دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طراحی ناخن چشم نظر با ۵۰ طرح خلاقانه و زیبا

  • محدثه خاکشور
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

طراحی ناخن چشم نظر ایده ای لاکچری و در عین حال پر از نوستالژی ایرانی است که ممکن است برای بسیاری از شما عزیزان سخت پسند و به دنبال تنوع جالب باشد. پس همراه آرگا باشید.

آرایش و آرایشگری هنر و حرفه ای هستند که روز به روز بر محبوبیت آنها افزوده می شود. به طور کلی انسان و به خصوص خانم ها علاقه زیادی به زیبایی و زیبا شدن دارند که به همین خاطر هم به دنبال اصلاح،گریم صورت، پیرایش و آرایش مو و طراحی ناخن های دست و حتی پا می باشند. دیزاین ناخن برای مراسم های مختلف جشن تولد، جشن بله برون، جشن عروسی و دورهمی های ساده و یا حتی در زندگی روزمره استفاده می شود که به روش و با استفاده از وسایل گوناگون شدنی است. در این مطلب ایده های زیبا و محبوبی از طراحی ناخن چشم نظر را به نمایش خواهیم کشید.

ایده ی زیبای طراحی ناخن چشم نظر

۵۰ ایده زیبا و فانتزی برای طراحی ناخن چشم نظر

مانیکور ناخن، بکارگیری مدل ناخن جدید و طرح ناخن شیک و جدید، می تواند انتخاب مناسبی برای زیباسازی استایل شما خانم خوش سلیقه و سخت پسندی باشد که دوست دارید شیک پوش باشید. اغلب رنگ های قرمز و صورتی، مشکی و … برای دیزاین ناخن ها مورد استفاده قرار می گیرند که ممکن است برای پوشش های منحصر به فرد شما در مهمانی ها کمی تکراری و کم باشد, پس پیشنهاد می کنیم تا طرح و رنگ های متنوع و جدیدتری را نیز تجربه کنید، نظرتان در مورد طراحی ناخن چشم نظر چیست؟

انواع نمونه های زیبای طراحی ناخن چشم نظر

ایده هایی زیبا از طراحی ناخن چشم نظر

طراحی ناخن چشم نظر

دیزاین زیبای ناخن چشم نظر

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

طراحی ناخن چشم نظر

طراحی ناخن چیست؟

شیوه ای کاربردی و رایج جهت دیزاین ناخن های دست و پا می باشد که خلاقیت در آن حرف زیادی برای گفتن دارد. اغلب طراحی ناخن پس از مانیکور و پدیکور صورت می پذیرد تا دوام و جلوه ای زیادتر پیدا کند. همان طور که هر روز به شیوه های طراحی ناخن افزوده می شود, بر تنوع طرح های موجود نیز اضافه می شود که می توانید با چاشنی خلاقیت خود آنها را متنوع تر سازید.

زیباسازی ناخن با طرح چشم نظر

طراحی ناخن چشم نظر

چشم نظر و ناخن های طراحی شده با این طرح

چشم نظر در فرهنگ ما ایرانی ها ریشه و اصالتی کهن دارد, که حتی شاهد حضور اکسسوری های بسیاری از آن در منازل با نیت به دور کردن چشم بد و چشم زخم هستیم که حتی به زیورآلات و دنیای آرایشی نیز راه یافته است. علاوه بر ریشه داشتن در باورهایمان, شکل و ظاهر زیبای آن مورد توجه قرار گرفته و باعث شده تا خانم ها برای طراحی ناخن خود از آن استفاده نمایند.

ایده ی زیباسازی ناخن چشم نظر

ایده ی طراحی ناخن چشم نظر

طراحی ناخن چشم زخم برای تمامی سلیقه ها

طراحی ناخن با طرح چشم زخم   دیزاین و زیباسازی ناخن چشم نظر

طراحی ناخن چشم نظر

طراحی ناخن چشم نظر

طراحی ناخن چشم نظر

طراحی ناخن چشم نظر  طراحی ناخن چشم نظر

دیزاین ناخن هنری است که امروزه نه تنها یکی از هنرهای محبوب و مرسوم، که یکی از حرفه های پردرآمد و رایج تبدیل شده است. اگر بخواهید دست خود را تنها با یک و یا چند رنگ تزیین کنید، فقط لاک لازم است. ولی در صورتی که ایده ی طراحی پیچیده و شیک تری در نظر داشته باشید قطعا به مهارت و وسایل بیشتری نیز مانند فرچه جهت گذاشتن نقطه و طراحی، استیکر جهت دیزاین ناخن، نگین های تزیینی، چسب مخصوص، دانه شیشه ای و یا فلزی، همچنین لاک های مختلف، بیس کت (برای سلامتی ناخن)، اکلیل های و یا لاک های درخشان، مهرهای مخصوص نیاز است. البته در روند کار به سایر لوازم قیچی های مختلف، لاک پاک کن، قلم های مخصوص، خلال دندان، موچین، پنبه آرایشی احتیاج می شود.

ایده ای عالی از طراحی ناخن چشم نظر

دیزاین و زیباسازی ناخن چشم نظر

دیزاین و زیباسازی ناخن چشم نظر

طراحی ناخن چشم نظر  طراحی ناخن چشم نظر

طراحی ناخن چشم نظر

ایده هایی بینظیر از طراحی ناخن چشم نظر

طراحی ناخن چشم نظر

این طرح از تعدادی دایره درون یکدیگر تشکیل می شود، که هر یک از این دایره ها به رنگی متفاوت می باشد. البته رنگ غالب و اصلی ان که معمولا به کار می رود, رنگ آبی است که زیبایی دلچسبی به این دیزاین می بخشد. تم و پایه طرح این چنین بوده که می توانید با خلاقیت و سلیقه خود ان را تنوع بخشید.

ایده ی منحصر به فرد زیباسازی ناخن چشم نظر

دیزاین ناخن دست و پا با طرح چشم نظر

طراحی ناخن چشم نظر

نمونه های زیبایی از طراحی ناخن چشم نظر

ایده ی جذاب دیزاین ناخن چشم نظر

دیزاین ناخن با طرح چشم نظر   طراحی ناخن چشم نظر

طراحی ناخن چشم نظر

ایده ای جالب از طراحی ناخن چشم نظر

تزیین و زیباسازی ناخن چشم نظر

ایده ی دیزاین ناخن چشم نظر

طراحی ناخن چشم نظر

طراحی ناخن چشم نظر

طراحی ناخن چشم نظر

ایده هایی زیبا از طراحی ناخن چشم زخم

دیزاین ناخن دست و پا با طرح چشم نظر

زیباسازی ناخن با طرح چشم نظر

دیزاین ناخن چشم نظر با طرحی زیبا و نو

ایده هایی دلخواه و فانتزی از طراحی ناخن چشم نظر

ایده هایی جدید از تزیین و زیباسازی ناخن چشم نظر

ایده ی منحصر به فرد طراحی ناخن چشم نظر

ایده ی زیبا و شیک دیزاین ناخن چشم نظر

دیزاین ناخن چشم نظر خلاقانه

در این مطلب شما همراهان آرگایی را با ایده های قشنگ و فانتزی از طراحی ناخن چشم نظر آشنا کردیم. این به نمایش کشیده شدن با هدف آشناسازی و الگوبرداری شما عزیزان چه مشغول به این حرفه و چه افراد مبتدی و جسور علاقه مند انجام گرفته که امیدواریم مورد توجه و پسند شما واقع شود. با کلیک کردن بر روی طراحی ناخن از دیگر مطالب جالب و خواندنی مرتبط خود را بهره مند سازید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *