دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

میوه آرایی خیار بسیار زیبا و متفاوت برای سلیقه های مختلف

  • یلدا محمدی
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

خیار به این دلیل که به شکل های مختلف تزیین می گردد، پرکاربردترین میوه برای انجام میوه آرایی های جدید و متنوع است و یادگیری میوه آرایی خیار می تواند نقش مهمی در زیبایی تزیینات و میوه آرایی های شما داشته باشد.

روش های متعددی برای میوه آرایی خیار وجود دارد که با استفاده از آنها می توان خیار ها را به شکل های مختلف تزیین نمود. این نوع میوه تقریبا در تمام طول سال در دسترس همه است و به دلیل نرم بودن به راحتی و بدون نیاز به ابزار مخصوص می توان آن را به شکل دلخواه برش زد و تزیین نمود. از این رو سعی کردیم مجموعه ایی از بهترین ایده ها را در جهت تزئینات این میوه گردآوری نماییم که مطمئنا مشاهده این مدل ها، می تواند نقش مثبتی در انجام تزیینات شما داشته باشد.

تزیین و میوه آرایی خیار با ایده های جدید و زیبا :

برای تزئین خیار بهتر است از خیارهایی با سطح صاف که له نشده باشند استفاده نمایید. سایز خیار به نوع تزئینات شما بستگی دارد، در صورتی که قصد دارید تزیین خیار را به شکل گل رز انجام دهید، بهتر است از خیار گوشتی با سایز متوسط استفاده کنید و آن را با استفاده از پوست کن به صورت ورقه های نازک برش بزنید و سپس به فرم دلخواه تزیین نمایید.

ساخت گل رز با خیارمیوه آرایی خیار به شکل گل تزیین میوه زیبا با خیار تزیین خیار زیبا و شیک میوه آرایی با خیار تزیین خیار به شکل گل

علاوه بر دیزایین های مختلف، از خیارهای تزیین شده می توان برای تزیین ظرف خیار و گوجه نیز استفاده نمود. در اینگونه مواقع بهتر است به تزیین همزمان گوجه و خیار پرداخته و بهترین طرح و مدل را انتخاب نمایید. تصاویر زیر نمونه هایی از تزیین خیار و گوجه را نشان می دهند که امیدواریم هر یک بهترین ایده برای تزیینات شما باشند.

میوه آرایی با خیارتزیین خیار و گوجهمیوه آرایی با خیار سبزمیوه آرایی خیارتزیینات زیبای خیار

 دیزاین توسط خیار می تواند در انواع تزیینات مختلف از جمله تزیین سبد یا ظرف میوه، دور چین بشقاب و  دیس غذا برای مهمانی های مختلف و… به کار رود از این رو بهتر است ابتدا هدف خود را از از قبل تعیین نموده و سپس با توجه به آن نوع و مدل میوه مناسب و زیبایی را انتخاب کرده و نهایت استفاده را از آن ببرید. نمونه های زیر انواع میوه آرایی ساده  را نشان می دهند که می توانند الگوی خوبی برای شما عزیزان باشند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تزیین بشقاب میوه با خیارتزیین زیبای خیارمیوه آرایی جالب خیارمیوه آرایی کودکانه با خیارمیوه آرایی با خیار تزیین خیار میوه آرایی خیار جدیدمیوه آرایی خیاردور چین بشقاب با خیار

مدل جدید تزیینات خیار برای دورچین و سالاد

خیار یکی از پرکاربردترین میوه ها برای استفاده در انواع تزیینات سالاد، میوه برای کودکان، دورچین بشقاب غذا و … می باشد، حال تزیین این میوه به دلیل نوع بافت و ظاهری که دارد بسیار راحت می باشد، از این رو با بکارگیری کمی ذوق و خلاقیت می توانید زیباترین تزیینات میوه خیار را در منزل داشته باشید، همچنین در صورتی که از خود ایده و خلاقیتی ندارید, می توانید با الگوگیری از ایده های موجود زیباترین مدلهای میوه آرایی و تزیین در این زمینه را داشته باشد، در ادامه گلچینی دیگر از انواع مدل تزیینات میوه خیار را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید مشاهده کنید و الهام بگیرید.

ایده هایی برای تزیین خیار

ایده استفاده از خیار در کنار میوه های دیگر پیشنهاد جذابی برای تزیین میوه شب یلدا، تزیین میوه برای عید نوروز و … می باشد، همچنین تزیین گوجه و خیار یکی از پرکاربردترین مدلهای تزیین سالاد ساده و سالاد فصل می باشد که به روشهای شکیل و متنوعی می توان این کار را انجام داد، تزیین میوه به شکل فانتزی و ایده های جالب و جذاب نیز پیشنهاد هیجان انگیزی به خصوص برای دیزاین بشقاب میوه بچه ها می باشد، در اینجا می توانید نمونه های جدیدی از تزیینات خیار را ببینید و الگو بگیرید.

تزیینات خیار

تزیینات میوه خیار

مدلی از تزیینات خیار

مدلهای تزیین خیار

تزیینات زیبای خیار

تصاویری از تزیینات خیار

عکس تزیین خیار

مدل تزیین خیار

تزیین و میوه آرایی خیار

تزیین خیار خلاقانه

خلاقیت در تزیین خیار

میوه آرایی خیار برای سالاد

تزیین خلاقانه خیار

تزیین خیار برای کودک

تزیین میوه خیار

تزیین خیار

در این مطلب جذاب ترین ایده ها را در زمینه تزئینات و میوه آرایی خیارها مشاهده نمودید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های زیبا و خاص بتوانید بهترین تزیینات را انجام داده و از آن  لذت ببرید. شما دوستان عزایزن و هنرمند همچنین می توانید با کلیک بر روی میوه آرایی و مراجعه به این صفحه با دیگر ایده ها و آموزش های متنوع و جدید برای انجام این تزیینات آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *