دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل آرایش خلیجی جدید و مدرن

  • یلدا محمدی
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

تصاویر و مدل های شیک و زیبای آرایش خلیجی را در این مطلب گردآوری نموده ایم که می توانید از این سبک های زیبا و جدید الگوبرداری نموده و بهترین آرایش های خلیجی را انجام دهید

میکاپ عربی به دو دسته میکاپ خلیجی و میکاپ لبنانی تقسیم می شود که هر یک طرفدارهای مخصوص به خود را دارند و از طرف خانم ها مورد استقبال قرار گرفته اند، بر همین اساس در این مطلب مجموعه ایی متنوع و زیبا از تصاویر جدید انواع میکاپ های خلیجی را گردآوری نموده ایم که در ادامه می توانید ملاحظه فرمایید. تا پایان با این مدل ها و تصاویر شیک و زیبا همراه ما باشید.

مدل های جدید و زیبای آرایش خلیجی :

در میکاپ خلیجی، بیشترین اهمیت را به میکاپ چشم می دهند و اغلب از سایه هایی با رنگ تیره استفاده می کنند که زیبایی خاص و ویژه ایی به میکاپ چشم می بخشد. متداول ترین رنگ ها در این سبک آرایش مشکی، خاکستری و سبز است که اغلب در کنار هم و یا به صورت ترکیبی به کار می رود. همانگونه که ذکر شد این نوع آرایش صورت، مدل جذاب و پرطرفداری از انواع میکاپ عربی است که در آن مدل ابروها، میکاپ چشم مثل خط چشم و نوع و طرح سایه چشم اهمیت زیادی دارد و مورد توجه قرار می گیرد. تصاویر و عکس هایی که در ادامه مشاهده می فرمایید مربوط به جدیدترین مدل های آرایش خلیجی می باشد که می توانند الگوی مناسبی برای میکاپ شما باشند.

Makeup Gulf (6)آرایش خلیجیMakeup Gulf (8)آرایش جدید خلیجیمدل آرایش 2015آرایش عربیآرایش خلیجی جدیدMakeup Gulf (5)Makeup Gulf (7)

میکاپ خلیجی عروس :

میکاپ های خلیجی، که برای عروس استفاده می شود، جلوه ایی خاص به صورت عروس می بخشد و زیبایی فوق العاده ایی دارد. که انتخاب آن کاملا سلیقه ایی است و هر عروسی با توجه به علایق و تمایلات خود ممکن است این سبک میکاپ را انتخاب نمایند. در ادامه می توانید مدل های شیک و جذابی از انواع آرایش عروس خلیجی را مشاهده فرمایید که هر یک از این تصاویر ایده و الگوی مناسبی برای انجام این سبک میکاپ با جدیدترین متد است.

آرایش عروس خلیجیآرایش عروس خلیجیآرایش عروسآرایش صورت جدیدآرایش صورت خلیجیمدل آرایش عربیآرایش عروس خلیجیآرایش عروس جدیدمدل آرایش خلیجی

با مدل ها و ایده های جدید برای آرایش خلیجی، آشنا شدید که هر یک از این تصاویر می تواند الگوی مناسبی برای انجام آرایش شما باشد. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش آرایش صورت ، مدل های متنوع و انواع آرایش های جدید و زیبا را مشاهده فرمایید. موفق باشید.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *