دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 مدل سارافون دخترانه شیک و لاکچری در طرح های جذاب و دوست داشتنی

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل سارافون دخترانه با طرح های مجلسی و اسپرت را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

سارافون ها از انواع لباس های پرطرفدار و جذاب در بین دختران جوان است که طرح های متنوعی دارد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی و فرم اندام تان از بین این طرح ها سارافون با تن پوش و رنگی بی نظیر را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل سارافون دخترانه با طرح و رنگ های متنوع

سارافون لباسی پرکاربرد برای دختران جوان است و از این مدل لباس می توان در مهمانی ها و مکان های مختلف استفاده کرد. در ادامه تصاویری از انواع مدلهای سارافون  مخصوص دختران جوان با طرح و رنگ های زیبا را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل سارافون دخترانه

طرح های سارافون اسپرت و ساده برای دختران جوان

سارافون های اسپرت و ساده از انواع مدل لباس های راحتی هستند که شما می توانید از آن ها برای دورهمی های خانوادگی استفاده کنید.
برای دوخت سارافون های اسپرت از پارچه های مختلف نظیر کتان و لی و … استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی اسپرت داشته باشید بهتر است این سارافون ها را به همراه زیر سارافونی و سایر اکسسوری های اسپرت بپوشید.
سارافون های ساده نیز در انواع طرح های راحتی موجود هستند و در دوخت این سارافون ها اغلب از پارچه های نخی و … استفاده می شود.

مدل سارافون لی

سارافون ساده

سارافون ساده

  •  آرون گروپس

مدل سارافون ساده

سارافون زیبا و شیک

سارافون اسپرت و شیک

سارافون طرح دار و شیک

سارافون طرح دار و شیک

سارافون اسپرت

مدل سارافون دخترانه

سارافون ساده

سارافون مشکی

سارافون ساده

سارافون پوشیده ساده

سارافون لی

سارافون اسپرت بلند

توجه داشته باشید که علاوه بر طرح سارافون بهتر است در انتخاب رنگ این مدل لباس نیز حساسیت لازم را به خرج دهید و رنگ سارافون را با توجه به رنگ پوست و فرم اندام خود انتخاب نمایید.
سارافون های رنگ روشن برای خانم ها با فرم اندام معمولی و لاغر انتخابی مناسب هستند و اگر شما دارای فرم اندام چاق یا درشت هستید بهتر است سارافون های رنگ تیره را برای پوشیدن انتخاب کنید همچنین سارافون های رنگ تیره برای خانم ها با فرم اندام مختلف انتخابی ایده آل محسوب می شوند.
در دوخت بعضی سارافون های اسپرت و ساده از پارچه ها با رنگ های مختلف یا دو رنگ پارچه استفاده می شود که این طرح سارافون ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

سارافون ساده

سارافون لی

سارافون لی

طرح سارافون لی

مدل سارافون

سارافون لی و اسپرت

مدل سارافون

سارافون مشکی اسپرت

مدل سارافون شیک

سارافون اسپرت و شیک

سارافون شیک و لی

سارافون بلند و شیک

سارافون طرح دار

سارافون پیش بندی طرح دار

طرح سارافون مجلسی

سارافون های مجلسی از انواع لباس های شیک هستند که بیشتر دختران جوان برای شرکت در مهمانی ها و مجالس از آن ها استفاده می کنند. در دوخت سارافون های مجلسی از پارچه های گیپور و حریر و ساتن و … استفاده می شود و در دوخت برخی دیگر از این سارافون ها نیز از ترکیب پارچه ها با دو جنس مختلف استفاده می شود.
سارافون های مجلسی در انواع مدل های ساده و کار شده موجود هستند و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری به روز و امروزی داشته باشید بهتر است سارافون های کار شده را برای پوشیدن انتخاب کنید.
سارافون های ساده برای دختران جوانی که تمایل دارند ظاهر و تیپ آن ها ساده و آراسته باشد انتخابی مناسب است و این طرح سارافون ها دیرتر از مد می افتند و با هر طرح زیر سارافونی به راحتی ست می شوند.

سارافون مجلسی

سارافون مجلسی و شیک

سارافون سیاه و سفید

سارافون دکمه دار

مدل سارافون

طرح سارافون مشکی

سارافون خاکستری

سارافون زیبا و شیک مخصوص دختران جوان

مدل سارافون دو رنگ

سارافون دو رنگ

سارافون مجلسی

سارافون مجلسی

سارافون مجلسی و زیبا

مدل سارافون مجلسی زیبا و شیک

سارافون زرشکی

سارافون زرشکی و شیک

سارافون مجلسی

سارافون کار شده و شیک

سارافون حریر

سارافون حریر

سارافون مجلسی

سارافون شیک پلیسه دار

مدل سارافون گیپور

پیراهن گیپور دخترانه

در این مطلب با انواع مدل سارافون دخترانه آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها سارافون شیک و زیبایی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *