دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل آرایش موی ۹۴ زیبا و متفاوت

  • پرستو محمدی
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

مهم نیست سایز مو هایتان چه اندازه ای باشد و یا رنگ مو یتان, رنگ اصلی موهایتان است و یا دارای رنگ هستند مهم این است که بتوانید مو هایتان را به خوبی آرایش کنید برای اینکار مدل های این مقاله به شما کمک زیادی خواهند کرد.

مهم نیست که سایز موهایتان چقدر است و یا چه رنگی هستند موهایتان پر پشت است یا مقدار آن کم است مهم این است که بتوانید موهایتان را به زیباترین حالت ممکن شینیون نمایید، برای این کار شما نیاز دارید عکس های مختلفی از مدل آرایش مو ۹۴ را مشاهده کنید تا انواع مدل های جذاب و زیبا آشنا شوید.

جدید ترین مدل های آرایش موی ۹۴ :

آشنایی با مدل های شیک و جذاب آرایش مو ۹۴ برای همه ی خانم های باسلیقه و مد گرا ضروری است. مادر این مقاله بیش از بیست مدل آرایش مو زیبا و جذاب از جدید ترین مدل های سال را برایتان آرده ایم. اگر موهای کوتاه دارید باید به دنبال آرایش موی کوتاه باشید و اگر موهایتان بلند است می توانید موهایتان را با مدل شینیون های موی بلند بیارایید.

با این تصاویر به شما ثابت خواهد شد که برای یک آرایش موی زیبا حتما نیازی نیست موهایتان بلند باشد و یا خیلی پرپشت باشد. مدل های زیادی هستند که برای مو های کم و کوتاه مناسب اند و موها را پر تر از چیزی که هستند نشان می دهند. در بعضی از مدل های آرایش موی جدید از مد ای شیک و جدید بافت مو نیز استفاده می شود که می توانید در تصاویر زیر نمونه هایی از این بافت موها را مشاهده کنید.

آرایش موی مجلسی و زیبا :

برای بعضی از جشن ها بهتر است مدل موهایتان رسمی تر باشد مدل های زیر نمونه های از شینیون زیبا و جذاب است که رسمی تربه نظر می رسند بعضی از این مدل ها با موهای کوتاه و بلند نیز آراسته می شوند. چند مدل زیبا و جذاب از آرایش مو ۹۴ را در زیر می بینید

آرایش موی 94

آرایش مو زیبا و شیک

آرایش موی 94مدل های جذاب آرایش مو 94آرایش مو های شیک و جدید

  •  آرون گروپس

شینیون موی باز مخصوص موهای بلند و متوسط :

این مدل ها با بیگودی یا بابلیس و دستگاه های برقی دیگر آرایش شده اند شما هم می توانید موهایتان را با این روش ها آرایش کنید .

شینیون بازآرایش موی 94مدل شینیون باز

شینیون ساده و جذاب دخترانه :

مدل های زیر به سادگی آراسته شده اند این مدل ها با موهای کوتاه و متوسط آرایش شده اند

آرایش موی جدید و زیباآرایش موی ساده

مدل موی جمع آرایش موی 94آرایش موی ساده و دخترانه

شینیون به شکل گل زیبا و جالب :

آرایش مو

مدل موی ساده و جذابمدل های آرایش زیبای مو

آرایش موی جدید و زیبا

مدل های زیبا و جذاب آرایش مو ۹۴ به روش مدرن و شیک :

آرایش موی زیبا و جذاب 94آرایش موی زیبا و شیک

با مدل های زیبا و جذاب آرایش مو۹۴ آشنا شدید امیدواریم این مدل ها مورد پسندتان واقع شده باشند. در صورت تمایل برای مشاهده ی عکس های بیشتر آرایش موی جدید و مدرن کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *