دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تعبیر خواب پرواز کردن از دیدگاه تعبیرگران مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب تعبیر خواب پرواز کردن را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این مطلب تعبیر خواب مورد توجه شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا قرار بگیرد.

یکی از آرزوهای دیرینه انسان پرواز کردن است و اغلب انسان ها در عالم رویا و خیال همیشه به فکر پرواز کردن بوده و هستند به صورتی که پرواز کردن در خواب برای هر انسانی لذت بخش است. تعبیر خواب پرواز کردن به گفته تعبیرگران بسته به مکان و نوع پرواز متفاوت است و شما می توانید با توجه به خوابی که دیده اید تعبیر آن را از بین تعابیر مختلف پیدا کنید. 

تعبیر خواب پرواز کردن چیست؟

دیدن رویای پرواز کردن در خواب نشانه توانایی و اراه قوی خواب بیننده است و معمولا اغلب افرادی که این خواب را می بینند به راحتی می توانند از عهده زندگی و مشکلات خویش برآیند. در مطالب قبلی تعبیر خواب بوسیدن مرده و تعبیر خواب لاغر شدن و تعبیر خواب دعوا کردن را مطالعه کردید در ادامه این مطلب با تعبیر دیدن پرواز کردن در خواب آشنا خواهید شد.

تعبیر دیدن پرواز کردن در خواب

دیدن خواب پرواز کردن دارای چه تعبیری است ؟

  • امام صادق 

تفسیر پرواز کردن در خواب از دیدگاه امام صادق بر ۵ وجه زیر است :

  1. سفر
  2. حج
  3. بزرگی
  4. مرگ و بیماری
  5. تغییر حال

پرواز کردن در خواب چه تعبیری دارد ؟

  • حضرت دانیال 

اگر فردی در خواب ببیند مانند مرغ از مکانی به مکانی دیگر می پرد نشانه این است که به سفر می رود و به اندازه بلندی و پریدن او از زمین بلندی و شرف پیدا می کند.
اگر فردی در خواب ببیند که آنچنان پرواز می کند که به آسمان می رسد و ناپدید می شود و دیگر به زمین برنمی گردد نشانه این است که به زودی از دنیا رحلت می کند.

تعبیر خواب پرواز کردن

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس
  • منوچهر مطیعی تهرانی 

معنی خواب پرواز کردن نیکو است مگر اینکه خواب بیننده مستقیم به اعماق آسمان برود و دیگر زیر پای خود را نبیند که در این صورت معبران تفسیر این خواب را نشانه خطری حتمی برای حیات خواب بیننده دانسته اند.
اگر فردی در خواب ببیند که پرواز می کند و از جایی برمی خیزد و به آرامی در مکانی دیگر فرود می آید نشانه این است که دگرگونی و تحولی در زندگی خواب بیننده بوجود می آید که دلخواه وی است.
اگر فردی در خواب ببیند که پرواز می کند و در مکانی سبز و خرم فرود می آید نشانه این است که از دگرگونی و تحول سود می بیند.
پرواز کردن در شب نشانه تحولی آمیخته با غم یا اندوه است همچنین پرواز کردن در شب می تواند بیانگر سفری برای خواب بیننده توام با خستگی و رنج باشد.

تعبیر دیدن پرواز کردن در خواب از دیدگاه معبرین غربی

  • ابن سیرین 

اگر فردی در خواب ببیند که در پهنه آسمان پرواز می کند نشانه این است که به سفری پر خیر و با برکت می رود.
اگر فردی در خواب ببیند که از طرف قبله پرواز می کند و دوباره به جای اولیه خود باز می گردد نشانه این است که به مسافرت می رود و با سود و منفعت زیادی از سفر بر می گردد مخصوصا اگر خواب بیننده ببیند که پر دارد.

  • آنلی بیتون 

اگر فردی در خواب ببیند که در اوج آسمان ها پرواز می کند بیانگر این است که در امر ازدواج با بدبخت هایی مواجه می شود.
اگر فردی در خواب ببیند که نزدیک به زمین پرواز می کند نشانه این است که از پریشانی و بیماری نجات پیدا می کند.
اگر فردی در خواب ببیند که در حین پرواز کردن به خورشید نگاه می کند بیانگر این است که بیهوه نگران است و در کارهایش به توفیق می یابد.
اگر فردی در خواب ببیند که از کنار ماه و سیاره ها پرواز می کند تعبیر خواب او بیانگر جنگ و قحطی است.

پرواز کردن در خواب دارای چه تعبیری است ؟

  • ابراهیم کرمانی

اگر کسی در خواب ببیند که به آسمان می پرد، یعنی به زودی به حج می رود و در صورتی که از خانه خود به خانه دیگری که نمی شناسد بپرد، یعنی اجلش نزدیک است و باید از گناه توبه کند.

اگر کسی در خواب ببیند که بر روی بدنش پر هایی دارد که با پر های پرندگان متفاوت است، یعنی اینکه تا حد مرگ بیمار می شود، اما در نهایت بهبود می یابد.

اگر کسی در خواب ببیند که با فرشته ها به آسمان رفته و دوباره به زمین برمی گردد، یعنی به زودی از دنیا می رود و در این جهان به خیر و نیکی از وی یاد می شود.

اگر در خواب ببینید که فرشته شده اید و با فرشته ها به آسمان می روید، یعنی اینکه فرد پرهیزگاری می شوید و دست از مسائل مالی و دنیوی می کشید و راه آخرت را دنبال می کنید.

در صورتی که در خواب ببینید، پر دارید و پرواز می کنید به معنای آن است که به سفر رفته و کارتان بد می شود. اگر ببینید که با خودتان پر مرغ دارید، یعنی به اندازه آن خیر و منفعت می بینید، اگر ببینید که پرهایتان افتاد به نشانه آن است که از بزرگی و جاه و مقام می افتید و مال شما دچار نقصان می شود.

تفسیر خواب پرواز کردن

  • جابر مغربی

اگر در خواب ببینید که با فرشته ها پرواز می کنید و آنها شما را به آسمان برده اند به نشانه آن است که به زودی از دنیا می روید.

  • لیلا برایت

اگر کسی در خواب ببیند که دارای بال و پر بوده و پرواز می کند به نشانه گرفتاری و دردسر می باشد.

اگر ببینید که با هواپیما پرواز می کنید به نشانه یاس و ناامیدی می باشد.

دیدن خواب پرواز با بالن نیز به نشانه رسیدن به یکی از اهدافتان می باشد.

اگر در خواب ببینید که به هنگام پرواز سقوط می کنید به معنای آن است که روز های سختی در پیش دارید.

تعبیر رویای پرواز کردن

در این مطلب با تعبیر خواب پرواز کردن را برای شما عزیزان گردآوری کردیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب تعبیر خواب نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مطالعه انواع مطالب تعبیر خواب کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *