دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل های کاردستی کودکانه جدید و زیبا با روش ساخت آسان

  • یلدا محمدی
  • ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

مدل های متنوع و زیبای کاردستی کودکانه به همراه ایده هایی خلاقانه و جدید برای ساخت کاردستی برای کودکان با وسایل ساده و ابتدایی را در این مطلب گردآوری نموده ایم که در ادامه مشاهده می فرمایید.

ساخت انواع مختلف کاردستی برای کودکان اغلب توسط والدین و مربیان به کودکان آموزش داده می شود و کودکان با کمک بزرگترها اقدام به ساخت انواع کاردستی می نمایند. در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی جدیدترین مدل های کاردستی برای کودکان، شما را با ایده های جدید در زمینه استفاده از وسایل ساده و معمولی برای ساخت کاردستی های متنوع آشنا سازیم. در ادامه با این طرح ها و مدل های جدید و زیبا همراه ما باشید.

ساخت کاردستی کودکانه جدید با وسایل ساده :

به هنگام درست کردن کاردستی برای کودکان می توانید از انواع وسایل در دسترس و ساده استفاده نمایید. کاغذ و مقوا از پرکاربرترین مواردی به شمار می روند که در ساخت کاردستی برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از کاغذ های رنگی و مقوا می توان کاردستی های متنوعی تهیه نمود، از جمله این کاردستی های زیبا می توان به ساخت خانه و ماشین، ساخت حیوانات و پرندگان، ساخت گل های کاغذی و… اشاره نمود که هر یک ایده جالب و قابل توجهی برای ساخت کاردستی های مختلف به حساب می آید. در ادامه نمونه های جدید و جالب کاردستی با کاغذ و مقوا برای کودکان را مشاهده می فرمایید.

ساخت کاردستی برای کودکان با کاغذ رنگیساخت کاردستی پرنده با مقواساخت کاردستی کودکانه با مقواکاردستی قورباغه با مقواکاردستی جدید کودکانه با کاغذکاردستی اژدها با مقواکاردستی خانه با مقوا

کاردستی برای کودکان با وسایل دور ریختنی :

یکی از وسایل دور ریختنی و ساده که اغلب در ساخت کاردستی یرای کودکان به کار می رود، رول دستمال کاغذی است. با این وسیله که دیگر کاربرد ندارد، شما می توانید کاردستی های زیبا و متنوعی تهیه نمایید. رول های دستمال کاغذی را رنگ آمیزی کنید، سپس با استفاده از دیگر وسایل ساده و معمولی، آنها را تبدیل به وسایل دست ساز زیبا و مختلف برای کودکان نمایید. تصاویر زیر ایده های جدید در زمنیه ساخت کاردستی برای کودکان با رول دستمال کاغذی را نشان می دهند که هر یکی می توانند الگویی برای ساخت کاردستی شما باشند.

کاردستی کودکانه با مقواکاردستی های کودکانه جدیدکاردستی با رول دستمال کاغذیساخت کاردستی خلاقانه با مقواسات کاردستی کودک با مقوا و کاغذ

علاوه بر موارد ذکر شده از سایر وسایل دور ریختنی نیز می توان برای تهیه کاردستی کودک استفاده نمود. به کارگیری خلاقیت و ابتکار در ساخت وسایل مختلف منجر به تهیه جذاب ترین کار های دست ساز با وسایل ساده و ابتدایی می شود که در ادامه چند نمونه از این وسایل دست ساز کودکانه و زیبا را ملاحظه می فرمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کاردستی کودک با وسایل دور ریختنیساخت کاردستی های کودکانه جدیدکاردستی با دکمه برای کودکانکاردستی با نمد برای کودکانآموزش ساخت کاردستی برای بچه هاکاردستی هشت پا با پارچهساخت کاردستی گل کودکانهکاردستی آدم برفی برای کودکانساخت کاردستی کودکانه با وسایل سادهکاردستی گوسفند کودکانه با پنبه

با جدیدترین طرح ها و مدل های انواع کاردستی برای کودکان آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های زیبا و همچنین ایده گرفتن از طرح های ارائه شده، کاردستی های متنوع و زیبایی را برای کودکان تهیه نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش کاردستی از دیگر طرح ها دیدن فرمایید و از آموزش های مختلف در این زمینه نهایت استفاده را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *