دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس های به جا مانده از کوروش کبیر و مقبره اش

  • یلدا محمدی
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۴
  • دیدگاه‌ها برای عکس های به جا مانده از کوروش کبیر و مقبره اش بسته هستند

جدیدترین و کامل ترین مجموعه عکس کوروش کبیر به همراه تصاویری زیبا و جذاب از مقبره کوروش را در این مطلب مشاهده خواهید نمود.

انواع مختلف عکس کوروش کبیر و نقاشی های زیبایی را که طی سالیان از چهره و سیمای کوروش کشیده شده است را در این مطلب گردآوری نموده ایم که ضمن مشاهده این تصاویر و عکس های زیبای کوروش و آشنایی با ویژگی های اخلاقی این مرد بزرگ، جملات قصار و با معنای ایشان را نیز مطالعه می فرمایید. در ادامه با مشاهده این عکس های زیبا و جذاب همراه ما باشید.

مجموعه عکس کوروش کبیر پادشاه ایران :

در این مقاله قصد داریم با ارائه انواع عکس کوروش کبیر و مقبره این مرد بزرگ، از ایشان یادی نماییم و بار دیگر خصوصیات بارزی از ایشان را مرور نماییم. کوروش کبیر مرد بزرگی در ایران و حتی یکی از پادشاهان نادر در جهان است که حکومتی بر پایه عدالت و دادخواهی را بنا نمود و نام ایران رابه عنوان کشوری موفق و با تمدن بر سر زبان ها انداخت. همانطور که می دانید آیین فرمانداری کوروش، به گونه ایی هویت سرزمین آریایی را رقم زد و نام کوروش کبیر به عنوان اسطوره عدالت و دانایی جاویدان باقی ماند. در این بخش می توانید تصاویری از نقاشی های کوروش کبیر را ملاحظه فرمایید.

عکس کوروش بزرگنقاشی کوروش کبیرPhotos Cyrus the Great (10)تصاویر کوروش کبیرPhotos Cyrus the Great (11)

عکس کوروش کبیر

علاوه بر نقاشی هایی که از چهره و سیمای کوروش کبیر کشیده شده است در این بخش می توانید عکس کوروش کبیر را به صورت حکاکی شده و بسیار زیبا ملاحظه نمایید که نشان از قدرت و صلابت این پادشاه بزرگ ایرانی دارد.

کوروش کبیرعکس های کوروش کبیرعکس کوروشعکس های کوروش کبیر

عکس مقبره کوروش کبیر ( پاسارگاد )

یکی از بزرگترین افتخارات آریایی ها و همچنین تمام سرزمین ایران منشور آزادی نوع بشر است که توسط کوروش کبیر بنا شده است و نشان از روجیه عدالت خواهی، آزادگی و بزرگ مردی و همچنیین خداجویی کوروش دارد. در این بخش می توانید عکس های این منشور و همچنین تصاویر مقبره کوروش را ملاحظه نمایید و از دیدن عظمت و بزرگی این پادشاه آریایی در قالب عکس های تاریخی زیبا و ماندگار لذت ببرید.

عکس مقبره کوروش کبیرعکی مقبره کوروشPhotos Cyrus the Great (8)Photos Cyrus the Great (9)عکس مقبره کوروشتصاویر مقبره کوروش کبیرمقبره کوروشعکس کوروش پادشاه ایرانتصاویر مقبره کوروشکوروش کبیرمقبره کوروش بزرگ

  •  آرون گروپس

گالری عکس کوروش کبیر را ملاحظه نمودید، امیدواریم از مشاهده این تصاویر زیبا و جالب لذت برده باشید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش عکس از دیگر تصاویر و عکس های زیبا و جالب با موضوعات مختلف دیدن نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
دیدگاه‌ها برای عکس های به جا مانده از کوروش کبیر و مقبره اش بسته هستند دیدگاه برای این نوشته