دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین مدل های موی عروس جذاب و زیبا

  • مرضیه شاکری
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

محتوای این مجموعه ی زیبا در این مقاله، گلچینی از بهترین مدل های موی عروس از کشور های مختلف است که برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم. ما شما را به دیدن این مجموعه بی نظیر دعوت می کنیم.

جذابیت و زیبایی را برای شما هدیه آورده ایم تا بتوانید ستاره درخشان مجلس خودتان باشید و شبی به یاد ماندنی را برای خود ایجاد کنید. مدل موهای عروس بسیار شیک و جذاب را در این مجموعه گلچین شده ببینید و ایده بگیرید.

انواع زیبا از مدل های موی عروس در سراسر دنیا:

شاید شما هم دوست داشته باشید که با مدل موهایی عروس در سراسر دنیا و کشور های مختلف آشنا شوید. اینکه دیگر کشورها چه نوع مدل مویی را برای عروسانشان انتخاب می کنند، شاید برای بسیاری از افراد جالب توجه باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با شنیون متفاوتی از موهای عروس در تعدادی از کشورهای مختلف آشنا سازیم.

مدل موی عروس در کشور کره:

کره ای ها برای موی عروس ساده ترین مدل ها را در نظر می گیرند. آنها به ساده ترین شیوه ها  عروسانشان را آرایش می دهند. در زیر چند مدل از مدل موی عروس کره ای را مشاهده می کنید.

مدل موی کره ای عروس زیبامدل موی کره ای عروس جدیدمدل موی کره ای عروس شیکمدل موی کره ای عروس مدرنمدل موی کره ای عروس باکلاس

مدل موی عروس در کشورهای عربی:

کشورهای عربی معمولا مدل آرایش و موی عروس را بسیار زیبا و با حجم بالایی از مواد آرایشی درست می کنند. انواع آرایش عربی عروس در بین مردم، به غلظت و ظرافت معروف هستند. در ادامه انواع مدل موی عروس عربی را مشاهده می کنید.

مدل های موی عروس زیبامدل های موی عروس جدیدمدل های موی عروس شیکمدل های موی عروس مدرنمدل های موی عروس باکلاس

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل موی عروس در کشور ترکیه:

اما کشور ترکیه در این میان تعادلی بین آرایش مو و صورت برقرار کرده است، آنها معمولا موی عروس را با مدل فر و ساده ترکیب می کنند. نمونه ای از مدل موی ترکیه ای عروس را مشاهده کنید.

مدل موی ترکیه ای عروس زیبامدل موی ترکیه ای عروس جدیدمدل موی ترکیه ای عروس شیکمدل موی ترکیه ای عروس مدرنمدل موی ترکیه ای عروس باکلاس

مدل موی عروس در کشور ایتالیا:

کشور ایتالیا نیز شنیون های ساده را برای عروس انتخاب می کند. عروس ایتالیایی معمولا آرایش کمی دارند و اگر بخواهیم، آرایش معمولی ایرانی ها و آرایش عروس ایتالیایی ها را با هم مقایسه کنیم هیچ تفاوتی بین آنها نخواهیم یافت.

مدل موی ایتالیایی عروس زیبا مدل موی ایتالیایی عروس جدید مدل موی ایتالیایی عروس مدرن مدل موی ایتالیایی عروس شیک مدل موی ایتالیایی عروس باکلاس

با انواع مدل موی عروس در کشورهای مختلف آشنا شدید. امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید. با مدل های موی عروس بیشتری در بخش مدل مو همراه شما هستیم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *