دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل لباس پاپیون دار دخترانه با طرح های فانتزی و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل لباس پاپیون دار مخصوص خانم ها و دختران جوان آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباس مجلسی شیک و خاصی را برای خود انتخاب نمایید.

لباس های پایپون دار امروزه توجه اغلب دختران جوان را به سمت خود جلب کرده اند و این لباس ها در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند و شما می توانید با توجه به ویژگی های ظاهری و رنگ پوست خود از بین آن ها از لباسی مناسب استفاده کنید.

مدل لباس پاپیون دار دخترانه

لباس های مجلسی دخترانه در انواع طرح های مختلف گلدار و پاپیون دار و ساده و … موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید لباسی با تن پوش متفاوت داشته باشید بهتر است این طرح لباس ها را برای پوشیدن در مجالس بزرگ یا مهمانی های کوچک انتخاب نمایید.

مدل پیراهن مجلسی پاپیون دار

طرح های پیراهن مجلسی پاپیون دار

برای دوخت پیراهن های مجلسی پاپیون دار از پارچه ها با رنگ های مختلف تیره و روشن استفاده می شود همچنین این طرح لباس ها به صورت دکلته و آستین دار و بدون آستین موجود می باشند.

پیراهن های پاپیون دار رنگ تیره برای افراد با فرم اندام مختلف مناسب می باشند همچنین اگر شما دارای فرم اندامی لاغر یا متناسب هستید بهتر است پیراهن پاپیونی رنگ روشنی را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.

برخی از لباسهای مجلسی پاپیون دار به صورت فانتزی دوخته می شوند که این طرح پیراهن ها برای دختران جوانی که تمایل دارند استایل و ظاهری متفاوت داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

لباس مجلسی کوتاه پاپیونی لباس دخترانه پاپیون دار لباس مجلسی دخترانه پاپیون دار مدل لباس پاپیون دار رنگ روشن لباس مجلسی کوتاه پاپیونی لباس مشکی پاپیونی لباس کوتاه پاپیون دار پیراهن مجلسی پاپیون دار لباس زنانه پاپیون دار لباس کوتاه پاپیون دار

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

از پاییون برای تزیین لباس استفاده می شود که پاپیون اغلب در قسمت بالاتنه یا آستین های لباس مورد استفاده قرار می گیرد همچنین اندازه پاپیون پیراهن های مجلسی به صورت بزرگ یا کوچک می باشد و اغلب پیراهن هایی که بلند هستند در قسمتی از آن ها از پایپون با ابعاد بزرگ برای تزیین لباس استفاده می شود.

برای دوخت پاپیون لباس اغلب از رنگ و جنس پارچه لباس استفاده می شود همچنین در برخی از طرح ها پایپون لباس دارای طرح و رنگی متفاوت است که در این صورت مدل لباس مجلسی خاص و متفاوت تر به نظر می رسد.

توجه داشته باشید که لباس های پاپیونی را بهتر است با اکسسوری های زیبا مورد استفاده قرار دهید تا جذابیت استایل شما تکمیل شود.

ست لباس پاپیونی لباس گیپور پاپیونی لباس رنگ روشن پاپیونی مدل لباس پاپیون دار زیبا لباس طرحدار پاپیونی لباس مجلسی زنانه پاپیون دار

در این مطلب با انواع مدل های لباس مجلسی پاپیون دار شیک و جدید در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید لباسی خاص و مناسب را برای خود انتخاب نمایید و در مهمانی ها و مجالس به زیبایی بدرخشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *