دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین هفت سین با گونی با چند روش عالی و جدید

  • یلدا محمدی
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

ایده های خلاقانه و جالب برای تزیین هفت سین با گونی و کنف را در این مطلب معرفی می نماییم که هر یک از این روش های جدید و جذاب می توانند ایده قابل توجهی برای تزیین سفره هفت سین امسال شما با تکه های گونی و کنف های مختلف باشند.

استفاده از گونی و کنف در تزیینات مختلف از جمله روش های جالبی است که از سال های گذشته رواج داشته و هر ساله شاهد ایده های جدیدی در این زمینه می باشیم. یکی از این ایده ها که طرفداران زیادی نیز دارد، تزیین هفت سین با گونی است که به شکل های مختلف انجام می گیرد. در صورتی که شما نیز چنین قصدی دارید و تصمیم دارید از گونی در تزیینات سفره هفت سین خود استفاده نمایید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و با استفاده از روش های ذکر شده و الگوبرداری از مدل های ارائه شده، زیباترین چیدمان و تزیینات هفت سین را داشته باشید.

مدل های تزیین هفت سین با گونی و کنف برای عید نوروز :

برای تزیینات سفره هفت سین از وسایل مختلف و جالبی می توان استفاده نمود که هر یک جذابیت خاص خود را دارند، همانگونه که گفتیم انواع مختلف گونی و کنف نیز از جمله این وسایل می باشند که می توان آنها را برای تزیینات مختلف سفره هفت سین به کار برد. در ادامه روش هایی را برای داشتن زیباترین تزیینات هفت سین با گونی را مطرح می نماییم که امیدواریم ضمن لذت بردن از این روش های جذاب و دیدنی، نهایت استفاده را از آنها ببرید.

تزیینات جدید سفره هفت سین

یکی از روش های جالب برای تزیینات سفره هفت سین با گونی و کنف، دوخت کیسه های کوچک است که می توانید آنها را با پنبه یا پشم شیشه پر نمود و سپس سین های مورد نظر را روی هر یک از کیسه گونی های کوچک قرار داد و در انتها هفت سین زیبا و جذابی داشت. در ادامه چند مدل چیدمان سفره هفت سین با این روش را مشاهده می فرمایید.

تزیین هفت سین با کنف و گونیتزیینات هفت سین با گونی

هفت سین سال اسبتزیینات بسیار زیبا و جدید هفت سین با گونی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تزیین سیر هفت سینمدل هفت سین جدید و زیبا

تزیین سفره هفت سینتزیین سفره هفت سین ۹۶ با ایده های جدید

تزیین با گونی برای هفت سینتزیینات جالب سفره هفت سین با گونی

تزیین هفت سین با گونی و کنفچیدمان و آموزش سفره هفت سین با کنف و گونی

هفت سین جدید و زیبا با گونیمدل هفت سین برای سال اسب

مدل هفت سین 96تزیین زیبای سفره هفت سین

تزیین زیبای هفت سین با گونیتزیینات هفت سین با کنف و گونی برای عید نوروز

ساخت کیسه گونی برای هفت سینتزیینات هفت سین با کیسه گونی

تزیین هفت سین با گونیمدل هفت سین خلاقانه و جالب

چیدمان هفت سین با گونیتزیینات میز هفت سین با گونی

در صورتی که می خواهید سفره هفت سین زیبا و خاصی داشته باشید، بهتر است به فکر تزیینات تمامی اجزا سفره با گونی باشید، عکس های زیر نیز می توانند راهنمای مناسبی برای اینگونه تزیینات باشند.

تزیینات هفت سین با گونیتزیین هفت سین با کنف

هفت سین با گونی و کنفیتزیین هفت سین روی دیوار با ایده جدید و خلاقانه

تزیین هفت سین جدیدتزیینات هفت سین جدید و زیبا

تزیین سیب و سنجد برای سفره هفت سین

تزیین هفت سین با گونی و کنفتزیینات اجزا هفت سین با گونی و نخ کنفی

تزیین وسایل هفت سین با گونیتزیین گلدان سنبل برای سفره هفت سین

تزیین هفت سین خلاقانه و جدیدچیدمان هفت سین با گونی

تزیینات جدید هفت سین با گونی و کنف

ایده های خلاقانه زیادی برای دیزاین و تزیینات هفت سین با استفاده از وسایل دورریختنی و ساده وجود دارد، حال تنها با به کار بردن کمی خلاقیت و ذوق می توان با استفاده از پارچه ها و وسایل مختلف، تزیینات خاص و منحصر به فردی برای سفره هفت سین داشته باشید؛ خلاقیت با گونی و کنف پیشنهاد جذابی برای ساخت هفت سین و تزیینات مختلف آن در منزل می باشد که ضمن ایجاد سرگرمی و صرفه جویی در هزینه ها، استفاده از آن در ایام نوروز بسیار جذاب بوده و می تواند تحسین دیگران را برانگیزد، در ادامه تصاویر جدیدتری از انواع دیزاین هفت سین با گونی و کنف گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

تزیینات جدید هفت سین با گونی

ساخت و تزیینات جام ها و ظروف هفت سین با کنف و گونی ایده جذاب و ساده ای است که با کمی دقت در تصاویر و خیلی راحت می توانید این تزیینات را در منزل انجام داده و لذت ببرید، همچنین می توانید تخم مرغ های سفره هفت سین را با تزییناتی زیبا و شکیل دیزاین کنید و در سفره تان به کار برید، استفاده از وسایل دیگری همچون روبان توری، مروارید، نگین و گلهای تزئینی دست ساز و آماده می توانند در زیبایی بیشتر این مدل تزیینات هفت سین با کنف و گونی تاثیر بسزایی داشته باشند، حال برای مشاهده انواع جدیدتر تزیین هفت سین با کنف و گونی می توانید تاپایان این بخش همراه ما شوید.

تصاویری از تزیینات هفت سین با گونی

جدیدترین تزیینات هفت سین با گونی

دیزاین هفت سین با گونی

انواع تزیینات هفت سین با گونی

تزییناتی از هفت سین با گونی

تزیینات خلاقانه هفت سین با گونی

خلاقیت تزیین هفت سین با گونی

تزیینات جذاب هفت سین با گونی

تزیینات زیبای هفت سین با گونی

عکس تزیین هفت سین با گونی

ایده تزیینات هفت سین با گونی

مدل تزیینات هفت سین با گونی

تزیینات هفت سین با گونی

مدلی از تزیین هفت سین با گونی

همانطور که مشاهده نمودید در تزیین هفت سین با گونی و کنف از روش های مختلفی می توان استفاده نمود که هر یک جذابیت خاص خود را دارند و می توانند ایده جالبی برای عید نوروز و چیدمان هفت سین باشند. در صورتی که تمایل دارید با دیگر ایده ها و مدل های هفت سین جدید و زیبا آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم سری به بخش سفره هفت سین زده و از جدیدترین مطالب و عکس های ارائه شده دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *