دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ترکیب رنگ موی مسی و آشنایی با انواع آن + تصاویر

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

رنگ مو بر روی جذابیت چهره شما بسیار تاثیر گذار است. یکی از انواع رنگ مو هایی که بسیار مورد استفاده خانم های ایرانی قرار می گیرد رنگ موی مسی است در این مطلب فرمول های مختلف ترکیب رنگ مو مسی و مدل های متنوعی از این رنگ مو را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

بیشتر خانم ها ترجیح می دهند که با رنگ زدن مو هایشان تغییر و تحولات را در چهره خود بوجود آورند. در این مطلب از آرایش مو انواع ترکیب های رنگ مو مسی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

رنگ مو باید مطابق رنگ پوست شما باشد با انتخاب یک رنگ مویی که به پوست شما بیاید می توانید چهره خود را زیبا و جذاب کنید و اگر رنگ مو انتخابی شما متناسب با رنگ پوسستان نباشد ممکن است جذابیت چهره خود را از دست بدهید. رنگ مو مسی، برای افراد با پوست تیره و برنزه انتخاب بسیار مناسبی است. از انواع رنگ مو برای پوست گندمی می توان به رنگ مو مسی اشاره کرد. این رنگ مو مانند رنگ موی شرابی و رنگ موی فندقی طرفداران خاص خودش را دارد.

بیش از بیست مدل رنگ مو مسی

انواع ترکیب های رنگ موی مسی

رنگ موی مسی، همانند رنگ موی شکلاتی و رنگ موی زیتونی را می توانید از ترکیب انواع رنگ مو های مختلف بدست آورید. در این مطلب ترکیب های متنوع از این رنگ مو را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم.

رنگ مو زیبا مسی

رنگ مو قهوه ای مسی روشن

این رنگ مو را می توانید با فرمول ها و ترکیب رنگ مو های مختلف بدست آورید.

فرمول ترکیبی رنگ موی مسی قهوه ای

  •  آرون گروپس

فرمول شماره یک :

رنگ شماره ۷.۴ : ۲/۳ تیوپ
رنگ شماره ۶.۴ : ۱/۳ تیوپ
اکسیدان %۹

فرمول شماره دو :

رنگ شماره ۷۷.۴۴ : ۲/۳ تیوپ
رنگ شماره ۶.۴ :۱/۳ تیوپ
اکسیدان %۹

فرمول شماره سه :

رنگ شماره ۶.۷۴ : ۱/۳ تیوپ
رنگ شماره ۶.۴۳ : ۱/۳ تیوپ
رنگ شماره : ۷۷.۴۳ : ۱/۳ تیوپ
اکسیدان %۹

رنگ موی بلوند مسی

در این مطلب از ترکیب رنگ مو مسی ۵ فرمول مختلف را برای رنگ بلوند مسی به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

رنگ موی مسی روشن

فرمول شماره یک :

رنگ شماره ۱۰.۴۴ آلبورا : به اندازه ۲/۳ تیوپ
رنگ شماره ۷.۴۴ آلبورا : به اندازه ۱/۳ تیوپ
اکسیدان %۹

فرمول شماره دو :

رنگ شماره ۸.۴۳ : ۲/۳ تیوپ
واریاسیون نارنجی ۰.۴۳ ولا : ۱/۳ تیوپ
اکسیدان %۹

فرمول شماره سه :

رنگ K7 : 2/3 تیوپ
رنگ E 18 آتوسا : ۱/۳ تیوپ
اکسیدان %۹

فرمول شماره چهار :

رنگ شماره ۴.۴ : به اندازه ۱/۳ تیوپ
رنگ شماره ۸.۴۳ : به اندازه ۱/۳ تیوپ
رنگ شماره ۶.۷۴ : به اندازه ۱/۳ تیوپ
اکسیدان %۹

فرمول شماره پنج : 

رنگ موی شماره ۸۸.۴۳ : ۱/۳ تیوپ
رنگ موی K 8 : به اندازه ۱/۳ تیوپ
رنگ موی ۸.۴۴ ولا : ۱/۳ تیوپ
اکسیدان %۹

فرمول رنگی مو مسی آتشین

رنگ مو مسی آتشین یکی از رنگ مو های پر طرفدار در بین خانم ها است. توجه داشته باشید که برای این رنگ مو باید پایه مو خود را به پایه ۷ یا ۸ برسانید.

رنگ مو مسی رنگ موی مسی

فرمول ترکیبی رنگ مو مسی آتشین

رنگ موی شماره ۹.۴۴ به اندازه ۱/۲ تیوپ + رنگ موی شماره ۷.۴۶ به اندازه ۱/۴ تیوپ + رنگ موی شماره ۶.۲۳ به اندازه ۱/۴ تیوپ + اکسیدان %۶

رنگ مو مسی نارنجی با هایلایت

برا این رنگ مو باید ابتدا مو های خود را ا رنگ شماره ۰۰۰ به پایه ۶ برسانید. و برای هایلایت باید مو های خود را دکلره کنید این رنگ مو با هایلایت جذابیت خود را نشان می دهد.

رنگ موی مسی نارنجی

فرمول ترکیبی مسی نارنجی با هایلایت

مسی روشن : ۷۰ میل
مسی متوسط : ۲۰ میل
بلوند نارنجی : ۳۰ میل
واریاسیون نارنجی : ۲ سانت
واریاسیدن نقره ای : ۵ سانت
اکسیدان شماره ۲

ترکیب هایلایت سوزنی

هایلایت باید بر روی مو با پایه ۹ و دکلره انجام شود.
ترکیب مسی روشن : ۵۰ میل
طبیعی : ۹ ۲۰ میل
واریاسیون نقره ای : ۲ سانت
اکسیدان شماره ۱

تصاویر انواع رنگ مو مسی

با انتخاب رنگ مو یی مناسب می توانید شادابی و جذابیت را برای چهره خود به ارمغان بیاورید. مدل های متنوع و جذاب رنگ مو مسی را در تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از دیدن این مدل ها نهایت لذت را برده ببرید و بتوانید رنگ مو مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

انواع مدل های رنگ موی مسی مدل های رنگ موی مسی برای خانم های خوش سلیقه ایرانی فرمول های متنوع رنگ موی مسی ترکیب ها و مدل های رنگ موی مسی   رنگ زیبا و فوق العاده مسی فرمول های ترکیبی رنگ موی مسی رنگ موی مسی زنانه انواع فرمول ها و مدل های متنوع رنگ مو مسی رنگ موی مسی تیره مدل مو زنانه با رنگ مسی رنگ موی مسی برای مو های فر رنگ مو مسی رنگ مو مسی شیک انواع مدل های متنوع رنگ موی مسی رنگ موی زنانه مسی رنگ موی زنانه مسی شیک انواع فرمول های ترکیبی رنگ موی مسی    مدل های شیک و متنوع رنگ موی مسی مدل های رنگ موی مسی رنگ مو مسی

معرفی انواع رنگ موهای گیاهی مسی

رنگ موهای گیاهی هیچ آسیبی را به موها وارد نمی کنند از این رو بهتر است شما این رنگ موها را در منزل بسازید و از آن ها برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایید. برای ساخت رنگ مو مسی گیاهی روش های زیادی وجود دارد که در ادامه دو روش آن را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

رنگ مو مسی

۱. روش اول : رنگ مو مسی گیاهی 

چهار قاشق غذاخوری گل ریواس و چهار قاشق غذاخوری گل بابونه و چهار قاشق غذاخوری حنا را با سه لیوان آب ترکیب نمایید و مواد را صاف نمایید سپس مخلوط رنگ مو گیاهی را روی موهای خود بزنید و بعد از گذشت دو ساعت مکث موهای خود را بشویید.

رنگ مو مسی گیاهی

۲. روش دوم : رنگ مو مسی گیاهی تیره 

ابتدا یک قاشق چایخوری چای را در ۲۰۰ میلی لیتر آب بجوشانید و بعد از اینکه مقداری چای نصف شد آن را صاف نمایید تا چای جدا شود سپس یک فنجان آب حنا و یک قاشق چایخوری پودر انگور خشک و دو قاشق چایخوری روغن زیتون را به چای بیفزایید و به مدت یک شب اجازه دهید تا مواد درون ظرف آهنی بمانند سپس صبح بعد از بیدار شدن رنگ مو گیاهی را روی موهای خود بمالید و بعد از گذشت ۶۰ تا ۱۲۰ دقیقه موهایتان را بشویید.

رنگ مو مسی

رنگ موی مسی یکی از رنگ هایی است که بیشتر خانم ها تمایل دارند از این رنگ مو برای رنگ کردن مو های خود استفاده کنند. در این مطلب ما ۴ ترکیب رنگ مسی را با فرمول های مختلف و مدل های متنوع در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این فرمول های ترکیبی و مدل ها شما را در انتخاب رنگ مو مورد نظرتان به خوبی راهنمایی کنید. اگر شما تمایل دارید که با سایر فرمول های ترکیبی رنگ مو آشنا شوید به بخش انواع ترکیب رنگ مو مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *