دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

دیدنی های اروگوئه و جاذبه هایی که در سفر به این کشور خواهید دید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
  • ۰

اوروگوئه یکی دیگر از کشورهای پر جاذبه دنیا است جاذبه های گردشگری و دیدنی های اروگوئه بی شمارند پایتخت این کشور دیدنی مونته ویدئو است که شهری پر جنب و جوش و پر جاذبه است. در اروگوئه جاذبه های تاریخی بسیاری وجود دارند امکانات تفریحی همچون دوچرخه سواری که برای گردشگران در این مناطق ارائه می شوند از جذابیت زیادی برخوردار می باشند.

در شهر مونته ویدئو جاذبه های توریستی در فاصله کمی از یکدیگر قرار گرفته اند به همین خاطر است که خیلی از گردشگران در گشت و گزارهای خود در این شهر از دوچرخه استفاده می کنند تجمع مهم ترین جاذبه های این شهر در یک میدان موجب شده است تا گشت و گزار در آن و بازدید از این بناها راحت و آسان باشد. جاذبه های گردشگری در این کشور بسیار زیاد هستند و در هر شهر آن می توانید با چشم اندازهای مختلی مواجه شوید.

در این مناطق وجود تفریحات مختلف آبی و دریایی موجب می شوند تا گردشگران امکانات تفریحی برای گشت و گزار داشته باشند و با استفاده از اینگونه تفریحات تجربه های بیشتری در سفر خود به دست می آورند. کشورهای همسایه همچون برزیل و آرژانتین موجب اهمیت این کشور نیز شده اند این کشور با وجود اینکه در سال های گذشته مورد استعمار همسایگان خود بوده است توانسته به پیشرفت های زیادی در حال حاضر برسد با توجه به اینکه میزان جذب توریست نیز در این مناطق رو به افزایش است می توان به اهمیت این کشور پی برد از سویی جذب گردشگران زیاد به نوعی توانسته رونق بیشتری در این کشور ایجاد کند. شما علاقه مندان و گردشگران هزیز قبل از سفر خود می توانید بیشتر با جاذبه های توریستی این منطقه آشنا شوید و در سفر خود با خیال راحت از این جاذبه های توریستی دیدن کنید به همین خاطر توصیه می شود تا در این بخش همراه ما باشید.

دیدنی های اروگوئه برای گردشگران:

نوع فرهنگ و آداب و رسوم خاص که در این کشور وجود دارد نوعی از جذابیت های توریستی آن به شمار می آید آشنا شدن با این فرهنگ ها از نزدیک برای هر فردی جذابیت دارد با توجه به اینکه در سال های اخیر پیشرفت های زیادی در این مناطق رخ داده است می توان شاهد تغییرات زیادی در این فرهنگ ها نیز بود. اما در برخی از نقاط آن نیز فرهنگ های اصیل همچنان حفظ شده اند و به چشم می خورند به لحاظ اقتصادی نیز این منطقه پیشرفت های زیادی داشته است با رونق تولیدات خیلی از تاجران از ایران به این شکور سفر می کنند و در سفر خود نیز به تفریحات و جاذبه های توریستی این کشور می پردازند.

 

لاکرونیا اروگوئه:

یک جزیره زیبا و فوق العاده در شرق این کشور می باشد که از دیدنی های اروگوئه به شمار می آید و  سالانه بازدیدکنندگان زیادی برای تماشای موجودات دریایی به جزیره لاکرونیا می آیند . دلیل اینکه این جزیره به یک جزیره فوق العاده برای موجودات دریایی تبدیل شده است آب گرم تر نسبت به دریاهای دیگر و فراوانی غذا در دریا برای این موجودات می باشد که بازدید کنندگان می توانند در دریای این جزیره با دلفین ها شنا کنند. لاکرونیا با آب و هوای فوق العاده خود بهترین مکان زیست کوسه های سفید، دلفین ها و … می باشد و سالانه میلیون ها نفر که علاقه مند به موجودات دریایی و سرگرم شدن با آن ها هستند به این جزیره می آیند تا از آن لذت ببرند.

چشم اندازهای اروگوئه

  •  آرون گروپس

تنگه لا‌پالوما اروگوئه :

یکی از مهم ترین  دیدنی های مناطق کشور اروگوئه می باشد که ساحلی آرامش بخش و زیبایی دارد و در تنگه سانتا ماریا قرار گرفته است. این مکان در گذشته یکی از پرحادثه ترین مکان های آمریکای جنوبی بوده است که کشتی های زیادی به صخره های آن برخورد کرده و یا به گل نشسته اند این تنگه مهم دارای چشمه های آب گرم فوق العاده نیز می باشد به همین علت استفاده از تفریحات دریایی در تنگه لا‌پالوما ممنوع می باشد و مسافران نمی توانند در آن تفریحات آبی انجام دهند اگر قصد سفر به این کشور را دارید لا‌پالوما یک بهشت نام دار در آمریکای جنوبی می باشد که زبان زد مردم کشور اروگوئه و تمام قاره می باشد.

جاذبه هایی از اروگوئه

روستای کابو پولونیو اروگوئه:

یک منطقه ی محروم در این کشور می باشد سیستم فاضلاب، آب و برق ندارد و تنها شبکه متصل به برق این روستا فانوس دریایی آن ها می باشد و فقط بعضی از خانه های آن دارای پنل های خورشیدی و یا با استفاده از وزش باد دارای برق می باشند. این روستا با توجه به امکانات ضعیف یکی از بی امکانات ترین روستاهای جهان می باشد که همه ساله گردشگران زیادی به آن سفر می کنند، کابو پولونیو به علت دور افتادن از کشور و احاطه تپه های شنی دسترسی به این روستا برای عموم سخت کرده و هیچ مسیری به این روستا وجود ندارد که بتوان به سادگی به آن سفر کرد، طریقه سفر به آن یا استفاده از ماشین ها بزرگ و یا پیاده روی به آن می باشد که با همین امکانات باز هم سالانه هزاران نفر سختی سفر به آن را به جان می خرند تا از این روستای ساحلی که زیستگاه بهترین و کمیاب ترین شیرهای ردیایی می باشد بازدید نمایند. جالب است بدانید این روستای کوچک یکی از مهم ترین مراکز ماهی گیری است و اهالی این روستا امورات خود را فقط از طریق صید ماهی ها می گذرانند.

دیدنی های اروگوئه

پیریاپولیس اروگوئه:

یکی دیگر از شهر های دیدنی اروگوئه که از بهترین و مهم ترین قطب های گردشگری این کشور می باشد که به چشمه های آب گرم خود معروف است و از امکان رفاهی و تفریحی خوبی برخوردار می باشد فاصله شهر پیریاپولیس با پایتخت فقط چند کیلومتر می باشد . جمعیت این شهر ۹ هزار نفر است و مردمان خونگرمی دارد . چشمه های آب گرم این مزایای درمانی بسیاری دارد و به همین خاطر سالانه گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند، بیشترین تعداد توریست پیریاپولیس در ماه های دسامبر و مارس که بهترین زمان برای استفاده از این چشمه های آبگرم می باشد. اگر قصد سفر به این کشور را دارید پیشنهاد می کنیم تفریح در پیریاپولیسرا فراموش نکنید.

شهرهای اروگوئه

دیدنی های اروگوئه بسیار مختلف هستند شاید این کشور به خودی خود یک منطقه توریستی مهم در جهان به شمار نیاید اما خیلی از تاجران و مهاجران ایرانی هستند که در این کشور زندگی می کنند و دوست دارند تا بیشتر با جاذبه های دیدنی این کشور آشنا شوند و از نزدیک آن ها را مشاهده کنند. ما در این مطلب دیدنی های زیادی از این کشور را برلی شما عزیزان ارائه داده ایم علاوه بر این دیدنی های امکانات تفریحی همچون رستوران ها و کافه ها وجود دارند همچنین سینما و دیگر امکانات می تواند برای یک روز تفریحی مورد استفاده باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *