دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل بافتنی نوزاد و لباس های بافتنی بانمک نوزادان

  • ندا خوشرو
  • ۶ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

یکی از مهم ترین لباس های نوزاد برای فصل زمستان مدل بافتنی نوزاد است که در این مجموعه انواع لباس های بافتنی زیبا و شیک را برای نوزادان دختر و پسر را جمع آوری کرده ایم امیدواریم از مشاهده این مدل ها لذت ببرید.

در این مجموعه مدل های جدید و بسیار زیبا از مدل بافتنی نوزاد را گردآوری کرده ایم امیدواریم با مشاهده ی این مجموعه بتوانید انتخاب مناسب و ایده آلی را داشته باشید.

اگر شما توانایی بافتن لباس برای نوزاد خود را دارید می توانید از لباس های این مجموعه الگو برداری کنید و جدیدترین لباس های مدل بافت نوزاد را ببافید.

جدیدترین مدل های بافتنی نوزاد

نکاتی برای خرید مدل لباس بافتنی مناسب برای نوزاد

سعی کنید از لباس های بافت با رنگ شاد برای نوزاد خود استفاده کنید.
سر نوزادان نسبت به بدنشان کمی بزرگتر است، بنابراین لباس های بافت را انتخاب کنید که پوشیدن آن ها راحت است و ترجیحا لباس هایی را بخرید که دارای دکمه و یا زیپ هستند.
برای خرید لباس بافتنی دخترانه و پسرانه برای نوزاد خود به برچسب سایز لباس اکتفا نکنید و همیشه اندازه دقیق نوزاد خود را به همراه داشته باشید.

طرح گل بر روی پیراهن بافتنی
در خرید لباس مدل بافت نوزاد باید حساسیت زیادی داشته باشید، زیرا بدن نوزادان بسیار حساس است. حتما لباس مناسبی را زیر لباس بافت نوزاد خود تن نوزادتان کنید تا لباس بافت با پوست نوزاد شما مستقیم تماس نداشته باشد.

عکس های مدل بافت نوزاد دخترانه

با دیدن این مدل بافت نوزاد دخترانه می توانید شیک ترین و جذاب ترین لباس نوزاد بافت دخترانه را برای کودک انتخاب کنید و در صورت تمایل لباس را نوزادتان ببافید.. مدل های زیر هر کدام می توانند ایده مناسبی برای انتخاب شما باشند.

لباس بافت دخترانه جدیدترین مدل بافتنی نوزاد مدل بافتنی نوزاد دخترانه  مدل بافتنی انواع متنوع مدل بافتنی نوزاد لباس بافتنی مدل بسیار جذاب لباس بافتنی نوزاد جذابترین مدل بافتنی نوزاد مدل بافتنی نوزاد 1394 انواع پیراهن بافتنی مدل بافتنی نوزاد بسیار جدید کلاه و پیراهن بافتنی دخترانه مدل بافت نوزاد ویژه سال 2016

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

جدیدترین مدلهای بافتنی نوزادان پسر

در تصاویر زیر جدیدترین مدل های بافت لباس نوزاد پسر را مشاهده می کنید امیدواریم بتوانید مناسب ترین لباس را برای نوزاد خود انتخاب کنید.

مدل بافتنی نوزاد 2016متنوع ترین مدل های بافتانواع لباس های بافتنی جدیدmodel baftani nozad (12)دو رنگ متفاوت از لباس بافتنی نوزادلباس بافتنیمدل بافتنی نوزاد ویزه زمستان 1394

یکی از نکات مهم در بافتن لباس خلاقیت است اگر شما مهارت و خلاقیت زیادی در بافتن لباس داشته باشید می توانید زیباترین لباس ها با طرح های متفاوت و زیبا برای نوزاد خود ببافید.

مدل بافتنی نوزاد با طرحی متفاوت

جدیدترین مدل بافت نوزادی دخترانه و پسرانه

لباس نوزادان دارای تنوع زیادی هستند و از جذابیت بسیار زیادی برخوردار می باشند، برای شروع فصل سرما استفاه از لباسهای بافت برای نوزاد نیز رواج زیادی پیدا می کند که برخی از مادران با سلیقه و هنرمند از طریق هنر دستی خود اقدام به بافت لباسهای زیبا برای نوزادانشان می کنند، لباس های بافت نوزادی شامل بلوز و شلوار، پلیور، سارافون، کلاه، پاپوش، سرهمی و … می باشند، در ادامه می توانید از انواع مدلهای بافت نوزادی دختراته و پسرانه شیک و زیبا دیدن کنید و مدلهای بافت آنها را الگو بگیرید.

تصاویر مدل بافت نوزاد

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید؛ انواع لباسهای بافت برای نوزادان دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ می باشند، از جمله لباسهای نوزادی بافت پرکاربرد و زیبا، مدل سرهمی می باشد که پوششی بسیار راحت و مناسب برای حفظ گرمای بدن کودکان در سرما بوده و نیز دارای طراحی های زیبا و منحصر به فردی می باشند، حال می توانید متناسب با جنسیت نوزاد تان طرح مناسب و دلخواه را انتخاب و خریداری نمایید، در اینجا مدلهای شیک و زیبایی از انواع لباس بافت های نوزادی گلچین کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدل بافت نوزادی زیبامدل بافت نوزادی سرهمیانواع مدل بافت نوزادمدل زیبای بافت نوزادمدل بافت نوزاد جذابمدل بافتنی نوزاد سرهمیمدل بافت نوزاد شیکمدل بافت نوزاد دخترانهجدیدترین مدل بافتنی نوزادمدل بافت نوزاد سرهمیمدل جدید بافت نوزادمدل بافت نوزادیمدل بافت نوزادشیک ترین مدل بافتنی نوزاد

در این مجموعه از بخش لباس نوزاد زیباترین مدل بافت نوزاد را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این مدل ها بهترین راهنما برای انتخاب لباس بافت نوزاد شما باشد. برای دیدن انواع متنوع مدل بافتنی کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *