دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل های جدید لباس عروس برای افراد چاق

  • مرضیه شاکری
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

در مجموعه ای که در این مقاله گردآوری کرده ایم، انواع مدل های لباس عروس برای افراد چاق را انتخاب کردیم تا دیگر نگران اضافه وزن و انتخاب لباس عروس مناسب برای مراسم خود نباشند، مدل هایی بی نظیر که مناسب برای افراد چاق طراحی شده اند.

چاقی و اضافه وزن، یکی از مشکلاتی است که امروزه بسیاری با آن دست و پنجه نرم می کنند و بعضا دچار افسردگی می شوند که دیگر زیبایی خود را از دست داده اند. به خصوص بانوان و دوشیزگانی که در شرف ازدواج هستند و نگرانند که در مجلسشان چه نوع لباس عروسی بپوشند که چاقی آنان را نشان ندهد. ما برای این دسته از عزیزان، مدل های لباس عروس برای خانم های چاق را جمع آوری کرده ایم.

مدل های لباس عروس برای افراد چاق و درشت اندام

بعد از انتخاب مدل مانتو برای خانم چاق، نوبت به لباس عروس برای خانم های چاق می رسد. خانم هایی که چاق هستند و از اضافه وزن خود رنج می برند، گاهی نگران می شوند که با این وضع اضافه وزن خودشان، چه نوع لباس عروسی بپوشند که جذاب باشد و به گفته خودشان، چاقی آنها را نمایان نکند. ما به این دسته از خانم ها، پیشنهاد می کنیم که مشاهده مدل های این مجموعه را از دست ندهند.

لباس عروس دنباله دار برای خانم های چاق:

لباس عروس های دنباله دار همه مورد توجه بانوان شیک چوش بوده اند اگر شما هم از جمله افرادی هستید که با چاقی و یا اضافه وزن رو به رو هستید می توانید از لباس عروس های دنباله دار نیز به عنوان یک گزینه مناسب استفاده کنید. اما توجه کنید که برای استفاده از این نوع لباس عروس ها باید دارای قد و قامت نسبتا بلندی نیز باشید.

لباس عروس برای افراد چاق جدید لباس عروس برای افراد چاق شیک لباس عروس مدرن و باکلاس لباس عروس مدرن و جذاب لباس عروس جذاب و زیبا لباس عروس جذاب و باکلاس لباس عروس جذاب و شیک لباس عروس شیک و زیبا لباس عروس شیک و مدرن لباس عروس شیک و باکلاس لباس عروس شیک و جذاب لباس عروس برای افراد چاق زیبا

پیراهن عروس برای افراد چاق:

دقت داشته باشید که هرگز نباید از لباس عروس هایی با شیفون بسیار بزرگ استفاده کنید، در حقیقت شیفون باعث می شود تا لباس عروس کمی پف دار بایستد و خانم های چاق احتیاجی به شیفون بزرگ ندارند، چرا که شیفون باعث چاق تر دیده شدن آنان می شود. این به این معناست که افرادی با هیکل لاغرتر باید لباس های شیفون دار بپوشند تا کمی متناسب به نظر بیایند. انواع لباس عروس بدون دنباله را در ادامه ببینید.

لباس عروس برای افراد چاق مدرنلباس عروس برای افراد چاق باکلاسلباس عروس مدرن و زیبالباس عروس مدرن و جدیدلباس عروس مدرن و شیکلباس عروس جذاب و جدیدلباس عروس جذاب و مدرنلباس عروس شیک و جدید

  •  آرون گروپس

در هر لحظه می توانید لباس مورد علاقه خود را به راحتی پیدا کنید. اما با تمام اینها داشتن اندامی متناسب و زیبا بسیار بهتر از آن است که بخواهیم برای انتخاب مدل لباس خود ساعت ها بگردیم و یا اینکه در نهایت لباسی را انتخاب کنیم که چندان به اندام ما زیبا نیست. با کمی تلاش برای کاهش و یا افزایش وزن می توانید به وزن ایده آل برسید و جذابیت خود را حفظ کنید. امیدواریم که از مدل های لباس عروس برای افراد چاق در این مجموعه لذت برده باشید. با مدل های بیشتری از لباس عروس ایرانی و اروپایی در خدمت شما هستیم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *