دسته ها
پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

در سال ۲۰۱۷ چه رنگی مد می شود؟

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۵
  • ۰

سنت معرفی رنگ سال یک رسم محبوب است که همه ساله مردم در سراسر دنیا از آن استقبال می کنند و زندگی آن ها خواسته و یا ناخواسته تحت شعاع رنگ سال قرار می گیرد. در ادامه مطلب رنگ سال ۲۰۱۷ را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

امسال هم طبق معمول هر سال با فرا رسیدن سال جدید میلادی رنگ متفاوتی به عنوان رنگ سال در نظر گرفته شده است و شما می توانید از رنگ سال۲۰۱۷ در انواع لباس ها و کیف و کفش و رنگ مو و یا حتی دکوراسیون منزل خود استفاده کنید.

از سال ۲۰۰۰ موسسه پنتون اقدام به معرفی رنگ سال کرد و این موسسه همه ساله رنگ سال را بر اساس آنچه مردم به دنبال آن هستند انتخاب می کند. همه تمایل دارند که با رنگ مد سال۲۰۱۷ آشنا شوند تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با معرفی این رنگ جذاب شما را سورپرایز کنیم.

معرفی رنگ منتخب 2017

معرفی رنگ سال ۲۰۱۷

قبل از فرا رسیدن کریسمس کمپانی های معتبر تعیین کننده رنگ مد سال رنگ های پیشنهادی خود را اعلام می کنند و بر اساس نظر سنجی که انجام می شود سرانجام رنگ منتخب اعلام می گردد. کمپانی پنتون از مطرح ترین اعضای گروه انتخاب رنگ سال است که بیشترین رای را به رنگ سال منتخب خود در سال های گذشته اختصاص داده است. در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ کمپانی بنجامین از کمپانی پنتون برای انتخاب رنگ سال پیشی گرفته است.

معرفی رنگ سال 2017

رنگ سال منتخب۲۰۱۷ چه رنگی است ؟

رنگ سال۲۰۱۷ متفاوت با رنگ سفید صدفی در سال ۲۰۱۶ است. رنگ بنفش گل شاه پسند در سال جدید میلادی و ۱۳۹۶ شمسی به عنوان رنگ منتخب سال در نظر گرفته شده است که برخی این رنگ را از ترکیب رنگ خاکستری و بنفش دانسته اند و برخی از وب سایت ها نیز رنگ مد سال۲۰۱۷ را ترکیبی از رنگ یاسی و بنفش دانسته اند که این رنگ نشانی از آرامش و متانت را با خود به همراه دارد. شبکه های اجتماعی نیز برای به رسمیت شناختن این رنگ آن را به مردم معرفی کردند.

معرفی رنگ مد سال 2017

  •  آرون گروپس

استفاده از رنگ مد سال۲۰۱۷ در دکوراسیون داخلی منزل و لباس ها

اغلب مردم تمایل دارند با فرا رسیدن سال جدید از رنگ مد شده سال برای دکوراسیون داخلی منزل و لباس ها و لوازم آرایش و … استفاده کنند. در ادامه این مطلب انواع ست لباس مردانه و زنانه و دکوراسیون داخلی منزل با رنگ بنفش را مشاهده خواهید کرد.

معرفی رنگ سال 2017 مدل ماشین 2017 با رنگ بنفش

طراحی دکوراسیون داخلی منزل با رنگ ویژه سال۲۰۱۷

رنگ بنفش از انواع رنگ های اشرافی و زیبا برای طراحی دکوراسیون منزل است و اگر شما تمایل دارید در سال جدید فضایی متفاوت و جذاب را همراه با رنگ سال۲۰۱۷ در دکوراسیون داخلی منزل خود بوجود آورید بهتر است از ایده های استفاده از این رنگ زیبا برای طراحی دکوراسیون منزل تان استفاده کنید. دکوراسیون بنفش همچنین می تواند فضای منزل را متفاوت و مدرن تر از همیشه نشان دهد.

دکوراسیون داخلی منزل با رنگ بنفش طراحی منزل با رنگ مد سال

دکوراسوین داخلی اتاق نشیمن با رنگ بنفش

دکوراسیون اتاق خواب بنفش طراحی دکوراسیون آشپزخانه 2017 دکوراسیون سرویس بهداشتی بنفش

رنگ مو و مدل طراحی ناخن و آرایش صورت با استفاده از رنگ مد سال۲۰۱۷

اغلب خانم ها برای رنگ موی خود تمایل دارند تا از رنگ مد سال استفاده کنند. رنگ بنفش یکی از انواع رنگ موهای فانتزی برای رنگ کردن موها در سال جدید است.

رنگ سال 2017 چیست ؟
اگر تمایل دارید که رنگ مو شما با آرایش صورت و طراحی ناخن هایتان ست شود می توانید در مجالس و مهمانی های مختلف برای طراحی ناخن هایتان و آرایش صورتتان از رنگ بنفش استفاده کنید که در این صورت چهره ای زیبا و متفاوتی خواهید داشت.

مدل یکاپ 2017 با رنگ بنفش رنگ مو سال 2017 طراحی ناخن با رنگ بنفش color-2017-29

استفاده از رنگ مد سال۲۰۱۷ در مدل لباس و کیف و کفش

همه ساله با معرفی رنگ سال ویترین مغازه ها پر از لباس های جدید با رنگ منتخب سال می شود. شما می توانید برای انتخاب مدل مانتو و مدل کت و شلوار و انواع لباس های مجلسی و لبسا های زمستانه و کیف و کفش و ساعت و …  از رنگ مد سال۲۰۱۷ استفاده کنید.

 رنگ سال ۲۰۱۷بررسی ویژگی های رنگ سال 2017    مدل ست مجلسی 2017 مدل کیف و کفش 2017   مدل ست مجلسی 2017 برای خانم ها مدل مانتو بنفش 2017         مدل پالتو 2017    ست لباس زمستانه رنگ سال ۲۰۱۷  مدل ست ورزشی بنفش کت و شلوار مردانه 2017 ساعت مچی بنفش 2017

در این مطلب به معرفی رنگ سال ۲۰۱۷ پرداختیم که امیدواریم با استفاده از این رنگ در مدل لباس و رنگ مو و آرایش خود جذاب و زیباتر از همیشه به نظر برسید. برای مشاهده انواع مطالب جدید در خصوص دنیای مد می توانید به بخش راهنمای مد مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *