و جذابیت دکوراسیون اتاق پسر خود را دو چندان کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *