دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل بستن شال و روسری با روش های جدید و باکلاس

  • ندا خوشرو
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

شال و روسری در زیبایی و جذابیت تیپ و چهره شما تاثیر گذار هستند و به همین دلیل به بخش جدا ناپذیری از دنیای مد تبدیل شده اند. در ادامه این مطلب روش های جدید و مد سال مدل بستن شال و روسری را مشاهده خواهید کرد.

زیبایی لباس ها و کفش های خود را می توانید با پوشیدن شال و روسری با مدل های شیک کامل کنید. در این بخش انواع متنوع مدل های پوشیدن شال و روسری را در اختیار شما خانم های خوش سلیقه و شیک پوش ایرانی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

انتخاب مدل شال و روسری و هم چنین روش های سر کردن آن ها در بهتر شدن و یا بدتر شدن تیپ شما تاثیر گذار است. روش سر کردن شال و روسری نیازمند خلاقیت و مهارت است و شما می توانید با الگوبرداری از مدل های این مطلب شال و روسری خود را با زیباترین و جذاب ترین مدل ها ببندید.

       مدل ها بستن شال های ساده

مدل بستن شال و روسری با روش های جدید و متفاوت

بیشتر خانم ها تبحری در پوشیدن مدل روسری و شال خود ندارند و بیشتر اوقات از یک یا دو مدل برای سر کردن شال و روسری خود استفاده می کنند اگر شما هم از این دسته از خانم ها هستید و از مدل های یکنواختی که برای سر کردن شال و روسری خود استفاده می کنید خسته شده اید مدل های این مطلب می توانند بهترین ایده برای بالا برده سطح مهارت شما در این زمینه باشند. یکی از مهم ترین نکاتی است که باید برای پوشیدن شال و روسری به آن توجه کنید توجه به فرم صورت است .

مدل بستن شال مجلسیمدل های زیبا بستن روسریبستن شال با بهترین روشبستن شال با روش های خاصمدل بستن روسری
اگر طول صورت صورت شما از عرض بزرگتر است است و صورتتان لبه های تیزی دارد و به اصطلاح صورتتان مستطیلی شکل می باشد بهتر است که از شال استفاده کنید و شما می توانید با کمک شال لبه های تیز صورت خود را گرد کنید برای این مدل صورت ها بستن روسری چهارگوش و شال چهارگوش نمی تواند ایده خوبی باشد بهتر است که روسری و شال خود را به صورت گرد ببندید  و از شال ها و روسری هایی با جنس پارچه های نرم و لخت استفاده کنید.
اگر صورت شما بیضی شکل است می توان گفت شما از خوش شانس ترین افراد هستید زیرا بیشتر مدل های پوشیدن شال و روسری به چهره شما می آید.

مدل زیبا بستن شال
برای افراد با صورت های مربع شکل پوشیدن شال می تواند بهترین انتخاب باشد.

روش های متفاوت برای بستن شال و روسری
برای افراد با صورت گرد باید نحوه پوشیدن شال و روسری به گونه ای باشد که عرض پیشانی آن ها کمتر به نظر برسد برای بلند تر به نظر رسیدن پیشانی می توانید از هدبند ها با رنگ های روشن استفاده کنید و هم چنین بهتر است که رنگ شل و روسری خود را تیره انتخاب کنید هرگز گوشه های شال و روسری خود را تا نزنید و بهتر است از مدل شال و روسری ها با جنس پارچه های محکم استفاده نمایید.

  •  آرون گروپس

شیوه های بستن روسری

در ادامه این مطلب نمونه هایی از مدل پوشیدن شال و روسری با روش ها و ایده های جذاب و متفاوت را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها بتوانند راهنمای خوبی برای پوشیدن شال و روسری شما باشند.

مدل های بستن روسری و شال مدل بستن روسریمدل بستن شال و روسری به صورت های زیبا و متفاوتمدل بستن ساده روسریمدل بستن روسریمدل بستن شال های طرح دارمدل روسریمدل بستن شال و روسریبستن شالبستن ساده شالمدل بستن شال زیبامدل روسری و بستن روسریبستن شال

آموزش مرحله به مرحله سر کردن شال و روسری

اگر شما در پوشیدن شال و روسری خود مهارت و توانایی لازم را ندارید می توانید با تمرین زیاد مهارت لازم را در این زمینه کسب نمایید. بهتر است در ابتدای کار از مدل های ساده شروع کنید. در تصاویر ادامه مطلب آموزش مرحله به مرحله  سر کردن شال و روسری را مشاهده خواهید کرد.

آموزش مرحله به مرحله بستن شالآموزش بستن شالانواع روش های متفاوت بستن شالآموزش مرحله به مرحله بستن شالآموزش بستن شالبستن شال و روسری با روش های خاص و متفاوت

در تصاویر این مطلب انواع مدل بستن شال و روسری را یا ایده های جدید مشاهده کردید شما می توانید با الگو برداری از این مدل های متفاوت و زیبا شال و روسری خود را به زیبایی ببندید و به این تریتب شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

در صورت تمایل می توانید برای آشنایی با روش های متفاوت پوشیدن شال و روسریها به بخش های بستن روسری، و بستن شال مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *