دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی آلپ ناوروز و عکس های جذاب از ژست ها و تیپ های متفاوت وی

  • عاطفه میرزایی
  • ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی آلپ ناوروز بازیگر و مدل معروف و دوست داشتنی اهل استانبول همراه با تصاویر اینستاگرامی و جدید وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

آلپ ناوروز یکی دیگر از بازیگران و مدل معروف و جوان اهل کشور ترکیه می باشد و او در بسیاری از سریال ها و فیلم های ترکیه ایفای نقش پرداخته است. اگر شما عزیزان از مخاطبان تلویزیونی شبکه های ماهواره هستید، حتما وی را در سریال های ” عشق حرف حالیش نمیشه” در نقش جنک آک کویو و سریال ” فضلیت خانم و دخترانش” در نقش سینان دیده اید که ایشان در این سریال ها بسیار مشهور و معروف شده است و توانسته طرفداران بسیاری را در ایران و خارج از ایران به خود جذب نماید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه آلپ ناوروز همراه با تصاویر جدید و اینستاگرامی وی آشنا شوید.

بیوگرافی آلپ ناوروز همراه با تصاویر زیبا و جدید وی

  • نام و نام خانوادگی: آلپ ناوروز
  • تاریخ تولد: ۱۵ ژانویه ۱۹۹۰
  • زادگاه: استانبول ترکیه
  • شغل: هنرپیشه
  • رنگ چشم: عسلی
  • قد: ۱۸۵
  • وزن: ۱۸۵

شرح زندگی آلپ ناوروز + عکس

آلپ ناوروز بازیگر مشهور جوان و خوش استایل کشور ترکیه متولد ۱۵ ژانویه ۱۹۹۰ (۱۳۶۹) شمسی که هم اکنون وی ۳۰ سال سن دارد و در کشور ترکیه چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته زبان و ادبیات ترکی از دانشگاه ildiz Technical University استانبول می باشد.

آشنایی با زندگینامه آلپ ناوروز

استایل زیبا و جذاب آلپ ناوروز

بیوگرافی آلپ ناوروز جالب

ژست خاص و متفاوت آلپ ناوروز بازیگر و مدل ترکیه

  •  آرون گروپس

عکس جدید + تاریخچه زندگی آلپ ناوروز

عکس و زندگینامه آلپ ناوروز

تاریخچه زندگی آلپ ناوروز کامل و خواندنی

این بازیگر خوش چهره اهل ترکیه در یک خانواده با اصالت ۴ نفره به دنیا آمده  و تنها یک خواهر و یک برادر کوچک تر از خودش دارد. وی از دوران نوجوانی فعالیت هنری اش را با سرودن شعر و فیلم نامه نویسی آغاز نمود و در دانشگاه ییلدیز رشته ادبیات ترکی را خواند. ناوروز در سال ۲۰۰۹ در سن ۱۹ سالگی به دلیل چهره زیبا و استایل ورزشکاری اش وارد عرصه مدلینگ شد و همچنین برای تبلیغاتی مجلات و بیلبورد ها انتخاب شد.

شرح حال آلپ ناوروز کامل و خواندنی

عکس اینستاگرامی آلپ ناوروز

شناخت بیشتر با بیوگرافی آلپ ناوروز

گالری شخصی + بیوگرافی آلپ ناوروز بازیگر معروف ترکیه

تاریخچه زندگی آلپ ناوروز

عکس جذاب و دیدنی آلپ ناوروز

عکس جدید + بیوگرافی کامل آلپ ناوروز

این هنرمند بعد از مدتی فعالیت خود را در زمینه بازیگری در کلاس های آموزشی بازیگری آغاز نمود و تا اینکه در چند فیلم کوتاهی به ایفای نقش پرداخته است. در سال ۲۰۱۱ در سن ۲۱ سالگی نخستین فعالیت خود را با سریال Ay Tutulması (ماه گرفتگی) تجربه نمود. سپس سال ۲۰۱۶ سالی پرکار برای آلپ ناوروز بود که در سریال های عشق حرف حالیش نمیشه، حال دوستان خوبه، همچنین در فیلم فیلم Ceberrut ( جبروت ) در نقش مرت حضور موفقی داشت.

بیوگرافی آلپ ناوروز زیبا و کامل

آلپ ناوروز بازیگر موفق و مشهور کشور ترکیه

شرح زندگی زیبا آلپ ناوروز

بنابراین آلپ ناوروز در سال ۲۰۱۷ وقتی ۲۷ ساله بود با سریال ” فضلیت خانم و دخترانش” در نقش سینان اگمن به شهرت باورنکردنی دست یافت و پخش این فیلم در کشور آذربایجان و در کشور ایران به فارسی از طرف مردم استقبال بی نظیری مواجه شد. در این سریال وی بازیگران ترکی چون چاعلار ارطغرل، نازان کسال، دنیز بایسال، تولگا گولچ، طوبا ملیس ترک و … نیز حضور داشتند.

این بازیگر ترکی در سال ۲۰۱۸ در سریال پرطرفدار ” دستم را رها نکن” (Elimi birakma) در نقش جنک به ایفای نقش پرداخت که این فیلم دوباره سبب مشهور شدن وی شد. ناوروز در این سریال با بازیگرانی چون آلینا بوز، جمره گوملی و .. نیز  همبازی بوده است.

  بیوگرافی آلپ ناوروز و همسرش

عکس جدید آلپ ناوروز

زندگینامه جامع آلپ ناوروز

گالری شخصی و لاکچری آلپ ناوروز

بیوگرافی آلپ ناوروز + تصاویر جدید

تصاویر آلپ ناوروز بازیگر و مدل ترکیه

گالری + بیوگرافی آلپ ناوروز

در ادامه بیوگرافی آلپ ناوروز آمده که وی در کنار بازیگری با یک برند پوشاک و برند لباس Vogue و همچنین برند های Humme و  GQ نیز همکاری می کند.

تصاویر شخصی + زندگینامه آلپ ناوروز

ازدواج و همسر آلپ ناوروز

این هنرمند دوست داشتنی تا کنون ازدواج نکرده است اما او مدتی با خانم افرا ساراچ اوغلو مدل ترکیه و سپس تصاویری از وی و باشاک پارلاک بازیگر ترکی دیده شده بود.

زندگینامه خواندنی آلپ ناوروز

عکس آلپ ناوروز در سریال فضلیت خانم و دخترانش

بیوگرافی آلپ ناوروز+ تصاویر

جوایز و افتخارات آلپ ناوروز

آلپ ناوروز بازیگر ترک زبان در سال ۲۰۱۷ توانست جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره Türkiye Altın Turizm Ödülleri دریافت نمود و سپس در سال ۲۰۱۸ به عنوان بازیگر آینده دار دانشگاه گلشیم استانبول انتخاب شد. ایشان همچنین بهترین جایزه بازیگری را از فدراسیون بین المللی سندروم داون دریافت کرده.

عکس + شرح حال آلپ ناوروز

زمندگینامه جامع آلپ ناوروز

زندگینامه آلپ ناوروز + عکس

عکس مدلینگ آلپ ناوروز

زندگینامه خواندنی و کامل آلپ ناوروز

چهره زیبا و خندان آلپ ناوروز

آشنایی با زندگینامه آلپ ناوروز

تیپ مشکی آلپ ناوروز

زندگینامه آلپ ناوروز و همسرش

آلبوم شخصی و جدید آلپ ناوروز

زندگینامه جالب و زیبا آلپ ناوروز

ژست عکس زیبا و جذاب آلپ ناوروز

بیوگرافی آلپ ناوروز زیبا و خواندنی

عکس جذای و آتلیه ای آلپ ناوروز

عکس شخصی + بیوگرافی آلپ ناوروز

امیدواریم از خواندن بیوگرافی آلپ ناوروز بازیگر خوش چهره و مشهور کشور ترکیه و از تماشای تصاویر زیبا و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *