دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رنگ موی گیاهی برای موهای سفید (۵ رنگ موی متفاوت)

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
  • ۱

در زمان های گذشته با ظاهر شدن موهای سفید اغلب خانم ها از رنگ های گیاهی برای پوشاندن آن ها استفاده می کردند, در ادامه انواع رنگ موی گیاهی برای موهای سفید را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

رنگ موهای گیاهی از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه خانم ها قرار گرفته اند این رنگ موها باعث می شوند تا شما ظاهری آراسته و موهایی خوشرنگ داشته باشید. رنگ مو گیاهی برای موهای سفید در انواع رنگ های متنوع موجود هستند ولی تنوع این رنگ موها به رنگ موهای شیمیایی نمی رسد.

رنگ موها به دو دسته شیمیایی و گیاهی تقسیم می شوند که هر کدام از این رنگ موها قابلیت پوشاندن موهای سفید را دارند و اگر شما تمایل دارید علاوه بر پوشاندن موهای سفیدتان آسیب کمتری به موها وارد شود بهتر است از انواع رنگ مو گیاهی برای موهای سفید استفاده کنید همچنین رنگ موهای گیاهی برای رنگ کردن موها در دوران بارداری می توانند مناسب باشند.

انواع رنگ موی گیاهی

معرفی انواع رنگ موی گیاهی برای موهای سفید

با عبور از دهه سوم زندگی میزان تارهای سفید در موها نیز افزایش می یابد که اغلب خانم ها برای پوشاندن تارهای سفید مو از رنگ موهای شیمیایی استفاده می کنند که با چند بار شست و شو رنگ موهای شیمیایی خاصیت خود را از دست می دهند بنابراین بهتر است برای حفظ بیشتر رنگ مو روی موهای سفید و جلوگیری از آسیب به موها از رنگ موهای گیاهی برای موهای سفید استفاده کنید.

رنگ موهای طبیعی برای موهای سفید

رنگ موهای گیاهی برای رنگ کردن موهای سفید

از رنگ موی گیاهی می توانید برای هایلات و رنگ زدن موها استفاده کنید, در ادامه این مطلب انواع رنگ موی گیاهی برای موهای سفید را به شما همراهان عزیز و گرامی معرفی خواهیم کرد که امیدواریم با کمک این رنگ موها بتوانید موهایتان را به زیباترین شکل ممکن رنگ بزنید.

انواع رنگ موی طبیعی برای رنگ کردن موهای سفید

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

رنگ موی گیاهی شماره ۱

اگر شما به هایلایت کردن موهای خود علاقه مند هستید می توانید به صورت کاملا طبیعی با کمک رنگ موهای گیاهی موهایتان را هایلایت کنید. برای این منظور می توانید تارهای سفید موهایتان را به جوشانده آقطی آغشته کنید. با کمک جوشانده آقطی می توانید روی موهای خود هایلایت آبی و یا سورمه ای ایجاد کنید همچنین می توانید این رنگ را به قدری تیره کنید تا به زمینه رنگ موی شما نزدیک تر شود و سایه روشنی روی موهایتان ایجاد شود.

دستور تهیه رنگ موی گیاهی

برای تهیه هایلایت آبی ۵ قاشق غذاخوری از گیاه آقطی را با ۴ لیوان آب درون قابلمه ای مناسب بریزید سپس مخلوط این مواد را روی حرارت گاز قرار دهید تا به دمای جوش برسند و دو لیوان از جوشانده آقطی باقی بماند سپس بعد از ولرم شدن عصاره آقطی آن را روی موهایتان بریزید شما می توانید با کمک برگ های آقطی نیز موها و سرتان را ماساژ دهید و اجازه دهید تا این رنگ موی طبیعی ۳۰ دقیقه روی موهایتان باقی بماند و بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را به کمک آب بشویید.

5 رنگ موی گیاهی برای رنگ کردن موهای سفید

رنگ مو گیاهی برای موهای سفید شماره ۲

اگر تمایل دارید تارهای سفید موهایتان را به رنگ مشکی و یا قهوه ای و یا رنگی تیره در آورید می توانید از تنباکو برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید.

دستور تهیه رنگ مو گیاهی

۳ قاشق تنباکو را به همراه ۲ لیوان آب درون قابلمه ای مناسب بریزید سپس قابلمه را روی حرارت گاز قرار دهید تا مخلوط این مواد به دمای جوش برسند و یک لیوان از عصاره تنباکو باقی بماند. بعد از ولرم شدن عصاره تنباکو موهایتان را با کمک آن ماساژ دهید تا تارهای سفید موهایتان به رنگ تیره و یا مشکی در آیند.

رنگ مو گیاهی برای موهای سفید

رنگ موی گیاهی شماره ۳ ( رنگ موی طلایی طبیعی )

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید موهایی با رنگ طلایی داشته باشید می توانید از عصاره گل ریواس و یا عصاره گل بابونه برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید که ترکیب این دو عصاره گیاهی را می توان از بهترین انواع رنگ موی گیاهی برای موهای سفید محسوب کرد.

مواد لازم

  • گل بابونه : ۵ قاشق غذاخوری
  • گل ریواس : ۵ قاشق غذاخوری
  • آب : ۳ لیوان

طرز تهیه رنگ موی طلایی طبیعی

گل بابونه را به همراه گل ریواس و آب درون ظرفی مناسب بریزید و ظرف را روی حرارت گاز با شعله ملایم قرار دهید و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه که مخلوط گل بابونه و ریواس در آب جوشیدند می توانید محلول این مواد را درون صافی بریزید و بعد از خنک شدن محلول صاف شده موهایتان را با کمک آن ماساژ دهید. برای اینکه به رنگ موی طلایی دلخواه برسید این کار را چند بار تکرار کنید.

رنگ موی طلایی طبیعی

رنگ مو گیاهی برای موی سفید شماره ۴

برای پوشاندن موهای سفید ۲ قاشق غذاخوری پوست گردو پودر شده را با ۲ قاشق غذاخوری گل شقایق پودر شده درون ظرف مناسبی بریزید سپس ۱ لیوان آب جوش به مخلوط این مواد اضافه کنید تا به شکل خمیر در آیند و بعد از گذشت ۱۲۰ دقیقه این خمیر را روی موهای خود بمالید و به مدت ۶۰ دقیقه صبر کنید سپس بعد از مدت ذکر شده موهایتان را با کمک آب ولرم بشویید.

انواع رنگ موی گیاهی برای موهای سفید

رنگ مو گیاهی برای موی سفید شماره ۵

۱/۴ فنجان رزماری خشک شده را درون ظرفی مناسب به همراه ۲ فنجان آب به مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید سپس رزماری جوشانده شده را درون صافی بریزید و موهایتان را به رزماری آغشته کنید و اجازه دهید تا این محلول از شب تا صبح روی موهایتان باقی بماند اگر تعداد تارهای سفید موهایتان زیاد است بهتر است این محلول را به مدت طولانی تری روی موهایتان نگه دارید تا به تدریج رنگ موهایتان تیره شود.

5 رنگ موی گیاهی برای موهای سفید

در این مطلب ۵ رنگ موی گیاهی برای موهای سفید را مشاهده کردید شما می توانید با کمک این رنگ موها هایلایت و رنگ مویی زیبا را روی موهایتان ایجاد کنید. برای مشاهده انواع ترکیب های شیمیایی و گیاهی رنگ مو می توانید در صورت تمایل به بخش ترکیب رنگ مو مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *