دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

همه چیز درباره زندگی امیر حسین آرمان

  • بهاره سلطانی
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

امیر حسین آرمان بازیگر جوان و خوش آتیه کشورمان است که در سالهای اخیر با بازی در نقش های مختلف خوش درخشیده است. در این مطلب برای شما کاملترین بیوگرافی امیر حسین آرمان را به همراه عکس های زیبا و متفاوتش آورده ایم.

در این مطلب به طور اختصاصی به شرح زندگی شخصی و کاری امیر حسین آرمان و فعالیت های هنری او می پردازیم. امیر حسین آرمان در ۱۴ آبان سال ۱۳۶۱ در شهر تهران متولد شد. او در سال ۱۳۸۱ در کلاس های بازیگری شرکت کرد. اولین تجربه بازیگری او در سال ۱۳۸۳ در فیلم ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی بود. این بازیگر در فیلم های سینمایی و تلویزیونی متعددی ایفای نقش کرده است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. این بازیگر در فیلم سینمایی ” یک حبه قند” به کارگردانی رضا میرکریمی خوش درخشید.

عکس زیبا امیرحسین آرمان

بیوگرافی امیر حسین آرمان

بخشی از بیوگرافی امیر حسین آرمان مربوط به تحصیلات این بازیگر است. او در مورد تحصیلاتش می گوید: در دوران دبیرستان در رشته تجربی تحصیل کردم و در دانشگاه در رشته زبان پذیرفته شدم، ولی به سربازی رفتم و بعد از پایان دوران خدمت یک ترم روانشناسی خواندم. بعد از یک ترم تغییر رشته دادم و طراحی دکوراسیون داخلی خواندم.

عکس متفاوت از امیر حسین آرمان

فعالیت حرفه ایی

از دیگر فیلم هایی که امیرحسین آرمان با بازی در آنها مطرح شد می توان به فیلم ” من مادر هستم” به کارگردانی فریدون جیرانی اشاره کرد. این بازیگر در دو سریال کیمیا و پریا خوش درخشید. کارگردانی سریال کیمیا بر عهده جواد افشار بود که امیرحسین آرمان در فاز سوم این سریال نقش آفرینی کرد. همچنین در سریال پریا نقش اول مرد را بر عهده داشت و در مقابل لادن مستوفی بازی خوبی ارائه داد. این سریال با موضوع اجتماعی خود توانست مخاطبان زیادی را جذب کند. امیر حسین آرمان نقش پسری به نام کیوان را بر عهده داشت که به بیماری ایدز مبتلا بود. جدیدترین ایفای نقش این بازیگر در سریالی به نام مرز خوشبختی بود که در ایام عید ۱۳۹۶ پخش می شد.

عکس سلفی امیر حسین آرمان

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

از فیلم های سینمایی که امیر حسین آرمان در آنها به ایفای نقش پرداخته است می توان به هدف اصلی، صد سال به این سالها، امشب شب مهتابه، برف روی شیروانی داغ، در امتداد شهر، بیداری رویاها، ساکن خانه چوبی، دوباره با هم، بشارت به یک شهروند هزاره سوم، نازنین، شیفت شب، داره صبح می شه، خبر خاصی نیست، آنها و نهنگ عنبر ۲ اشاره کرد.

از سریالی هایی که امیر حسین آرمان در آنها ایفای نقش کرده است می توان به سریال کلاه پهلوی، سرزمین کهن، پیدا و پنهان، زخم، کیمیا، پریا و مرز خوشبختی اشاره کرد.

جدیدترین عکس امیر حسین آرمان

سایر فعالیت های هنری امیرحسین آرمان

جالب است بدانید که امیر حسین آرمان علاوه بر کار بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعال است. او تا کنون دو آهنگ خوانده است که اولین آهنگ او به نام آتش در نوروز ۱۳۹۴ و دومین کارش به نام هر شب را در فروردین ۹۵ منتشر کرد. همچنین گفتنی است که او در عرصه مدلینگ نیز فعال بوده و به عنوان یک مدل لباس مشغول به کار است.

خوانندگی وی

او در مورد فعالیتش در عرصه موسیقی می گوید : “موسیقی دغدغه بسیار جدی من است و این روزها بیشتر وقتم را صرف آن می کنم و در حال آماده کردن آلبوم موسیقی ام هستم. به نظرم علاقه باید در هر رشته ای وجود داشته باشد که به سمتش کشیده شوی. علاقه موسیقی در من همانطور که گفتم همیشه وجود داشت و الان هم تبدیل به دغدغه اصلی ام شده است. از طرف دیگر فکر می کنم وسواسی که در زمینه موسیقی دارم خیلی بیشتر از حساسیت هایم در حیطه بازیگری است. در حال حاضر هم کارهای آلبوم را جلو می برم و خوشحالم که با درجه یک های این حوزه همکاری می کنم.”

بیوگرافی امیر حسین آرمان

او همچنین در مورد آلبوم موسیقی اش می گوید” هنوز نمی توانم زمان مشخصی برای آمدن آلبومم به بازار تعیین کنم چون اتفاق های پیش بینی نشده ای در پروسه تولید یک آلبوم می تواند پیش بیاید ولی اگر مسئله خاصی پیش نیاید امیدوارم بتوانم اواخر پاییز امسال آلبومم را منتشر کنم. سبک آلبومم پاپ است و حال و هوایش طبق سلیقه مردم کار شده است. فضای تنظیم کاملا به روز است و همه ترک ها چه قطعات آرام و غمگین چه قطعات ریتمیک و آنهایی که ضرباهنگ بالایی دارد، فضایی انرژیک دارند. روزبه بمانی، ترانه مکرم، امیرعلی بهادری، شهاب رمضان، پریا سیر، امین قباد از دوستان بنامی هستند که در آلبومم با آنها همکاری کردم و تنظیم قطعات را هم دوست خوبم “بهزاد عبداللهی” انجام داده است که از استعدادهای خوب موسیقی است و به نظرم با این آلبوم خیلی بیشتر از قبل شناخته خواهد شد.

عکس زیبا از امیرحسین آرمان

در ادامه می توانید عکس های امیر حسین آرمان را مشاهده کنید.

سلفی امیر حسین آرمان

عکس سلفی امیر حسین آرمان به همراه بازیگران سریال پریا

بیوگرافی امیر حسین آرمان

عکس زیبا از امیر حسین آرمان

امیر حسین آرمان و مادرش

عکس امیر حسین آرمان به همراه مادرش در برنامه سه ستاره

عکس امیر حسین آرمان

امیر حسین آرمان در نمایی از سریال کیمیا

عکس جذاب از امیر حسین آرمان

عکسی زیبا از امیر حسین آرمان

بیوگرافی امیر حسین آرمان

عکسی دیگر از امیر حسین آرمان در سریال کیمیا به همراه پوریا پور سرخ و رضا کیانیان

عکس سلفی زیبا از امیر حسین آرمان

عکس سلفی امیر حسین آرمان در کنار مهدی پاکدل

عکس امیر حسین آرمان در سریال پریا

امیر حسین آرمان در سکانسی از سریال کیمیا به همراه گلوریا هاردی

بیوگرافی امیر حسین آرمان به همراه عکس

عکس سلفی امیر حسین آرمان به همراه نیکی کریمی، محمد رضا فروتن و سحر قریشی

امید حسین آرمان در خندوانه

ازدواج وی

امیر حسین آرمان نیز مانند بسیاری از بازیگران مشهور دیگر مجرد است. وی تاکنون ازدواج نکرده است و در رابطه با این موضوع در یکی از مصاحبه هایش این چنین می گوید ؛

«من در زندگی شخصی ام به عشق اعتقاد دارم و ازدواج رمزی است که هنوز برایم پیش نیامده. خیلی درگیر زمان نیستم و معتقدم اگر شما در سنی ازدواج کنید که عشق برای تان به وجود آمده خیلی بهتر از آن است که مجبور شوید چون وقت ازدواج تان شده با کسی پیمان ازدواج ببندید. به نظرم در بحث ازدواج اینکه فکر کنید «ممکن است دیر شود» هم نباید وجود داشته باشد. تنها باید عشق برای تان اتفاق بیفتد.»

بازی در سریال مانکن

آخرین سریالی که آرمان در آن به ایفای نقش پرداخت، بازی در مجموعه نمایش خانگی «مانکن» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی بود که یک درام عاشقانه اجتماعی می باشد و به نابرابری های  اقتصادی طبقه های مختلف جامعه و مقایسه افراد با درآمد بالا نسبت به طبقه با درآمد پایین می پردازد، از دیگر بازیگران مشهور این سریال که در کنار آرمان ( در نقش کاوه) به ایفای نقش پرداختند می توان به نازنین بیاتی (در نقش همتا)، مریلا زارعی، فرزاد فرزین، محمدرضا فروتن، لیندا کیانی، حسین پاکدل، الهام پاوه نژاد و … اشاره کرد.

بیوگرافی جالب امیر حسین آرمان

امیر حسین آرمان در زمینه مد و تبلیغات نیز بسیار فعال می باشد، حال برای مشاهده تصاویر جدیدتر این بازیگر خوشتیپ و توانای تلویزیون و سینمای ایران می توانید تا پایان همراه ما شوید.

بیوگرافی امیر آرمان

عکسهای امیر حسین آرمان

شرح حال زندگی امیر حسین آرمان

سرگذشت امیر حسین آرمان

گالری تصاویر امیر حسین آرمان

زندگی نوشته امیر حسین آرمان

زندگینامه خواندنی امیر حسین آرمان

زندگینامه جذاب امیر حسین آرمان

زندگینامه جدید امیر حسین آرمان

زندگینامه زیبای امیر حسین آرمان

زندگینامه امیر حسین آرمان

بیوگرافی جدید امیر حسین آرمان

امیدواریم که از مطالعه بیوگرافی امیر حسین آرمان و دیدن عکس های این بازیگر خوش آتیه و حرفه ایی لذت برده باشید. برای مشاهده جدیدترین تصاویر و اخبار روز بازیگران سینمای ایران به بخش عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *