دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش آرایش چشم اسموکی برای سه رنگ طلایی، مشکی و بنفش

  • ندا خوشرو
  • ۲ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب آموزش چشم اسموکی و مدل هایی از میکاپ چشم اسموکی با جدیدترین متدهای آرایش چشم روز دنیا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل آرایش چشم اسموکی یا همان میکاپ چشم دودی معمولا به صورت رنگ های دودی و کرمی و نقره ای اجراء می شود و می توان در این مدل میکاپ چشم تغییراتی نیز ایجاد کرد. توجه داشته باشید که این مدل میکاپ چشم غلیظ و سنگین است بنابراین بهتر است از آن برای مجالس و مهمانی ها استفاده کنید.

میکاپ چشم اسموکی باعث زیبایی و جذابیت بیشتر چشم ها می شود و شما می توانید این مدل میکاپ چشم را با هر لباس مجلسی ست کنید و در مجالس و مهمانی های بزرگ و کوچک جذاب تر به نظر برسید.

مراحل آرایش چشم اسموکی

آموزش آرایش چشم اسموکی

میکاپ چشم اسموکی را می توانید با ترکیب رنگ های اسموکی مشکی و اسموکی طلایی و اسموکی بنفش و … انجام دهید. در ادامه این مطلب آموزش میکاپ چشم اسموکی با این سه ترکیب را مشاهده خواهید کرد.

 آرایش چشم اسموکی

میکاپ چشم اسموکی مشکی

ابتدا وسایل مورد نیاز برای این مدل میکاپ را آماده کنید سپس چشم هایتان را به زیبایی و به صورت اسموکی میکاپ نمایید.

مدل سایه چشم اسموکی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

وسایل مورد نیاز

  • پرایمر
  • کانسیلر
  • سایه چشم مشکی
  • خط چشم و ریمل
  • براش سایه

مراحل انجام میکاپ اسموکی مشکی

۱. ابتدا صورت خود را بشویید و خشک کنید سپس پرایمر بزنید. بعد از زدن پرایمر کانسیلر را به صورت مثلثی در زیر چشم ها بزنید.
۲. با کمک براش سایه از قسمت خارجی چشم ها شروع کنید و سایه مشکی را به صورت گوشه دار روی چشم هایتان بزنید توجه داشته باشید که هر چقدر به سمت داخل چشم نزدیک می شوید سایه چشم ها باید کمرنگ و محوتر شوند.
۳. سایه چشم را محو کنید تا هیچگونه خطی در آن وجود نداشته باشد.
۴. با کمک مداد چشم خط چشمی مشکی و پهن بکشید و این کار را برای پلک پایینی خود نیز انجام دهید.
۵. در این مرحله با کمک براش اسفنجی و تمیز خط چشم را درون سایه محو نمایید.
۶. در این مرحله به مژه هایتان ریمل بزنید.

مراحل آرایش چشم اسموکی

میکاپ چشم اسموکی طلایی

میکاپ چشم اسموکی طلایی از انواع مدل میکاپ چشم محبوب و پرطرفدار است و شما می توانید به راحتی چشم هایتان را به کمک این مدل آرایش کنید.

مدل های آرایش چشم اسموکی

وسایل مورد نیاز

  • کانسیلر
  • پرایمر
  • سایه چشم طلایی
  • سایه چشم قهوه ای تیره
  • مژه مصنوعی
  • خط چشم
  • ریمل
  • براش سایه چشم

مراحل میکاپ چشم اسموکی طلایی

ابتدا پرایمر و کانسیلر را به روشی که در مرحله قبل ذکر شد بزنید و روی آن سایه پودری کرمی طلایی بزنید سپس برای عمق بخشیدن به سایه چشم هایتان و اسموکی کردن آن، سایه چشم قهوه ای تیره را به قسمت داخلی چشم ها بزنید و سایه را به سمت داخل محو کنید. سایه چشم طلایی را با کمک دست و یا براش به گوشه داخلی چشم ها و به مرکز بزنید سپس این رنگ سایه چشم را در کنار سایه چشم مشکی به خوبی محو کنید. به پلک پایینی چشم هایتان نیز سایه طلایی بزنید و برای پلک بالایی و پلک پایینی چشم هایتان خط چشم بکشید سپس مژه مصنوعی را در این مرحله بزنید.

آرایش چشم اسموکی طلایی مشکی

میکاپ چشم اسموکی بنفش

میکاپ چشم اسموکی بنفش از انواع مدل میکاپ چشم های خاص و زیبا است. در ادامه این مطلب مراحل میکاپ چشم اسموکی بنفش را مشاهده خواهید کرد.

مدل زیبا و شیک سایه چشم اسموکی

وسایل مورد نیاز

  • پرایمر
  • سایه چشم بنفش یاسی
  • کانسیلر
  • سایه چشم بنفش تیره
  • سایه چشم مشکی
  • سایه چشم هلویی صورتی
  • براش سایه چشم
  • ریمل و خط چشم

مراحل میکاپ اسموکی بنفش

ابتدا پرایمر بزنید سپس کانسیلر را به شیوه ای که در روش های قبلی گفته شد بزنید. همه پلک بالایی چشم تان را سایه چشم بنفش زده و گوشه خارجی پلک بالایی تان را سایه چشم مشکی بزنید. بین سایه یاسی و مشکی سایه بنفش تیره بزنید و این سه رنگ سایه را به خوبی در یکدیگر محو نمایید. سطح بالایی این سه رنگ سایه را هلویی صورتی بزنید و با کمک مداد چشم داخل پلک پایینی چشم هایتان را بکشید و برای پلک بالایی تان نیز از قسمت مرکزی یک خط پشم پر رنگ بکشید.

میکاپ چشم اسموکی

میکاپ اسموکی برای چشمها با فرم های مختلف

در نحوه آرایش چشم ها با فرم های های مختلف نوع میکاپ اسموکی برای فرم چشم ها با دیگری متفاوت است که به بیان این تفاوت ها می پردازیم. به خاطر داشته باشید این مدل آرایش سنگین می باشد و برای شستشوی صورت و پاکسازی آن باید از تونرهای صورت استفاده شود که به عنوان بهترین محلول های شستشوی صورت محسوب می شوند.

  • چشم های برجسته و درشت:

برای این فرم چشم ها مناسب ترین سبک میکاپ اسموکی می باشد. به دلیل وجود فضا کافی بین چشم ها تا پلک می توان از سایه های سیاه و دودی به راحتی برای پوشش این قسمت استفاده کرد. کشیدن خط چشم پهن نیز راهکار برتر دیگری برای این سبک آرایش می باشد. برای استخوانی تر شدن گونه ها نیز می توانید از هایلایتر استفاده نمایید و البته برای جذابیت بیشتر می توانید قسمت مژه های پایین و بالا را سایه تیره بزنید.

میکاپ اسموکی برای چشم های درشت

  • چشم های نزدیک به هم:

در این فرم چشم ها نیز باید متعادل سازی فاصله به واسطه آرایش صورت گیرد. بدین منظور کل فضای پلک باید با سایه روشن و صدفی پوشانده شود. بعد قسمت های بیرونی چشم را کمی سایه تیره رنگ بزنید. در امتداد پلک بالای به طرف قسمت خارجی پلک هدایت نمایید. سایه ای ملایم را نیز در بخش میانی پلک مورد استفاده قرار دهید.

برای سلامت پلاک ها و پوست اطراف چشم ها باید از قلم ها و سایه های استاندارد استفاده نمایید چرا که به دلیل حساس بودن پوست پلاک ها در صورت استفاده از وسایل آرایشی نامرغوب آسیب های جدی به این قسمت از صورت وارد می شود.

  • چشم های بافاصله از هم:

در میکاپ اسموکی برای این فرم چشم باید با نوع آرایش، فاصله چشم ها به اندازه ایده آل نزدیک گردد. در صورت استفاده از سایه در بخش داخلی چشم تا حدود زیادی این فاصله دو چشم از یکدیگر متعادل می شود. همچنین برای قسمت بیرونی و استخوانی پلک، سایه روشن مورد استفاده قرار دهید. سایه ملایم را بر روی بخش میانی پلک بزنید و روی خط مژه ها از سایه های تیره رنگ استفاده نمایید به طوری که به طرف بالای پلک کشیده گردد. زیر چشم ها را نیز تا بخش داخلی با سایه ای سیاه رنگ بپوشانید.

میکاپ اسموکی برای چشم های پف دار

  • چشم های پف دار:

برای چشم های دارای پف؛ استفاده از سایه های دودی و سیاه جهت میکاپ اسموکی مناسب می باشند. با این مدل آرایش چشم زنانه، چشم ها ریزتر و کوچک تر به نظر می رسند. سایه با رنگ متوسط نظیر قهوه ای روشن می تواند بهترین انتخاب برای این فرم چشم ها باشد و سایه تیره تر باید از بخش انتهای پلک تا پخش پف دار چشم کشیده شود. همچنین در بخش پایینی تا وسط خط مژه همین سایه انتخاب و کشیده شود.

مدل های میکاپ اسموکی چشمها

میکاپ چشم اسموکی برای خانم ها در رده سنی مختلف مناسب است و اگر شما تمایل دارید چشم هایی دلربا و در عین حال جذاب داشته باشید بهتر است از این مدل میکاپ چشم استفاده نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل های میکاپ چشم اسموکی با جدیدترین متدهای میکاپ روز دنیا را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

آرایش چشم اسموکی

مدل میکاپ چشم اسموکی

میکاپ چشم اسموکی

مدل های زیبا میکاپ چشم اسموکی

مدل آرایش چشم زیبا و اسموکی

آرایش چشم دودی

مدل های آرایش چشم اسموکی

مدل میکاپ چشم اسموکی

سایه چشم اسموکی

میکاپ چشم زیبا و جذاب اسموکی

مدل های زیبا و شیک آرایش چشم اسموکی

میکاپ چشم زنانه اسموکی

آرایش چشم زیبا و اسموکی

آرایش چشم دخترانه اسموکی

آرایش چشم اسموکی زنانه

آرایش چشم شیک و زیبا زنانه

آرایش چشم زیبا و شیک اسموکی

مدل میکاپ چشم اسموکی شیک و زیبا

مدل زیبا و جدید آرایش چشم اسموکی

مدل میکاپ چشم اسموکی شیک

سایه چشم شیک اسموکی

میکاپ چشم شیک و جذاب اسموکی

مراحل آرایش چشم اسموکی

مدل سایه چشم اسموکی

مدل زیبا و شیک آرایش چشم اسموکی

سایه چشم اسموکی

سایه چشم اسموکی

سایه چشم زیبا و شیک اسموکی

مدل سایه چشم اسموکی

مدل سایه چشم اسموکی شیک و جذاب

سایه چشم جدید

میکاپ چشم زیبا و شیک اسموکی

مدل آرایش چشم جدید و زیبا

میکاپ چشم جذاب اسموکی

آرایش چشم شیک و زیبا زنانه

مدل میکاپ چشم شیک و خاص اسموکی

 آرایش چشم اسموکی

در این مطلب انواع مدل آرایش چشم اسموکی را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها میکاپ جشم مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *