دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل شال و روسری جدید با طراحی های روز و مدرن

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۰ دی ۱۳۹۴
  • ۰

در این مطلب گالری تصاویر جدیدترین و به روزترین مدل شال و روسری در رنگ های مختلف برای دخترخانم ها و زنان خوش پوش را برای شما جمع آوری نموده ایم در ادامه این تصاویر را با هم مشاهده می نماییم امیدوارم با استفاده از این طرح ها بتوانید زیباترین طرح ها را برای خود انتخاب نمایید .

انتخاب رنگ شالو روسری از انجا که نزدیک ترین لباس به صورت شماست بسیار مهم می باشد انتخاب رنگ نامناسب با پوست صورتتان باعث می شود طوری که اصلا دوست ندارید به نظر برسید در این مطلب برای شما گالری تصاویر جدیدترین مدل شالو روسری را جمع اوری نموده ایم و نکاتی در مورد انتخاب رنگ مناسب بیان کرده ایم تا پایان مطلب همراه ما باشید .

مدل شال و روسری

مدل شال و روسری جدیدانتخاب شالو روسری در زیبا به نظر رسیدن شما بسیار موثر است اگر تا امروز فقط برحسب سلیقه شخصی مدل شالو روسری خود را انتخاب می نمودید در این مطلب برای شما چند دستورالعمل ساده که شما را در انتخاب مدل شالو روسری یاری می نماید را برای شما آورده ایم امیدوارم با استفاده از این نکات بتوانید شالو روسری مناسب با رنگ پوست صورتتان انتخاب نمایید تا پایان مطلب همراه من باشید. روش بستن شالو روسری نیز در زیبایی و مرتب به نظر رسیدن بسیار مهم می باشد .

شال روسری برای انواع رنگ پوست

شال چهارخونه

برای انتخاب رنگ روسری مناسب بهتر است ابتدا رنگ پوست صورتتان را تشخیص بدهید به طور کلی سه زمینه رنگ پوست برای صورت وجود دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد .

شال روسری مناسب برای پوست گرم

مدل شال و روسری زیبابرای این رنگ پوست بهترین انتخاب رنگ های گرم همانند قرمز،نارنجی ،زرد و قهوه ای مناسب می باشد

شال روسری مناسب برای پوست خنثی

شال تابستونی

اگر دارای این رنگ پوست هستید هر نوع رنگی به شما می آید پس با سلیقه دلخواه خود دنبال شال روسری بگردید .

  •  آرون گروپس

شال روسری مناسب برای پوست سرد

مدل شال و روسری ساتنبرای این رنگ پوست مناسب ترین رنگ ها رنگ آبی ، سبز ، بنفش و صورتی می باشند .

عکس های مدل شال جدید

در این بخش از مطلب تصاویر شال های زیبا با جدیدترین طرح ها و رنگ های مختلف را مشاهده می نماییم امیدوارم با استفاده از این مطلب و نکات بیان شده بتوانید شال مناسب خود را انتخاب نمایید و با مدل های جدید آن را ببندید. (برای مشاهده آموزش بستن شال کلیک کنید)

شالی بسیار زیبا با طرح گل مدل شال سنتی زیبا شال طرح چهارخانه شال زیبا به رنگ تیره شال زمستونی مدل شال و روسری گلدار جدیدترین های مدل شال

عکس های مدل روسری های مدرن

در این بخش جدیدترین مدل روسری در طرح ها و رنگ های مختلف را با هم مشاهده می نماییم امیدوارم با استفاده از این مدل های جدید و به روز بتوانید مدل روسری زیبایی متناسب با رنگ صورتتان برای خود انتخاب نمایید و با استفاده از روش های جدید بستن روسری جذابیت بیشتری به آن بدهید.

روسری طرح گل

روسری طرح سنتی روسری با طرح ابرو بادی روسری آبی زیبا مدل روسری زیبا مدرن ترین روسری ها روسری دخترانه زیبا مدل روسری ساتن قرمز مدل شال و روسریمدل روسری

امیدوارم از مشاهده تصاویر شالو روسریهای جدید لذت کافی را برده باشید و با استفاده از نکات بیان شده قادر به انتخاب مدل شال و روسری باشید و به این نکاته توجه کنید انتخاب رنگ روسری و شالتان متناسب با پوست و حالت چهره تان بسیار مهم می باشد .

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *